quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Als ik thuis kom, begin ik gelijk. Ik vind wodka naast bier een erg prettige combo.
Fixedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hebben behalve alcohol in je lever
Dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef appelepent het volgende:
Zolang er drank is geen drankprobleem.
Serieus je zuipt je lever/lijf naar de kloten. Ga ermee naar de huisarts.
Dood ga je toch wel, boeie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef appelepent het volgende:
Zolang er drank is geen drankprobleem.
Serieus je zuipt je lever/lijf naar de kloten. Ga ermee naar de huisarts.
Jij bent weer gewoon saai.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hebben behalve alcohol in je leven
''Ik heb echt wel een actief studentenleven hoor. Zo 1x in de twee weken ga ik met mijn studiegenoten op een terrasje zitten.''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee hoor. Student en zuip ook genoeg. Maar je kan overdrijven.
Ik ben lid van een studentenvereniging, voetbal in een bierteam en werk in een kroeg. Nog meer te zeiken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
''Ik heb echt wel een actief studentenleven hoor. Zo 1x in de twee weken ga ik met mijn studiegenoten op een terrasje zitten.''
Oh, dat klinkt al beter. Maar meestal komt dat soort kritiek toch van mensen die geen actief uitgaans/studentenleven hebben. Net alsof je niet meerdere keren per week kan uitgaan en daarnaast ook andere leuke of productieve activiteiten kan ondernemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben lid van een studentenvereniging, voetbal in een bierteam en werk in een kroeg. Nog meer te zeiken?
Ps: We worden kampioen volgend jaar pik. Heb je seizoenskaart?
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al beter. Maar meestal komt dat soort kritiek toch van mensen die geen actief uitgaans/studentenleven hebben. Net alsof je niet meerdere keren per week kan uitgaan en daarnaast ook andere leuke of productieve activiteiten kan ondernemen.
Nee, pak incidenteel een wedstrijdje. Wel ff een goede spits voor Pelle halen gvd.
Naar de intro gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaas
En ja, en beter voor de VCL dit keer.. die tevrede miste kansen tegen VOC waar je niet blij van wordt
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn studie (geschiedenis) zit vol met mensen die bang zijn voor ontgroeningen en bij de intro een colaatje pakte en nog lekker thuis wonen enzo helaas
En ja, en beter voor de VCL dit keer.. die tevrede miste kansen tegen VOC waar je niet blij van wordt
Waarom zou je jezelf door een of andere kkkakker laten vernederen tijdens zo'n ontgroening?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf door een of andere kkkakker laten vernederen tijdens zo'n ontgroening?
Wie is hier nou de autist als je dat nodig hebt om vrienden te maken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.
Ik heb tenminste geen intro nodig om vrienden te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rot op met je gezeik, autistische mongool.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Omdat je een netwerk van zo'n duizend man wil opbouwen binnen een week in een stad waar je daarvoor niemand kende. En omdat je 5 dagen in de week goedkoop pils wil hakken.
nee want je maakt ze uberhaupt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen intro nodig om vrienden te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |