hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, haten op schlagermuziek, frikandellen en tetten.....serieus?_______________
Hè!!quote:
Wist je dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepakt
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, vind je het wel een leuke studie? Dan afmaken denk ik. Anders heb je ook anderhalfjaar (zoiets?) weggegooid?
Maar wel lekker en beter dan Rivellaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Homo's zijn daarom ook een beetje raar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je dat?
Ik Rez perfect zou kunnen photoshoppen in een dirndl als hij z'n foto publiekelijk zou plaatsen?
Dat zou fantastisch zijn
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aanquote:
Ahhh. Pff. Dat is wel balen man. Kan je niet van opleiding switchen ofzo die erop lijkt, maar dan andere vestiging?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.
We worden van alle kanten tegen gewerkt. Zoveel kliene dingen ook. Ik heb in de drie jaar dat ik dit doe echt wel veel geleerd, maar veel meer erbij leren zal ik niet.
Ontkennen dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Hij heeft niks te willenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.quote:
Yish.quote:
Ah, daar zit de adder onder het gras!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
pics!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |