Oh lurkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met jou gaat ie ook lekker zo op t 1e gezicht
Gaat gewoon vrij lekker, maar ik lurk zo hier en daar nog wel mee hoor
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.
Goed dat je het weet.quote:
Wat was er met je laptop?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
ppppff heb oppasdienst bij een nieuw gezin. Wat een irritantjes zeg
Hey, wie ben je?quote:
sorry, problem solvesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat was er met je laptop?
Je negeert me op de DM
quote:
Arme , jijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.
Ow ruzie is nooit fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh lurkerMet bij ook ok, gisteren had ik mijn eerste ruzie met vriend en het ging over "TV"
![]()
Laatst was ie ondergescheten door de meeuwen. Vol op de vooruit. Leek me wel een goed plan om t met t ruitewissersproeiertje eraf te spoelen. Na een pisstraaltje water op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik laat mijn auto om de twee weken wassen bij de car wach.Ik heb nog nooit mijn auto zelf gewassen.
Tja, je zei het net al: mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ruzie is nooit fijn
Liever praat ik gewoon over dat soort dingen
En dan nog over zo'n "onbelangrijk" onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
wat zei jij dam?quote:
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben een chocolade liefhebber, jij?
"Hey, wie ben je?"quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, je zei het net al: mannen
Ja klopt, ik heb eerlijk gezegd nhiet zo'n hoge pet op van de gemiddelde manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ik er zelf 1tje ben![]()
Hoezo? hoezo? Hoezo?quote:
Wie zijt ge?quote:
Mja, je bent intelligent, dat is al een groot verschil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb eerlijk gezegd nhiet zo'n hoge pet op van de gemiddelde man
En dat terwijl ik er zelf 1tje ben
't helpt welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja, je bent intelligent, dat is al een groot verschil.
Hallo Raymond.quote:
AAAAH. Jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo Raymond.Euuuh ik ga mijn echte naam niet zeggen, nananana nananaanana
Het is wel een mooie naam.quote:
Dat moet vast een mooie naam zijn!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een mooie naam.Begint met S en eindigt met E.
goed en daar, hoe kom je zo in deze sc terrechtquote:
hoi sabinequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een mooie naam.Begint met S en eindigt met E.
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat moet vast een mooie naam zijn!
Wat doe jij hier op deze zonnige avond?
Ik was al die saaie klaag topics zat en ben even rond gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
goed en daar, hoe kom je zo in deze sc terrecht
Nee, schatje dat is het niet.quote:
Het is vandaag lekker zonnig en warm. (de rest van de week vergeet ik even)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenIs het in NL dan zo warm??
Waar woon je? In Nederland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is vandaag lekker zonnig en warm. (de rest van de week vergeet ik even)
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenIs het in NL dan zo warm??
maar dat komt omdat wij er in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was al die saaie klaag topics zat en ben even rond gaan kijken.
En toen vond ik deze mooi plek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aaah het is schatje, ik snap je hint al!![]()
Misschien woont hij in Hawaii.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolkt
Oosten van NL is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
In het oosten was het wel lekker zonnig.
Af en toe een wolkje, maar ik vind dat prima!
Ah ok, een Hollanderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |