Wee nie, als een SC over 6 dagen een maand open is, dan ken je wel zeggen dat slowchat erg serieus genomen wordt :squote:
Nee, gewoon alles sluiten in ONZ. Tijd voor een complete zuivering.quote:
Ragnarok is upon usquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles sluiten in ONZ. Tijd voor een complete zuivering.
Illuminatie, elite, Rothschild, New World Orderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar waarom die? Jij kan er niet eens posten.
Ik maak er hooguit twee per jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de ene post die je daar per maand maakt? Je stuurt maar lekker een postduif.
BNW KAN OOK WEL DICHT JA!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Illuminatie, elite, Rothschild, New World OrderHet is een samenzwering
Nee, nee, nee. Lekker die users daar laten. Daar voelen ze zich thuis. Anders gaan ze over de rest van Fok rondhangen, dat wil de rest van Fok niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heel KLB kan ook wel dicht. Steeds weer dezelfde aandachtshoeren die topics openen en dezelfde users die alle andere topics laten ontsporen tot offtopic gebagger.
Nu gewoon permanent sluiten dus, net zoals UDOWU toentertijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Altijd als die dicht is gaat ie 2 dagen later weer open
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heel KLB kan ook wel dicht. Steeds weer dezelfde aandachtshoeren die topics openen en dezelfde users die alle andere topics laten ontsporen tot offtopic gebagger.
Horkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
ik wou eik de ONZ-SC nomineren, maar de meeste stemmen tellen.
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:19 schreef Maringo het volgende:
Dit topic mag ook wel dicht, begint aardig SC te worden zo.
brrrquote:
BAN!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Moira. het volgende:
Weer zo'n TS die 2 posts maakt en de rest van het topic niet komt opdagen
Daar is het nu te laat voor, dat durf ik niet meer hoorquote:
Is wel zo hoor. Wenfer2, Supergirl, Spongeboss, Wickedman, Mapima, etc.quote:
kbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als die sluit ga ik dood.WIL JE DAT OP JE GEWETEN HEBBEN?!
net zoals de meeste topics hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Moira. het volgende:
Weer zo'n TS die 2 posts maakt en de rest van het topic niet komt opdagen
Gelukkig is er nog muziekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, dat durf ik niet meer hoor
Nou inderdaadquote:
Ja, ok, die zijn wel kutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Wenfer2, Supergirl, Spongeboss, Wickedman, Mapima, etc.![]()
Gooi hem dicht dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hools. Niemand zit te wachten op een SC voor hooligans. Tong80 en zijn doerakken hebben VBL lang genoeg geterroriseerd
Hoi! Dit is de nieuwe algemene SC hoorde ik? Hoe is het ermee maringo! Studie al afgerond en alles?quote:
Het laatste topic is toch mijn naamtopic. Gedenkwaardigquote:
Gvd, fucking pussy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik ben één en al zwak vlees met een grote bek.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het laatste topic is toch mijn naamtopic. Gedenkwaardig![]()
ONZ / [Radio 49] #4987 Emmertje draait er weer op lossss
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi! Dit is de nieuwe algemene SC hoorde ik? Hoe is het ermee maringo! Studie al afgerond en alles?
Moet er iets dicht? Linkje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik ben één en al zwak vlees met een grote bek.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #630 - Unscrewed welkomstcomité
ONZ / Radio Bendeleider #450 Lauw bier en frituurhits
ONZ / Rokershoeksje #229 Dingalong my ding dong
ONZ / GPD [CDLXXV] - Editie 2014/2015
ONZ / [BeF #1000] Feestje bij Dago en Tiek!!!
Slotjes graag.
Kliekjes?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?
Studie nog anderhalf jaar...
Shake your ballaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Dus nu moet ik hier maar gaan meezingen![]()
![]()
Ja is goed, NTB alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Zullen we hier een kliekje starten?
Studie nog anderhalf jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |