quote:
Domino effect.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, vijf minuten, daarna kun je ook alle andere SC's sluiten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:33 schreef .sfinx het volgende:
KLB SC, alleen maar verzuurde frusti's daar.
Ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:33 schreef .sfinx het volgende:
KLB SC, alleen maar verzuurde frusti's daar.
Maar waarom die? Jij kan er niet eens posten.quote:
Ik wilde al KLB SC stemmen maar bedacht me dat ik ze liever daar heb zitten dan hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alhoewel, dan gaan ze zich verspreiden. Doe maar niet.
Die gaat echt helemaal nergens over. Leuk voor ONZ, maar in een forum als NWS verwacht je toch wat meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
Wat heeft iedereen tegen de NWS SC?Beter dat ze daar offtopic lullen dan in de gewone topics toch?
Dan kan net zo goed dat hele forum dicht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gaat echt helemaal nergens over. Leuk voor ONZ, maar in een forum als NWS verwacht je toch wat meer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Fuck it, ik gooi de ONZ-SC sowieso gewoon dicht.
Gewoon met vaste users ook, buitenstaanders gewoon het topic uit tyften.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou zeggen, hou er van het forum gewoon drie open. Lekker elitair en in ieder geval worden die drie dan goed gebruikt.
Kan gebeuren.quote:
Wat is dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Die gymreeks is ook dicht hoor, ging nergens meer over.
3/4 van de tijd ging het over tranny's dus achquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Die gymreeks is ook dicht hoor, ging nergens meer over.
Een topic.quote:
Precies, je mist niets. Of nouja, je mist een 1/4.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3/4 van de tijd ging het over tranny's dus ach
Ja de populairste winnen en de rest wordt verbannen. Jammer maar helaaaaas!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon met vaste users ook, buitenstaanders gewoon het topic uit tyften.
[..]
Kan gebeuren.
Oh, ik miste blijkbaar nog argumenten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan net zo goed dat hele forum dicht.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Precies, je mist niets. Of nouja, je mist een 1/4.
Nouja, bannen is wat hard, we kunnen ze loslaten op al die kuttopics die ze aanmaken, dat lost de boel wel op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de populairste winnen en de rest wordt verbannen. Jammer maar helaaaaas!
Ja dus waar hebben ze dan ook nog een SC voor nodig? Het hele forum gaat al nergens over, kan helemaal samengevat worden in één onderbuik-topic. Of ze zouten gewoon op naar GeenStijl.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik miste blijkbaar nog argumenten.
NWS / Vrouw bevalt voor het ziekenhuis
NWS / Blunderend parkeerpersoneel vernielt Lamborghini
NWS / De gevaren van Loombandjes.
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #38
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - waar blijf je nou? #43
AD- en sensatietopics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |