quote:
Het is niet per se nodig, het is handig en efficiënt. Tast het hersenloze werk bij de post je weinige hersenen aan jongen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie is hier nou de autist als je dat nodig hebt om vrienden te maken?
Dat zou kunnen, mij lijkt het in ieder geval verschrikkelijk en ik zou de eerste mongool die me gare shit laat doen voor die ontgroening op zijn bek stompen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is niet per se nodig, het is handig en efficiënt. Tast het hersenloze werk bij de post je weinige hersenen aan jongen?
Ik voel me nu extreem beledigd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een excuus, jij bent gewoon een teringmongool.
Dat mag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mij lijkt het in ieder geval verschrikkelijk en ik zou de eerste mongool die me gare shit laat doen voor die ontgroening op zijn bek stompen.
Ik houd het voor vandaag voor gezien anders heb ik er weer een paar dagen last van.quote:
Pfffff ouwe manquote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het voor vandaag voor gezien anders heb ik er weer een paar dagen last van.
Nou ja, weet je wat. Ik schenk er nog eentje in. Highland Park 18 ga ik nu voor.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, weet je wat. Ik schenk er nog eentje in. Highland Park 18 ga ik nu voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |