Nee totaal niet! Drink jij veel bier?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, een HollanderEet je veel kaas? lolque
Nee wel Schweppes tonicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Drink jij veel bier?
Doei Schatje!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef complicate het volgende:
Ik moet nu vertrekken, ik ga bowlen en verliezen![]()
![]()
Hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
jawel![]()
ben bij een oppasgezin, is saai
die van 8 lig op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is er geen bordspel die je met ze kunt doen?
MIsschien helpt dat!
Dus geen bordspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
die van 8 lig op bed
de andere zo voetbal
Ik ga zo heerlijk film kijken.quote:
Neegeen bordspel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dus geen bordspel
[..]
Ik ga zo heerlijk film kijken.
Lekker rustig.![]()
Ga jij met de kinderen voetbal kijken?
geen voetbal?quote:
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neegeen bordspel.
Ik ga lekker fokken natuurlijk, maar zij gaan voetbal kijken. Nog een uurtje wachten.
Wat ik niet begrijp ; stel om 9 uur komt iets op de bbc hoelaat kunnen wij het dan in nederland kijken?
gaat over de voetbal, bbc zegt 21 uur, maar hoelaat zou het dan hier op tevee moeten zijn. Ik ben echt dom
[..]
geen voetbal?
eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.
Zet het voetbal waarschijnlijk wel aan, maar kan me weinig boeien. Troostfinale moeten ze gewoon afschaffen.
inmiddels kijk is hem al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik ga zo heerlijk film kijken.
Lekker rustig.![]()
Ik ken de film alleen van naam verder nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
inmiddels kijk is hem al.
Ik heb 3 days to kill aangezet.
Ken je die?
t was gewoon erg gezellig, na de film wilde we eigenlijk eerst nog wat drinken maar waren allebei erg moe en het was koud buiten dus zijn maar naar huis gegaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
Hoe was je avondje uit eigenlijk zeefje?
Leuke film gezien?
Moe zijn en dan toch om 2 uur nog fokken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ken de film alleen van naam verder niet
[..]
t was gewoon erg gezellig, na de film wilde we eigenlijk eerst nog wat drinken maar waren allebei erg moe en het was koud buiten dus zijn maar naar huis gegaan.
De film was leuk, ik heb lopen janken echt niet normaal.
Heb jij gisteren ook weer niks gedaan?
De film was pas 1.15 afgelopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Moe zijn en dan toch om 2 uur nog fokken?
En inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |