quote:
Domino effect.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, vijf minuten, daarna kun je ook alle andere SC's sluiten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:33 schreef .sfinx het volgende:
KLB SC, alleen maar verzuurde frusti's daar.
Ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:33 schreef .sfinx het volgende:
KLB SC, alleen maar verzuurde frusti's daar.
Maar waarom die? Jij kan er niet eens posten.quote:
Ik wilde al KLB SC stemmen maar bedacht me dat ik ze liever daar heb zitten dan hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alhoewel, dan gaan ze zich verspreiden. Doe maar niet.
Die gaat echt helemaal nergens over. Leuk voor ONZ, maar in een forum als NWS verwacht je toch wat meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
Wat heeft iedereen tegen de NWS SC?Beter dat ze daar offtopic lullen dan in de gewone topics toch?
Dan kan net zo goed dat hele forum dicht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gaat echt helemaal nergens over. Leuk voor ONZ, maar in een forum als NWS verwacht je toch wat meer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Fuck it, ik gooi de ONZ-SC sowieso gewoon dicht.
Gewoon met vaste users ook, buitenstaanders gewoon het topic uit tyften.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou zeggen, hou er van het forum gewoon drie open. Lekker elitair en in ieder geval worden die drie dan goed gebruikt.
Kan gebeuren.quote:
Wat is dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Die gymreeks is ook dicht hoor, ging nergens meer over.
3/4 van de tijd ging het over tranny's dus achquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Die gymreeks is ook dicht hoor, ging nergens meer over.
Een topic.quote:
Precies, je mist niets. Of nouja, je mist een 1/4.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3/4 van de tijd ging het over tranny's dus ach
Ja de populairste winnen en de rest wordt verbannen. Jammer maar helaaaaas!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon met vaste users ook, buitenstaanders gewoon het topic uit tyften.
[..]
Kan gebeuren.
Oh, ik miste blijkbaar nog argumenten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan net zo goed dat hele forum dicht.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Precies, je mist niets. Of nouja, je mist een 1/4.
Nouja, bannen is wat hard, we kunnen ze loslaten op al die kuttopics die ze aanmaken, dat lost de boel wel op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de populairste winnen en de rest wordt verbannen. Jammer maar helaaaaas!
Ja dus waar hebben ze dan ook nog een SC voor nodig? Het hele forum gaat al nergens over, kan helemaal samengevat worden in één onderbuik-topic. Of ze zouten gewoon op naar GeenStijl.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik miste blijkbaar nog argumenten.
NWS / Vrouw bevalt voor het ziekenhuis
NWS / Blunderend parkeerpersoneel vernielt Lamborghini
NWS / De gevaren van Loombandjes.
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #38
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - waar blijf je nou? #43
AD- en sensatietopics.
Nou ja, het heeft wel potentie hoor. Maar dan moet het AD al bron worden verbannen, evenals de Telegraaf. Ook die OP's van El-matador (of hoe hij dan ook mag heten) moeten opbokken dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dus waar hebben ze dan ook nog een SC voor nodig? Het hele forum gaat al nergens over, kan helemaal samengevat worden in één onderbuik-topic. Of ze zouten gewoon op naar GeenStijl.
Ja toch? Opschonen is nodig zo nu en dan, de meest kansloze SC's gaan gewoon weg, zo hoort dat.quote:
Precies, deze kan ook wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Opschonen is nodig zo nu en dan, de meest kansloze SC's gaan gewoon weg, zo hoort dat.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Opschonen is nodig zo nu en dan, de meest kansloze SC's gaan gewoon weg, zo hoort dat.
In GC ben ik geen mod, dat zou wel heel koud op het dak vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Precies, deze kan ook wel.
GC / [GRTD #4412] Bijna
Of gewoon heel ONZ.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
Wellicht is ARG sluiten dan ook een optie.
Des te interessanter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In GC ben ik geen mod, dat zou wel heel koud op het dak vallen.
Biedt wel weer een potentieel interessant topic in FB vervolgens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In GC ben ik geen mod, dat zou wel heel koud op het dak vallen.
Toch een dooie boelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
En als je dan toch bezig bent, vergeet stoners dan ook niet.
Goede wel inderdaad, gebeurt ook geen kut daar. Zitten toch alleen maar op WhatsApp.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
Wellicht is ARG sluiten dan ook een optie.
En onderaan het lijstje bungelen er nog een paar waar zelden wat gepost wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Die hebben het toch niet doorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Dat was het al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe datDan is KLB helemaal het afvoerputje
Dit dus.quote:
Daarom!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede wel inderdaad, gebeurt ook geen kut daar. Zitten toch alleen maar op WhatsApp.
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
En onderaan het lijstje bungelen er nog een paar waar zelden wat gepost wordt.
hehehehequote:
ja maar nu kunnen ze niet meer wijzen naar ONZquote:
Die is al 2 jaar dicht....?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Jongens jongens, ik weet de oplossing! Heel FOK! sluiten en gewoon naar buiten gaan!
En SES er achteraan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
Sterker nog. Gooi heel R&P maar dicht.
Dit ja, bedankt Rezquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Alle dooie zooi hier kan dan ook wel dicht.
Alleen de bovenste twee hebben nog nut.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Veel daarvan is nog goed actief hoor?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo actief zoals mijn opa die al 12 jaar in het graf ligt ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel daarvan is nog goed actief hoor?
En BEF moeten open blijven. Omdat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de bovenste twee hebben nog nut.
Voor de ene post die je daar per maand maakt? Je stuurt maar lekker een postduif.quote:
Wee nie, als een SC over 6 dagen een maand open is, dan ken je wel zeggen dat slowchat erg serieus genomen wordt :squote:
Nee, gewoon alles sluiten in ONZ. Tijd voor een complete zuivering.quote:
Ragnarok is upon usquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles sluiten in ONZ. Tijd voor een complete zuivering.
Illuminatie, elite, Rothschild, New World Orderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar waarom die? Jij kan er niet eens posten.
Ik maak er hooguit twee per jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de ene post die je daar per maand maakt? Je stuurt maar lekker een postduif.
BNW KAN OOK WEL DICHT JA!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Illuminatie, elite, Rothschild, New World OrderHet is een samenzwering
Nee, nee, nee. Lekker die users daar laten. Daar voelen ze zich thuis. Anders gaan ze over de rest van Fok rondhangen, dat wil de rest van Fok niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heel KLB kan ook wel dicht. Steeds weer dezelfde aandachtshoeren die topics openen en dezelfde users die alle andere topics laten ontsporen tot offtopic gebagger.
Nu gewoon permanent sluiten dus, net zoals UDOWU toentertijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Altijd als die dicht is gaat ie 2 dagen later weer open
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heel KLB kan ook wel dicht. Steeds weer dezelfde aandachtshoeren die topics openen en dezelfde users die alle andere topics laten ontsporen tot offtopic gebagger.
Horkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
ik wou eik de ONZ-SC nomineren, maar de meeste stemmen tellen.
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:19 schreef Maringo het volgende:
Dit topic mag ook wel dicht, begint aardig SC te worden zo.
brrrquote:
BAN!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Moira. het volgende:
Weer zo'n TS die 2 posts maakt en de rest van het topic niet komt opdagen
Daar is het nu te laat voor, dat durf ik niet meer hoorquote:
Is wel zo hoor. Wenfer2, Supergirl, Spongeboss, Wickedman, Mapima, etc.quote:
kbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als die sluit ga ik dood.WIL JE DAT OP JE GEWETEN HEBBEN?!
net zoals de meeste topics hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Moira. het volgende:
Weer zo'n TS die 2 posts maakt en de rest van het topic niet komt opdagen
Gelukkig is er nog muziekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, dat durf ik niet meer hoor
Nou inderdaadquote:
Ja, ok, die zijn wel kutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Wenfer2, Supergirl, Spongeboss, Wickedman, Mapima, etc.![]()
Gooi hem dicht dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hools. Niemand zit te wachten op een SC voor hooligans. Tong80 en zijn doerakken hebben VBL lang genoeg geterroriseerd
Hoi! Dit is de nieuwe algemene SC hoorde ik? Hoe is het ermee maringo! Studie al afgerond en alles?quote:
Het laatste topic is toch mijn naamtopic. Gedenkwaardigquote:
Gvd, fucking pussy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik ben één en al zwak vlees met een grote bek.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het laatste topic is toch mijn naamtopic. Gedenkwaardig![]()
ONZ / [Radio 49] #4987 Emmertje draait er weer op lossss
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi! Dit is de nieuwe algemene SC hoorde ik? Hoe is het ermee maringo! Studie al afgerond en alles?
Moet er iets dicht? Linkje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik ben één en al zwak vlees met een grote bek.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #630 - Unscrewed welkomstcomité
ONZ / Radio Bendeleider #450 Lauw bier en frituurhits
ONZ / Rokershoeksje #229 Dingalong my ding dong
ONZ / GPD [CDLXXV] - Editie 2014/2015
ONZ / [BeF #1000] Feestje bij Dago en Tiek!!!
Slotjes graag.
Kliekjes?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?
Studie nog anderhalf jaar...
Shake your ballaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Dus nu moet ik hier maar gaan meezingen![]()
![]()
Ja is goed, NTB alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?
Studie nog anderhalf jaar...
Als je kan zingen wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Dus nu moet ik hier maar gaan meezingen![]()
![]()
Tsk, pussy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vraag het aan LR, dan kan ik schuld afschuiven enzo..
En als tegenprestatie moet ik zeker weer naakt met twee vlaggetjes in mijn haar voor je dansen?quote:
Mag ik het nu wel filmen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als tegenprestatie moet ik zeker weer naakt met twee vlaggetjes in mijn haar voor je dansen?
radio bendeleider dicht?Jij spoort nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #630 - Unscrewed welkomstcomité
ONZ / Radio Bendeleider #450 Lauw bier en frituurhits
ONZ / Rokershoeksje #229 Dingalong my ding dong
ONZ / GPD [CDLXXV] - Editie 2014/2015
ONZ / [BeF #1000] Feestje bij Dago en Tiek!!!
Slotjes graag.
Tsk, je bent gewoon sentimenteel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
radio bendeleider dicht?Jij spoort niet
Bij voorkeur wel. Ik ben toch nog werkzoekende en zo'n filmpje openbaar op het internet zal mijn CV vast en zeker goed doenquote:
Nee, jij bent gewoon een mongool, das wat heul anders.quote:
Kom maar weer terug naar het Radio 49 hoekjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben wel een beetje van slag nu![]()
* Carooltje79 kruipt in een hoekje![]()
Slijmbal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een mongool, das wat heul anders.
Bendeleider dichtgooien, ben je wel helemaal oké in de knetter?TIROLER HITS!
Voor mij ook alleen als het mee zit. Maar ik twijfel om verder te gaan. Fraude op school, tentamens verkocht en die hele zooi. Mijn hbo diploma zal net zoveel waard zijn als het kassabonnetje van de mcdonalds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed, NTB alles.
Ohh dat is ook niet lang meer! Ik nog 2 als alles meezit.
Slotje erop'!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen we Rezania niet dichtgooien?
straks haat hij ook op dolfijnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, haten op schlagermuziek, frikandellen en tetten.....serieus?_______________
Homo's zijn daarom ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, haten op schlagermuziek, frikandellen en tetten.....serieus?_______________
Jawohl!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
die wordt liever vol gegooid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen we Rezania niet dichtgooien?
Maar, vind je het wel een leuke studie? Dan afmaken denk ik. Anders heb je ook anderhalfjaar (zoiets?) weggegooid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen als het mee zit. Maar ik twijfel om verder te gaan. Fraude op school, tentamens verkocht en die hele zooi. Mijn hbo diploma zal net zoveel waard zijn als het kassabonnetje van de mcdonalds.
Volgens mij is hij homoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, kan je niet lezen of zo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hè!!quote:
Wist je dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepakt
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, vind je het wel een leuke studie? Dan afmaken denk ik. Anders heb je ook anderhalfjaar (zoiets?) weggegooid?
Maar wel lekker en beter dan Rivellaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Homo's zijn daarom ook een beetje raar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je dat?
Ik Rez perfect zou kunnen photoshoppen in een dirndl als hij z'n foto publiekelijk zou plaatsen?
Dat zou fantastisch zijn
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aanquote:
Ahhh. Pff. Dat is wel balen man. Kan je niet van opleiding switchen ofzo die erop lijkt, maar dan andere vestiging?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.
We worden van alle kanten tegen gewerkt. Zoveel kliene dingen ook. Ik heb in de drie jaar dat ik dit doe echt wel veel geleerd, maar veel meer erbij leren zal ik niet.
Ontkennen dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Hij heeft niks te willenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.quote:
Yish.quote:
Ah, daar zit de adder onder het gras!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
pics!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
Met vlaggetjes in je haar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Dat is niet lief, dat is valsspelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.quote:
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.quote:
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet lief, dat is valsspelen.
Het is hem vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.
Ik moet ook slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Pics via DM gaarne.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.
[..]
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijk![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Als ze nou gewoon harder neuken horen ze je niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
oke. daar waren mn ouders of t wat zachter kon
twee keer de helft?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
"Iets minder dan het dubbele van normaal"
Ik moet gaan slapen
Vraag een nerdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Het zijn niet zozeer opdrachten ofzo.quote:
Doe zaklopend de elfbierentocht. Hilariteit alom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef d4v1d het volgende:
Nouja, in grote lijnen weet ik het.
Daar stopt het
Zondagschool?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Ik ga maandag pas weer hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zondagschool?
Vraag gewoon of god een steen kan maken die hij zelf niet op kan tillen. Klaar.
In ieder geval niet DE GYMquote:
Have a teamquote:
Mooie lange spieren zeg nog even trainen en hij is lekkerderder dan CR7 zou frikandel door de gang slingeren/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |