De verzekering en de eigenaar zelf. De verzekering keert een bedrag uit waarvan zij vind dat jij er een nieuwe Lambo voor moet kunnen kopen. En jij moet de rest bij passen om in de realiteit een nieuwe te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:31 schreef BlueJeans het volgende:
....En wie gaat nu die auto terugbetalen?
Maar 3 ton schade.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef Parzival het volgende:
oh wacht..
A police case has been filed against Le Meridien, which has refused to accept responsibility, as well as the valet. The owner claims the repairs were estimated at 20 million rupees (£200,000).
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)l.html#ixzz37APYixOV
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
meeste hotels huren Valet service in.. dat is dus een ander bedrijf en heeft in principe niets met het hotel te maken..qua aansprakelijkheidquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:51 schreef Marzoen het volgende:
Als je bij een hotel komt dat die service biedt verwacht je dat men verzekerd is. Al weet ik niet hoe dat daar werkt.
MEN zelf biedt die service aan als hotel. Hoe men dat verder regelt is mijn probleem als klant niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef Parzival het volgende:
[..]
meeste hotels huren Valet service in.. dat is dus een ander bedrijf en heeft in principe niets met het hotel te maken..qua aansprakelijkheid
daarom staan er altijd voorwaarden op het kaartje wat je krijgt..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Marzoen het volgende:
[..]
MEN zelf biedt die service aan als hotel. Hoe men dat verder regelt is mijn probleem als klant niet.
quote:7.1. Voor directe dan wel indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, immateriële
schade, letsel, gederfde winst en / of milieuschade, veroorzaakt aan (goederen van) de klant of
aan derden, door een aantoonbare niet volledige of niet behoorlijke uitvoering van de
werkzaamheden van Moenis Valet Parking, is Moenis Valet Parking slechts aansprakelijk indien
sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid.
Nooit echt naar gekeken. Dat gaat meer over stelen lijkt mij. Niet over vol gas tegen een muur oprijden. Anders geeft nooit iemand meer een auto mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef Parzival het volgende:
[..]
daarom staan er altijd voorwaarden op het kaartje wat je krijgt..
sommige mensen moeten ook voor hun lambo gewoon hard werken hoor.... ook voor mijn XK heb ik hard moeten werken.. en ik kan echt niet zo 123 een nieuwe ophalen bij de dealert...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ach, wie geld over voor Lambo, kan meestal ook een tweede lambo zo schaffen.
Maar er gaat iemand zijn kop kosten, maar eigenaar kan nu naar nieuwe lambo uitzoeken.
Je weet dat dat soort voorwaarden niets zegt over wettelijke aansprakelijkheid voor de schade?quote:
geen idee.. ik heb gewoon op valet parking voorwaarden gezocht.. maar zelfde soort voorwaarden gelden overal.. net als al die bedrijven.. allemaal van: wij niet aansprakelijk voor blablablaquote:
die lambo's zijn de makkelijkste auto's.. net als Aston.. je drukt op D van drive en je geeft gas.. denk dat deze jongen de stoel niet goed had staan of een rare kronkel te verwerken had.. dit is echt een beginnersfout die met elke auto kan gebeurenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook tamelijk dom om iemand die nog nooit in zo'n wagen heeft gereden deze te laten parkeren.
Maar als je gas geeft gebeurd er wel wat en zoals je zegt waarschijnlijk een beginner, dus niet slim om in deze auto te zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Parzival het volgende:
[..]
die lambo's zijn de makkelijkste auto's.. net als Aston.. je drukt op D van drive en je geeft gas.. denk dat deze jongen de stoel niet goed had staan of een rare kronkel te verwerken had.. dit is echt een beginnersfout die met elke auto kan gebeuren
Kansloze voorwaarde, die zal het nooit gaan redden als dat bedrijf voor de rechter moet komen.quote:
nee.. maar als die m tot de bodem intrapt, gaat die er wel heul snel vandoor.. dan moet je snel zijn om de rem te vinden..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Is zo'n auto nou moeilijk te besturen?
Toch wel wat vreemd. Ik denk niet dat je dat in LA overkomt of Cannes. Dan ga je er toch vanuit dat dat alles goed voor elkaar is als je een auto van zeg 4 ton even afgeeft aan een medewerker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
geen idee.. ik heb gewoon op valet parking voorwaarden gezocht.. maar zelfde soort voorwaarden gelden overal.. net als al die bedrijven.. allemaal van: wij niet aansprakelijk voor blablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |