Waar woon je? In Nederland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is vandaag lekker zonnig en warm. (de rest van de week vergeet ik even)
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenIs het in NL dan zo warm??
maar dat komt omdat wij er in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was al die saaie klaag topics zat en ben even rond gaan kijken.
En toen vond ik deze mooi plek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aaah het is schatje, ik snap je hint al!![]()
Misschien woont hij in Hawaii.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolkt
Oosten van NL is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
In het oosten was het wel lekker zonnig.
Af en toe een wolkje, maar ik vind dat prima!
Ah ok, een Hollanderquote:
Toch niet van verveling?quote:
Nee totaal niet! Drink jij veel bier?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, een HollanderEet je veel kaas? lolque
Nee wel Schweppes tonicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Drink jij veel bier?
Doei Schatje!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef complicate het volgende:
Ik moet nu vertrekken, ik ga bowlen en verliezen![]()
![]()
Hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
jawel![]()
ben bij een oppasgezin, is saai
die van 8 lig op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is er geen bordspel die je met ze kunt doen?
MIsschien helpt dat!
Dus geen bordspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
die van 8 lig op bed
de andere zo voetbal
Ik ga zo heerlijk film kijken.quote:
Neegeen bordspel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dus geen bordspel
[..]
Ik ga zo heerlijk film kijken.
Lekker rustig.![]()
Ga jij met de kinderen voetbal kijken?
geen voetbal?quote:
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neegeen bordspel.
Ik ga lekker fokken natuurlijk, maar zij gaan voetbal kijken. Nog een uurtje wachten.
Wat ik niet begrijp ; stel om 9 uur komt iets op de bbc hoelaat kunnen wij het dan in nederland kijken?
gaat over de voetbal, bbc zegt 21 uur, maar hoelaat zou het dan hier op tevee moeten zijn. Ik ben echt dom
[..]
geen voetbal?
eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.
Zet het voetbal waarschijnlijk wel aan, maar kan me weinig boeien. Troostfinale moeten ze gewoon afschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |