ja soms lukt het nietquote:
goed planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor eten leeftijdsdebatters
Tot straks en smakelijk aan allen die nog moeten eten
Tot straksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor eten leeftijdsdebatters
Tot straks en smakelijk aan allen die nog moeten eten
Kree, Tijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
Samenvatting:
Onder 20: Zeefje
Tussen 26-28 (Onder 30): Ik, Syl, Aeque en Gewoonmezelf
Tussen 30-35: Xfriend, Thijs en Royco
Ben ik iemand vergeten?
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedragquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dat ben je ookniks mis mee toch?
Niets mis mee. De jaren gaan al snel genoeg. Je bent in ieder geval boven 18 dus je mag alles in principe al, volgens de wet dan.quote:
Weet nietquote:
Hier mag je jezelf zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedrag
''wat kinderachtig''
niet in deze sc overigens, maar wel elders
Maar dat zul je toch een beetje houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedrag
''wat kinderachtig''
ja ik hoor bij Friendje en consorten in het groepjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
Samenvatting:
Onder 20: Zeefje
Tussen 26-28 (Onder 30): Ik, Syl, Aeque en Gewoonmezelf
Tussen 30-35: Xfriend, Thijs en Royco
Ben ik iemand vergeten?
Lekker laten lachen dan.... het is gewoon de kiftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
''wat kinderachtig''
Gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik hoor bij Friendje en consorten in het groepje
Nee dat is toch niet zo? Ze hebben toch lopen schuiven met leeftijdsdrempels?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis mee. De jaren gaan al snel genoeg. Je bent in ieder geval boven 18 dus je mag alles in principe al, volgens de wet dan.
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zul je toch een beetje houden.
Dingen die op je 19e nog als heel erg ervaren worden daar zul je om op je 30e om lachen.
Sommige users zijn gewoon hatersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...
Die zijn gewoon verzuurd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...
lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |