klopt. ik heb al 3 halve liters op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
klopt. ik heb al 3 halve liters op.
de honger komt straks rond een uur of 8. Gewoon ff frituurpan aanzetten.
Bestel pizza en doe in je onderbroek de deur openquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Hoe neem je een kapsalon?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskey
Was halfvol, ben net m'n bed uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.
Coke is idd lekker in combinatie met alcohol ja, maar je bent dan weer zo snel 'nuchter'
Ik combineer graag. Paar teugen sterk - biertjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Met sterke drank word ik altijd anders zat lijkt het, vind bier wat beter/gelijkmatiger gaan
Jezus man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elk weekend extreem lam, door de week een kratje en een paar flessen whiskey.
Weet ik, vandaar ook deze topic. Ik denk dat ik ga beginnen met geen whiskey meer drinken door de week.quote:
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijntrillen, zweten.. hartkloppingen, maar dat hoort er wel bij. Ook dat verdwijnt na een paar bier weer heel snel.
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.
Owww dan kan je nog een tijd door/niks aan de handquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandag
Hulp omdat je graag wat drinkt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Heb geen hulp nodig, ik kan best wel stoppen denk ik. Het is meer gewoonte dan verslaving.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Zoek een meisje en ga op zee werken. Daar is geen alcohol en meiden houden er ook niet van. Je hebt dan trouwens ook wel wat anders te doen dan drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsaneringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
Ja je moet een beetje je grenzen weten, ik heb in het begin ook een enkele keer een maandsalaris in een weekend erdoorheen gegooidquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsanering
Dat ga ik ook stoppen, is ook best wel duur ondanks dat ik de goedkoopste flessen zuip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:21 schreef Zapata het volgende:
Ach als je 20 bent kan dat nog wel. minus de wiskey dan.
neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef jogy het volgende:
Hey TS, mag ik je lever lenen? Ik heb nog een medicijnbal nodig om mee te oefenen.
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.quote:
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.
1. Kapsalon 1.800 calorieënquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
Okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Willoow het volgende:
Lekker blijven drinken. Alcohol is goed voor je.
Geen alcohol drinken, op zn minst om de dagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Willoow het volgende:
Lekker blijven drinken. Alcohol is goed voor je.
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken, op zn minst om de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij begrijpt hemquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.
Heupflaconquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.
Vrouwen worden kletsnat van dronken mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Jij begrijpt hemik merk dat veel meisjes en vrouwen dat ook wel schattig vinden. Zolang je maar niet lastig word met alcohol op (want zo wel; dan kan je er gewoon niet tegen).
Check ook eens Leaving Las Vegas die film met Nicolas Cage, soms herkenbare situaties in die filmen een oudje; The Long Weekend.
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd opgaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vrouwen worden kletsnat van dronken mannenLLV is wel een leuke film ja. Kun je gelijk zien hoe ver je nog moet afzakken
Een hopeloos dikkertje gaat altijd wel met je mee naar huis. Of een 50er...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd opgaat
Hoeveel flessen whisky?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDeann het volgende:
[..]
Wauw, kun je nagaan. Waarom zit er in een kapsalon bijna dubbel zoveel calorieën als in een grote pizza?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
1. Kapsalon 1.800 calorieën
2. Een grote pizza 1.000 calorieën (gemiddeld)
3. Big Tasty met bacon, Mc Donalds 905 calorieën
4. Dubbele Whopper, Burger King 900 calorieën
5. Diepvriespizza 750 calorieën (gemiddeld)
6. Dubbele Quarterpounder met kaas, Mc Donalds 740 calorieën
7. Patat met mayonaise 590 calorieën
8. Kroepoek, per 100 gram: 541 calorieën
9. Broodje shoarma met knoflooksaus 490 calorieën
10. Patat met ketchup 490 calorieën
11. Milkshake (Medium) 417 calorieën
12. Berenklauw 320 calorieën
13. Sauseizenbroodje 310 calorieën
14. Ham/kaas croissant 260 calorieën
15. Bamibal 230 calorieën
16. Frikandel 190 calorieën
17. Kroket 150 calorieën
Tja, dat is natuurlijk geweldig. Dat zou ik ook wel willen hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:07 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doe
Weekend zit daar dan wel bij in.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
5 flessen en dan in het weekend ook hammered ?
Jepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dan maandag een kop als een bowlingbal.
Dat ben ik dan ook weer niet, ik kan het goed hebben. Ik presteer met drank prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hulp omdat je zeven dagen per week bezopen bent.
Na een tijd went je lichaam eraan en kan je dat best hebben. Wie gaat nou in zo'n triest praatgroepje zitten terwijl thuis de alcohol op je staat te wachten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hulp omdat je zeven dagen per week bezopen bent.
Toch kan je beter kapsalon nemen, is gezonder met de sla en tomaat erbij. En het is natuurlijk te lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw, kun je nagaan. Waarom zit er in een kapsalon bijna dubbel zoveel calorieën als in een grote pizza?
Pauperquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat word
Tsja, het is een soort hobby, zoals mensen die golfenquote:
Dus soms 1 flesop een avond met nog wat biertjes erbij. En dat meerdere malen per week. Best heftig manG.quote:
Ja... maar ik heb me voorgenomen geen whiskey meer te drinken door de week.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus soms 1 flesop een avond met nog wat biertjes erbij. En dat meerdere malen per week. Best heftig manG.
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb me voorgenomen geen whiskey meer te drinken door de week.
Dat heb ik al niet, ik koop steeds en ik drink ook bij vrienden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.
TS is 20, dan mag je best wat meer drinken.. Deed ik op die leeftijd ook nog, later word het vanzelf wel minder, misschien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.
True, ik ben ook heel slecht in letten op calorieën :$. Maar ik wil ook niet dik worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toch kan je beter kapsalon nemen, is gezonder met de sla en tomaat erbij. En het is natuurlijk te lekker.
Sowieso, letten op calorieën.. Word je ook niet gelukkig van.
Gewoon pitt bier drinken en thuis blijven, dat is het echte alcoholistenleven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Tsja, het is een soort hobby, zoals mensen die golfenalleen kan alcoholist zijn wel soms een dure hobby zijn, geld verliezen, gokken, coke.. Maar wel leuk verder
Iedereen in zn waarde laten toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Na een tijd went je lichaam eraan en kan je dat best hebben. Wie gaat nou in zo'n triest praatgroepje zitten terwijl thuis de alcohol op je staat te wachten?
Alcohol is echt niet zo slecht, anders zou je het niet overal legaal krijgen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:47 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon pitt bier drinken en thuis blijven, dat is het echte alcoholistenleven.
Moet je veel sporten, kan je eten wat je wilt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, ik ben ook heel slecht in letten op calorieën :$. Maar ik wil ook niet dik worden.
Precies, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je veel sporten, kan je eten wat je wilt.
Echt niet, anders had je die kapsalon allang naar binnen gewerkt.quote:
Dat ook en door de zon komt alles 1x zo hard aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef KLTZK het volgende:
In het zonnetje in de achtertuin halve liters klappen is het goede leven.
Misschien morgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:21 schreef Snowballed het volgende:
Hier meld zich iemand die net 1 vd 6 flessen Canei op heeft en nog 3 dozen onderweg heeft...
Ik drink dus nooit... Heb ik nu een probleem..?
![]()
We zullen zien.. ik kom er maar op 1 manier achter of ik dat spul kan vertrouwen..quote:
Pop die 2de fles openquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
We zullen zien.. ik kom er maar op 1 manier achter of ik dat spul kan vertrouwen..
Nee ik moet nog ontbijten...quote:
Ja zo ff een visje door de pan laten zwemmen..quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja zo ff een visje door de pan laten zwemmen..
Been therequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef skippy22 het volgende:
Het mooiste is om dronken een pizza in de over te doen en hem dan 3 uur op 230c te laten 'draaien'
En vervolgens met je dronken smoel op de bank inslaap vallen.
Ik had het gelukkig niet zo erg maar was wel zwart en zo hard als een baksteenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik werd wel wakker naar een tijdje,maar wat een stank en rook zeg.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig niet zo erg maar was wel zwart en zo hard als een baksteen
Frituren.. das pas leuk als je in slaap valt...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef skippy22 het volgende:
Het mooiste is om dronken een pizza in de over te doen en hem dan 2 uur op 230c te laten 'draaien'
En vervolgens met je dronken smoel op de bank inslaap vallen.
Nog ergerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Frituren.. das pas leuk als je in slaap valt...
Say whut..? Het is hier een graad of 27 met een stralende blauwe lucht... geen wolkje...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:42 schreef skippy22 het volgende:
Ik wou net bier gaan halen,maar het regent
Hier in het oosten donker en regen/hagel. Of zit ik in een delriumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Say whut..? Het is hier een graad of 27 met een stralende blauwe lucht... geen wolkje...
Oh dat hadden wij van de week... was het in 1 keer pikzwart met rollende wolken en behoorlijke bliksem, hagel en stortregen enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hier in het oosten donker en regen/hagel. Of zit ik in een delrium
Nog even en ik ga zo trillen als het niet stoptquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dat hadden wij van de week... was het in 1 keer pikzwart met rollende wolken en behoorlijke bliksem, hagel en stortregen enzo
In Grunn.. it is...
Maar het zijn maar kleine buitjes als ik buienradar mag geloven
Misschien zit er in de regen wel alcohol wat verdampt is van al die terrassen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nog even en ik ga zo trillen als het niet stopt
Wie weetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Misschien zit er in de regen wel alcohol wat verdampt is van al die terrassen...
Dat valt nog mee. Als ik thuis kom, begin ik gelijk. Ik vind wodka naast bier een erg prettige combo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Als ik thuis kom, begin ik gelijk. Ik vind wodka naast bier een erg prettige combo.
Fixedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hebben behalve alcohol in je lever
Dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef appelepent het volgende:
Zolang er drank is geen drankprobleem.
Serieus je zuipt je lever/lijf naar de kloten. Ga ermee naar de huisarts.
Dood ga je toch wel, boeie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef appelepent het volgende:
Zolang er drank is geen drankprobleem.
Serieus je zuipt je lever/lijf naar de kloten. Ga ermee naar de huisarts.
Jij bent weer gewoon saai.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hebben behalve alcohol in je leven
''Ik heb echt wel een actief studentenleven hoor. Zo 1x in de twee weken ga ik met mijn studiegenoten op een terrasje zitten.''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee hoor. Student en zuip ook genoeg. Maar je kan overdrijven.
Ik ben lid van een studentenvereniging, voetbal in een bierteam en werk in een kroeg. Nog meer te zeiken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
''Ik heb echt wel een actief studentenleven hoor. Zo 1x in de twee weken ga ik met mijn studiegenoten op een terrasje zitten.''
Oh, dat klinkt al beter. Maar meestal komt dat soort kritiek toch van mensen die geen actief uitgaans/studentenleven hebben. Net alsof je niet meerdere keren per week kan uitgaan en daarnaast ook andere leuke of productieve activiteiten kan ondernemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben lid van een studentenvereniging, voetbal in een bierteam en werk in een kroeg. Nog meer te zeiken?
Ps: We worden kampioen volgend jaar pik. Heb je seizoenskaart?
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al beter. Maar meestal komt dat soort kritiek toch van mensen die geen actief uitgaans/studentenleven hebben. Net alsof je niet meerdere keren per week kan uitgaan en daarnaast ook andere leuke of productieve activiteiten kan ondernemen.
Nee, pak incidenteel een wedstrijdje. Wel ff een goede spits voor Pelle halen gvd.
Naar de intro gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaas
En ja, en beter voor de VCL dit keer.. die tevrede miste kansen tegen VOC waar je niet blij van wordt
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaas
En ja, en beter voor de VCL dit keer.. die tevrede miste kansen tegen VOC waar je niet blij van wordt
Waarom zou je jezelf door een of andere kkkakker laten vernederen tijdens zo'n ontgroening?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf door een of andere kkkakker laten vernederen tijdens zo'n ontgroening?
Wie is hier nou de autist als je dat nodig hebt om vrienden te maken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.
Ik heb tenminste geen intro nodig om vrienden te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rot op met je gezeik, autistische mongool.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.
nee want je maakt ze uberhaupt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen intro nodig om vrienden te maken
quote:
Het is niet per se nodig, het is handig en efficiënt. Tast het hersenloze werk bij de post je weinige hersenen aan jongen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie is hier nou de autist als je dat nodig hebt om vrienden te maken?
Dat zou kunnen, mij lijkt het in ieder geval verschrikkelijk en ik zou de eerste mongool die me gare shit laat doen voor die ontgroening op zijn bek stompen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is niet per se nodig, het is handig en efficiënt. Tast het hersenloze werk bij de post je weinige hersenen aan jongen?
Ik voel me nu extreem beledigd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een excuus, jij bent gewoon een teringmongool.
Dat mag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mij lijkt het in ieder geval verschrikkelijk en ik zou de eerste mongool die me gare shit laat doen voor die ontgroening op zijn bek stompen.
Ik houd het voor vandaag voor gezien anders heb ik er weer een paar dagen last van.quote:
Pfffff ouwe manquote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het voor vandaag voor gezien anders heb ik er weer een paar dagen last van.
Nou ja, weet je wat. Ik schenk er nog eentje in. Highland Park 18 ga ik nu voor.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, weet je wat. Ik schenk er nog eentje in. Highland Park 18 ga ik nu voor.
Vlegelquote:Op zondag 13 juli 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat. Ik schenk er nog eentje in. Highland Park 18 ga ik nu voor.
Ik ga zo naar bedquote:Op zondag 13 juli 2014 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker gek en pittig op de zaterdag.
Ik zal het glas op je heffen, senior.quote:
Dat doe ik altijd wel, no work no pants. Nog geen rare blikken gehadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bestel pizza en doe in je onderbroek de deur open
Dat is geen kater. Als je trilt, zweet en hartkloppingen hebt, betekent het dat je fysiek afhankelijk bent geraakt van alcohol. In de volksmond noemt men dat verslaafd zijn of een alcoholist zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijntrillen, zweten.. hartkloppingen, maar dat hoort er wel bij. Ook dat verdwijnt na een paar bier weer heel snel.
Rare theorie.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:37 schreef oxy88 het volgende:
Op het moment dat je het een prestatie vindt dat jij een dag/avond niet hebt gedronken ben je te ver in mijn ogen.
En dan jezelf natuurlijk trakteren op een biertje omdat je al 2 dagen niet hebt gedronken.
Neehoor, gister goed getankt en nu weer nergens last vanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:23 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dat is geen kater. Als je trilt, zweet en hartkloppingen hebt, betekent het dat je fysiek afhankelijk bent geraakt van alcohol. In de volksmond noemt men dat verslaafd zijn of een alcoholist zijn.
Heb je ooit overwogen om een afspraak te maken met je huisarts?
Dat probleem doet zich alleen voor als je een te hoog percentage bloed in je alcohol hebt...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Neehoor, gister goed getankt en nu weer nergens last vanvalt dus wel mee, of is sporadisch.
trek nu de eerste weer los en er liggen 5 halve liters warsteiner koud te worden in de vriezer daarna weer door met andere pils (morgen vrij)quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Hallojo het volgende:
Hoeveel hebben we vandaag inmiddels gedronken alcoholisten?
sixpackquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Hallojo het volgende:
Hoeveel hebben we vandaag inmiddels gedronken alcoholisten?
De echte alcoholist is ook socialer en zitten niet thuis de hele dag op Fok, ik denk dat op dit forum maar een klein groepje zit.quote:
Dadelijk? Je loopt achter, mang.quote:
Boeie, tijd genoeg toch.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef byah het volgende:
Denk dat het zelfs op een forum nog een taboe is.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Druppelss het volgende:
[..]
De echte alcoholist is ook socialer en zitten niet thuis de hele dag op Fok, ik denk dat op dit forum maar een klein groepje zit.
quote:
quote:
Gast.quote:
Yes, tijdje terug gezien, hij is wel baasquote:
Uhmzz ik zou wel willen maar dat gaat niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Mensen die minder dan tien halve liters per avond drinken.
Blijven trainen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik zou wel willen maar dat gaat niet.
Nee dat is het probleem niet, sommigen moeten werkenquote:
Ik ook. Maar toch blijf ik trainen. Het kan makkelijk in de avonduren.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem niet, sommigen moeten werken
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch blijf ik trainen. Het kan makkelijk in de avonduren.
Daar wen je wel aan, hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.
Beter toch? werk is kuuuuhhuuuut!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.
Het is echt geen probleem.quote:
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, weet niet hoor zit je bij de plantsoen dienst?
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.
Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.
Als je lekker thuis werkt, of op je fietsje naar een stoffig kantoor misschien wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.
Wake up coke!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.
jwtzquote:
Mietje zijn.quote:
well playedquote:
Netjes net de koffie op, lag er ook pas 07.30 in ofzo weet ik veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Druppelss het volgende:
Zit pas aan mijn 7'de blikje (kleintjes wel)gister geen idee, teveel
Haha, ik een uurtje eerder, gelukkig was de zon nog niet helemaal op toen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Netjes net de koffie op, lag er ook pas 07.30 in ofzo weet ik veel.
Pff idd daarom ook maar niet gedouched maar snel plat. Vanaaf maar even schone lakensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Haha, ik een uurtje eerder, gelukkig was de zon nog niet helemaal op toen..
Begin je nu pas?quote:
Ow, okee, dan is het goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik was om 06.00 nog me laatste aan het weg tikken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ow, okee, dan is het goed.![]()
Ik dacht al!
3quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:48 schreef Geerd het volgende:
Nou kom op jongens!! Hoeveel?? 13 blikjes nu jullie??
8 halve litersquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:48 schreef Geerd het volgende:
Nou kom op jongens!! Hoeveel?? 13 blikjes nu jullie??
Ook al drink je 1 wijn of bier per dag bij een maaltijd. Maar je kunt dat 1 dag niet missen ben je al alcoholistquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Als ik mezelf niet tegenhoud drink ik ook (bijna) elke dag. Maar dan wel maar 2-3 biertjes en in het weekend 4-5. Af en toe een keer 10 ofzo.
Drink nooit sterke drank.
Valt dan, in verhouding met de grote jongens, wel mee.
Toch begin ik me hier al niet 'lekker' meer mee te voelen. Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken. Gewoon kijken hoe het is en voelt. Is namelijk al heel, heel lang geleden.
Say Whaaaaaaat!?!?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken.
Haha, ik moet nog aan de eerste pint beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.
6:30 uur he. Niet overdrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.
Maar om 07.00 wakker worden en dan aan de pils?
Kotsmisselijk ??quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.quote:
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn isquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn is
Volgens mij kunnen ze alcohol gebruik ook wel terug vinden ook al drink je 3 maanden niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.
Elke dag stronkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
was een boodschap aan tsquote:
Twee biertjes nog maarquote:
Ff stofgezogen, even boodschappen doen zo. Dweilen en dan plop!! Hoop rond 15.00 de eerste los te hebbenquote:
Tips voor alcoholistenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
Mag ik je baard lenen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef hairybeardyman het volgende:
- Drink in ieder geval genoeg water
- Ga sporten, krachttraining bijvoorbeeld
- Verdiep je eens in wat groenten en fruit je allemaal kan bieden
- Zoek een hobby
- Zoek hulp.
Nu met enrer enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef hairybeardyman het volgende:
Oh enne TS, je bent nog jong. Verspil je tijd niet aan het wegzuipen van je problemen. Volg je dromen, neuk zoveel mogelijk gewillige meisjes van 16 jaar en jonger en leef. Ik ken een ex-collega en die zoop tot aan zijn pensioen aan een stuk door. Kwam altijd met een bonk van een paarse neus op het werk aanstrompelen en iedere keer tijdens een borrel verbaasd om zich heen kijken wanneer hij teveel bier zat te zuipen omdat hij dondersgoed wist dat hij afkeurend werd aangekeken door al zijn collega's.
Sneue gast was dat zeg. Zal me niks verbazen als hij eenzaam en alleen zonder vrienden en familie sterft met een kapotte lever.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aansprekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
en jij moet je bek houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aanspreken
ja, en jij zon klaploper in de trein?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah kijk aan, jij bent zo een stoere boy van fok?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, en jij zon klaploper in de trein?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:07 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |