Ah, zoiets als de Galaxy s3 dus!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef knoffel het volgende:
Volgens kenners krijgt de nieuwe telefoon een groter maar dunner scherm.
Door: ANP
Patentrechtzaak dan maar weer...quote:
Wat dacht je, da's volgens mij de core business van Applequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Patentrechtzaak dan maar weer...
minimaal DIGquote:
Nou nou, wat een hoop geld zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Rezania het volgende:
Mooi, weer een veel te duur product waar ik geen geld voor over heb.
¤100,- extra voor een beetje geheugen extra is niet belachelijk duur, nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hoop geld zeg.
Zoek een fatsoenlijke baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤100,- extra voor een beetje geheugen extra is niet te veel, nee.Dan koop je het lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neem je lekker een android met zo'n lekkere SDkaart, die dan om de zoveel tijd corrupt raakt en niets meer werkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat zei ik al in mijn eerste post in dit topic.quote:
Mijn HTC heeft geen SD-kaart, gewoon 32GB intern geheugen.quote:Neem je lekker een android met zo'n lekkere SDkaart, die dan om de zoveel tijd corrupt raakt en niets meer werkt.
Mijn HTC heeft 16, maar met skydrive, dropbox, iCloud is het nauwelijks meer nodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei ik al in mijn eerste post in dit topic.
[..]
Mijn HTC heeft geen SD-kaart, gewoon 32GB intern geheugen.
Ik kreeg gratis 23GB aan Dropboxruimte bij mijn HTC.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn HTC heeft 16, maar met skydrive, dropbox, iCloud is het nauwelijks meer nodig.
Skydrive is voor iedereeen 25GBquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis 23GB aan Dropboxruimte bij mijn HTC.Intern geheugen is inderdaad steeds minder nodig.
Echt nooit last van gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem je lekker een android met zo'n lekkere SDkaart, die dan om de zoveel tijd corrupt raakt en niets meer werkt.
Muziek streamen vind ik dan weer minder, moet ik weer veel aan internet gaan betalen, en je hebt niet overal even goede dekking. Nee, dan zet ik het liever gewoon nog mijn muziek op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Skydrive is voor iedereeen 25GB.
Stream muziek met spotify, fotos in de iCloud(heb ook een iPhone dus) en voor apps is 16 zat.
Zeker als we echt een keer 4G krijgen hier met goeie dekking is interne opslag niet meer zo heel boeiend.
Dat kost de 4S 64GB ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt nooit last van gehad![]()
Ik lees overigens net dat de versie met 64 GB, in Nederland waarschijnlijk 800 euries gaat kosten!
Dat kan natuurlijk nog steeds, ik heb een deel gewoon ge "starred"quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Muziek streamen vind ik dan weer minder, moet ik weer veel aan internet gaan betalen, en je hebt niet overal even goede dekking. Nee, dan zet ik het liever gewoon nog mijn muziek op mijn mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |