Met vlaggetjes in je haar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Dat is niet lief, dat is valsspelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Ik heb overigens al een voorsprong genomen.
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.quote:
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.quote:
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet lief, dat is valsspelen.
Het is hem vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij creëert een succesvolle NB zo te zien.
Ik moet ook slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Pics via DM gaarne.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Slechts veren van de plusmarkt. Die zuignapjes geven me toch een fijn gevoel op de tepels.
[..]
Je had toch geen schijn van kans. Volgens sommige hoef ik enkel in de spiegel te kijken namelijk![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
MUZIEK!DANSEN!
Tevens slaaptijd voor ome hork, teveel gewerkt![]()
![]()
Als ze nou gewoon harder neuken horen ze je niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
oke. daar waren mn ouders of t wat zachter kon
twee keer de helft?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
"Iets minder dan het dubbele van normaal"
Ik moet gaan slapen
Vraag een nerdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Het zijn niet zozeer opdrachten ofzo.quote:
Doe zaklopend de elfbierentocht. Hilariteit alom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef d4v1d het volgende:
Nouja, in grote lijnen weet ik het.
Daar stopt het
Zondagschool?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme ik moet ook nog dingen voor school doen
Ik ga maandag pas weer hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zondagschool?
Vraag gewoon of god een steen kan maken die hij zelf niet op kan tillen. Klaar.
In ieder geval niet DE GYMquote:
Have a teamquote:
Mooie lange spieren zeg nog even trainen en hij is lekkerderder dan CR7 zou frikandel door de gang slingeren/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |