Tsk, pussy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vraag het aan LR, dan kan ik schuld afschuiven enzo..
En als tegenprestatie moet ik zeker weer naakt met twee vlaggetjes in mijn haar voor je dansen?quote:
Mag ik het nu wel filmen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als tegenprestatie moet ik zeker weer naakt met twee vlaggetjes in mijn haar voor je dansen?
radio bendeleider dicht?Jij spoort nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #630 - Unscrewed welkomstcomité
ONZ / Radio Bendeleider #450 Lauw bier en frituurhits
ONZ / Rokershoeksje #229 Dingalong my ding dong
ONZ / GPD [CDLXXV] - Editie 2014/2015
ONZ / [BeF #1000] Feestje bij Dago en Tiek!!!
Slotjes graag.
Tsk, je bent gewoon sentimenteel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
radio bendeleider dicht?Jij spoort niet
Bij voorkeur wel. Ik ben toch nog werkzoekende en zo'n filmpje openbaar op het internet zal mijn CV vast en zeker goed doenquote:
Nee, jij bent gewoon een mongool, das wat heul anders.quote:
Kom maar weer terug naar het Radio 49 hoekjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben wel een beetje van slag nu![]()
* Carooltje79 kruipt in een hoekje![]()
Slijmbal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een mongool, das wat heul anders.
Bendeleider dichtgooien, ben je wel helemaal oké in de knetter?TIROLER HITS!
Voor mij ook alleen als het mee zit. Maar ik twijfel om verder te gaan. Fraude op school, tentamens verkocht en die hele zooi. Mijn hbo diploma zal net zoveel waard zijn als het kassabonnetje van de mcdonalds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed, NTB alles.
Ohh dat is ook niet lang meer! Ik nog 2 als alles meezit.
Slotje erop'!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen we Rezania niet dichtgooien?
straks haat hij ook op dolfijnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, haten op schlagermuziek, frikandellen en tetten.....serieus?_______________
Homo's zijn daarom ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, haten op schlagermuziek, frikandellen en tetten.....serieus?_______________
Jawohl!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
die wordt liever vol gegooid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen we Rezania niet dichtgooien?
Maar, vind je het wel een leuke studie? Dan afmaken denk ik. Anders heb je ook anderhalfjaar (zoiets?) weggegooid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen als het mee zit. Maar ik twijfel om verder te gaan. Fraude op school, tentamens verkocht en die hele zooi. Mijn hbo diploma zal net zoveel waard zijn als het kassabonnetje van de mcdonalds.
Volgens mij is hij homoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, kan je niet lezen of zo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hè!!quote:
Wist je dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij is hommo. en zn vriend heeft zn dirndl afgepakt
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, vind je het wel een leuke studie? Dan afmaken denk ik. Anders heb je ook anderhalfjaar (zoiets?) weggegooid?
Maar wel lekker en beter dan Rivellaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Homo's zijn daarom ook een beetje raar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je dat?
Ik Rez perfect zou kunnen photoshoppen in een dirndl als hij z'n foto publiekelijk zou plaatsen?
Dat zou fantastisch zijn
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aanquote:
Ahhh. Pff. Dat is wel balen man. Kan je niet van opleiding switchen ofzo die erop lijkt, maar dan andere vestiging?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Studie is ook geen ruk meer aan. De minorblokken die moet doen worden blokken uit andere opleidingen van dezelfde academie omdat er geen opleidingverdiepende minorblokken meer worden gegeven.
We worden van alle kanten tegen gewerkt. Zoveel kliene dingen ook. Ik heb in de drie jaar dat ik dit doe echt wel veel geleerd, maar veel meer erbij leren zal ik niet.
Ontkennen dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Hij heeft niks te willenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van jezelf pauper. Ik kan ook wel wat uit het archief halen, maar dan klaag je me waarschijnlijk aan
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.quote:
Yish.quote:
Ah, daar zit de adder onder het gras!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
pics!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet lief, zijn oude foto's. Ben nu een compleet ander persoon.
Met vlaggetjes in je haar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Dat is niet lief, dat is valsspelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.quote:
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.quote:
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet lief, dat is valsspelen.
Het is hem vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.
Ik moet ook slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Pics via DM gaarne.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.
[..]
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijk![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Als ze nou gewoon harder neuken horen ze je niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
oke. daar waren mn ouders of t wat zachter kon
twee keer de helft?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
"Iets minder dan het dubbele van normaal"
Ik moet gaan slapen
Vraag een nerdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Het zijn niet zozeer opdrachten ofzo.quote:
Doe zaklopend de elfbierentocht. Hilariteit alom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef d4v1d het volgende:
Nouja, in grote lijnen weet ik het.
Daar stopt het
Zondagschool?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Ik ga maandag pas weer hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zondagschool?
Vraag gewoon of god een steen kan maken die hij zelf niet op kan tillen. Klaar.
In ieder geval niet DE GYMquote:
Have a teamquote:
Mooie lange spieren zeg nog even trainen en hij is lekkerderder dan CR7 zou frikandel door de gang slingeren/10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |