was een boodschap aan tsquote:
Twee biertjes nog maarquote:
Ff stofgezogen, even boodschappen doen zo. Dweilen en dan plop!! Hoop rond 15.00 de eerste los te hebbenquote:
Tips voor alcoholistenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
Mag ik je baard lenen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef hairybeardyman het volgende:
- Drink in ieder geval genoeg water
- Ga sporten, krachttraining bijvoorbeeld
- Verdiep je eens in wat groenten en fruit je allemaal kan bieden
- Zoek een hobby
- Zoek hulp.
Nu met enrer enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef hairybeardyman het volgende:
Oh enne TS, je bent nog jong. Verspil je tijd niet aan het wegzuipen van je problemen. Volg je dromen, neuk zoveel mogelijk gewillige meisjes van 16 jaar en jonger en leef. Ik ken een ex-collega en die zoop tot aan zijn pensioen aan een stuk door. Kwam altijd met een bonk van een paarse neus op het werk aanstrompelen en iedere keer tijdens een borrel verbaasd om zich heen kijken wanneer hij teveel bier zat te zuipen omdat hij dondersgoed wist dat hij afkeurend werd aangekeken door al zijn collega's.
Sneue gast was dat zeg. Zal me niks verbazen als hij eenzaam en alleen zonder vrienden en familie sterft met een kapotte lever.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aansprekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
en jij moet je bek houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aanspreken
ja, en jij zon klaploper in de trein?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah kijk aan, jij bent zo een stoere boy van fok?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, en jij zon klaploper in de trein?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:07 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |