klopt. ik heb al 3 halve liters op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
klopt. ik heb al 3 halve liters op.
de honger komt straks rond een uur of 8. Gewoon ff frituurpan aanzetten.
Bestel pizza en doe in je onderbroek de deur openquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Hoe neem je een kapsalon?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskey
Was halfvol, ben net m'n bed uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.
Coke is idd lekker in combinatie met alcohol ja, maar je bent dan weer zo snel 'nuchter'
Ik combineer graag. Paar teugen sterk - biertjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Met sterke drank word ik altijd anders zat lijkt het, vind bier wat beter/gelijkmatiger gaan
Jezus man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elk weekend extreem lam, door de week een kratje en een paar flessen whiskey.
Weet ik, vandaar ook deze topic. Ik denk dat ik ga beginnen met geen whiskey meer drinken door de week.quote:
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik merk (na mn 25ste langzaam) dat de katers wel heftiger zijntrillen, zweten.. hartkloppingen, maar dat hoort er wel bij. Ook dat verdwijnt na een paar bier weer heel snel.
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is juist haske gezond. Goed ontsmetten van binnen.
Owww dan kan je nog een tijd door/niks aan de handquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
20, heb op zich niet echt last van katers behalve op zondag/maandag
Hulp omdat je graag wat drinkt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Heb geen hulp nodig, ik kan best wel stoppen denk ik. Het is meer gewoonte dan verslaving.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Zelfs als je studeert zou ik eens hulp gaan zoeken.
Zoek een meisje en ga op zee werken. Daar is geen alcohol en meiden houden er ook niet van. Je hebt dan trouwens ook wel wat anders te doen dan drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsaneringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
Ja je moet een beetje je grenzen weten, ik heb in het begin ook een enkele keer een maandsalaris in een weekend erdoorheen gegooidquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha, dat zou ik niet zo snel doen. Een vriend van mij zit daarom nu bij de schuldsanering
Dat ga ik ook stoppen, is ook best wel duur ondanks dat ik de goedkoopste flessen zuip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:21 schreef Zapata het volgende:
Ach als je 20 bent kan dat nog wel. minus de wiskey dan.
neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef jogy het volgende:
Hey TS, mag ik je lever lenen? Ik heb nog een medicijnbal nodig om mee te oefenen.
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.quote:
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een kapsalon gegeten terwijl ik al aardig wat turkse pizza's naar binnen hebt geramd. Is een kapsalon nou echt zo goddelijk als de mensen zeggen? Het lijkt me wel lekker maar niet heel geweldig eigenlijk.
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen voor die 5..6..7 euro, het verschilt wel erg per shoarmaboer natuurlijk. Ik neem als ik naar zo'n tent ga eigenlijk alleen nog maar kapsalon ipv pizza ofzo.
1. Kapsalon 1.800 calorieënquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ik een echte calorieën bom is. Dat houd me altijd een beetje tegen, maar ik moet er toch een keer aan geloven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Druppelss het volgende:
Wat ik ook leuk vind als ik bezopen ben is wat geluk proeven bij een gokkast (aanrader!)
Okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Willoow het volgende:
Lekker blijven drinken. Alcohol is goed voor je.
Geen alcohol drinken, op zn minst om de dagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Willoow het volgende:
Lekker blijven drinken. Alcohol is goed voor je.
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken, op zn minst om de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij begrijpt hemquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.
Heupflaconquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Elke ochtend trillend je jenever fles openschroeven.
Vrouwen worden kletsnat van dronken mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Jij begrijpt hemik merk dat veel meisjes en vrouwen dat ook wel schattig vinden. Zolang je maar niet lastig word met alcohol op (want zo wel; dan kan je er gewoon niet tegen).
Check ook eens Leaving Las Vegas die film met Nicolas Cage, soms herkenbare situaties in die filmen een oudje; The Long Weekend.
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd opgaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vrouwen worden kletsnat van dronken mannenLLV is wel een leuke film ja. Kun je gelijk zien hoe ver je nog moet afzakken
Een hopeloos dikkertje gaat altijd wel met je mee naar huis. Of een 50er...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd opgaat
Hoeveel flessen whisky?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDeann het volgende:
[..]
Wauw, kun je nagaan. Waarom zit er in een kapsalon bijna dubbel zoveel calorieën als in een grote pizza?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
1. Kapsalon 1.800 calorieën
2. Een grote pizza 1.000 calorieën (gemiddeld)
3. Big Tasty met bacon, Mc Donalds 905 calorieën
4. Dubbele Whopper, Burger King 900 calorieën
5. Diepvriespizza 750 calorieën (gemiddeld)
6. Dubbele Quarterpounder met kaas, Mc Donalds 740 calorieën
7. Patat met mayonaise 590 calorieën
8. Kroepoek, per 100 gram: 541 calorieën
9. Broodje shoarma met knoflooksaus 490 calorieën
10. Patat met ketchup 490 calorieën
11. Milkshake (Medium) 417 calorieën
12. Berenklauw 320 calorieën
13. Sauseizenbroodje 310 calorieën
14. Ham/kaas croissant 260 calorieën
15. Bamibal 230 calorieën
16. Frikandel 190 calorieën
17. Kroket 150 calorieën
Tja, dat is natuurlijk geweldig. Dat zou ik ook wel willen hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:07 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doe
Weekend zit daar dan wel bij in.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
5 flessen en dan in het weekend ook hammered ?
Jepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dan maandag een kop als een bowlingbal.
Dat ben ik dan ook weer niet, ik kan het goed hebben. Ik presteer met drank prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hulp omdat je zeven dagen per week bezopen bent.
Na een tijd went je lichaam eraan en kan je dat best hebben. Wie gaat nou in zo'n triest praatgroepje zitten terwijl thuis de alcohol op je staat te wachten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hulp omdat je zeven dagen per week bezopen bent.
Toch kan je beter kapsalon nemen, is gezonder met de sla en tomaat erbij. En het is natuurlijk te lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw, kun je nagaan. Waarom zit er in een kapsalon bijna dubbel zoveel calorieën als in een grote pizza?
Pauperquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat word
Tsja, het is een soort hobby, zoals mensen die golfenquote:
Dus soms 1 flesop een avond met nog wat biertjes erbij. En dat meerdere malen per week. Best heftig manG.quote:
Ja... maar ik heb me voorgenomen geen whiskey meer te drinken door de week.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus soms 1 flesop een avond met nog wat biertjes erbij. En dat meerdere malen per week. Best heftig manG.
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb me voorgenomen geen whiskey meer te drinken door de week.
Dat heb ik al niet, ik koop steeds en ik drink ook bij vrienden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.
TS is 20, dan mag je best wat meer drinken.. Deed ik op die leeftijd ook nog, later word het vanzelf wel minder, misschien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aha, misschien moet je voor een weekend ook maar beter niet meer dan 2 flessen in huis hebben.
True, ik ben ook heel slecht in letten op calorieën :$. Maar ik wil ook niet dik worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toch kan je beter kapsalon nemen, is gezonder met de sla en tomaat erbij. En het is natuurlijk te lekker.
Sowieso, letten op calorieën.. Word je ook niet gelukkig van.
Gewoon pitt bier drinken en thuis blijven, dat is het echte alcoholistenleven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Tsja, het is een soort hobby, zoals mensen die golfenalleen kan alcoholist zijn wel soms een dure hobby zijn, geld verliezen, gokken, coke.. Maar wel leuk verder
Iedereen in zn waarde laten toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Na een tijd went je lichaam eraan en kan je dat best hebben. Wie gaat nou in zo'n triest praatgroepje zitten terwijl thuis de alcohol op je staat te wachten?
Alcohol is echt niet zo slecht, anders zou je het niet overal legaal krijgen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:47 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon pitt bier drinken en thuis blijven, dat is het echte alcoholistenleven.
Moet je veel sporten, kan je eten wat je wilt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, ik ben ook heel slecht in letten op calorieën :$. Maar ik wil ook niet dik worden.
Precies, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je veel sporten, kan je eten wat je wilt.
Echt niet, anders had je die kapsalon allang naar binnen gewerkt.quote:
Dat ook en door de zon komt alles 1x zo hard aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef KLTZK het volgende:
In het zonnetje in de achtertuin halve liters klappen is het goede leven.
Misschien morgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:21 schreef Snowballed het volgende:
Hier meld zich iemand die net 1 vd 6 flessen Canei op heeft en nog 3 dozen onderweg heeft...
Ik drink dus nooit... Heb ik nu een probleem..?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |