Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elk weekend extreem lam, door de week een kratje en een paar flessen whiskey.
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijntrillen, zweten.. hartkloppingen, maar dat hoort er wel bij. Ook dat verdwijnt na een paar bier weer heel snel.
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.
Owww dan kan je nog een tijd door/niks aan de handquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandag
Hulp omdat je graag wat drinkt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Heb geen hulp nodig, ik kan best wel stoppen denk ik. Het is meer gewoonte dan verslaving.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Zoek een meisje en ga op zee werken. Daar is geen alcohol en meiden houden er ook niet van. Je hebt dan trouwens ook wel wat anders te doen dan drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsaneringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
Ja je moet een beetje je grenzen weten, ik heb in het begin ook een enkele keer een maandsalaris in een weekend erdoorheen gegooidquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsanering
Dat ga ik ook stoppen, is ook best wel duur ondanks dat ik de goedkoopste flessen zuip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:21 schreef Zapata het volgende:
Ach als je 20 bent kan dat nog wel. minus de wiskey dan.
neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef jogy het volgende:
Hey TS, mag ik je lever lenen? Ik heb nog een medicijnbal nodig om mee te oefenen.
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.quote:
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.
1. Kapsalon 1.800 calorieënquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |