quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef byah het volgende:
Denk dat het zelfs op een forum nog een taboe is.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Druppelss het volgende:
[..]
De echte alcoholist is ook socialer en zitten niet thuis de hele dag op Fok, ik denk dat op dit forum maar een klein groepje zit.
quote:
quote:
Gast.quote:
Yes, tijdje terug gezien, hij is wel baasquote:
Uhmzz ik zou wel willen maar dat gaat niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Mensen die minder dan tien halve liters per avond drinken.
Blijven trainen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik zou wel willen maar dat gaat niet.
Nee dat is het probleem niet, sommigen moeten werkenquote:
Ik ook. Maar toch blijf ik trainen. Het kan makkelijk in de avonduren.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem niet, sommigen moeten werken
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch blijf ik trainen. Het kan makkelijk in de avonduren.
Daar wen je wel aan, hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.
Beter toch? werk is kuuuuhhuuuut!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast, dan ben je niet nuchter op je werk hoor.
Het is echt geen probleem.quote:
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, weet niet hoor zit je bij de plantsoen dienst?
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.
Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.
Als je lekker thuis werkt, of op je fietsje naar een stoffig kantoor misschien wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Haha, beslist niet. Ik kan er gewoon goed tegen.
Wake up coke!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lijntje sos 's ochtends jatoch.
jwtzquote:
Mietje zijn.quote:
well playedquote:
Netjes net de koffie op, lag er ook pas 07.30 in ofzo weet ik veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Druppelss het volgende:
Zit pas aan mijn 7'de blikje (kleintjes wel)gister geen idee, teveel
Haha, ik een uurtje eerder, gelukkig was de zon nog niet helemaal op toen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Netjes net de koffie op, lag er ook pas 07.30 in ofzo weet ik veel.
Pff idd daarom ook maar niet gedouched maar snel plat. Vanaaf maar even schone lakensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Haha, ik een uurtje eerder, gelukkig was de zon nog niet helemaal op toen..
Begin je nu pas?quote:
Ow, okee, dan is het goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik was om 06.00 nog me laatste aan het weg tikken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ow, okee, dan is het goed.![]()
Ik dacht al!
3quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:48 schreef Geerd het volgende:
Nou kom op jongens!! Hoeveel?? 13 blikjes nu jullie??
8 halve litersquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:48 schreef Geerd het volgende:
Nou kom op jongens!! Hoeveel?? 13 blikjes nu jullie??
Ook al drink je 1 wijn of bier per dag bij een maaltijd. Maar je kunt dat 1 dag niet missen ben je al alcoholistquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Als ik mezelf niet tegenhoud drink ik ook (bijna) elke dag. Maar dan wel maar 2-3 biertjes en in het weekend 4-5. Af en toe een keer 10 ofzo.
Drink nooit sterke drank.
Valt dan, in verhouding met de grote jongens, wel mee.
Toch begin ik me hier al niet 'lekker' meer mee te voelen. Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken. Gewoon kijken hoe het is en voelt. Is namelijk al heel, heel lang geleden.
Say Whaaaaaaat!?!?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken.
Haha, ik moet nog aan de eerste pint beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.
6:30 uur he. Niet overdrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.
Maar om 07.00 wakker worden en dan aan de pils?
Kotsmisselijk ??quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.quote:
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn isquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn is
Volgens mij kunnen ze alcohol gebruik ook wel terug vinden ook al drink je 3 maanden niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.
Elke dag stronkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
was een boodschap aan tsquote:
Twee biertjes nog maarquote:
Ff stofgezogen, even boodschappen doen zo. Dweilen en dan plop!! Hoop rond 15.00 de eerste los te hebbenquote:
Tips voor alcoholistenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Titel zegt het al, ik drink veel te veel.
Wat nu?
Mag ik je baard lenen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef hairybeardyman het volgende:
- Drink in ieder geval genoeg water
- Ga sporten, krachttraining bijvoorbeeld
- Verdiep je eens in wat groenten en fruit je allemaal kan bieden
- Zoek een hobby
- Zoek hulp.
Nu met enrer enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef hairybeardyman het volgende:
Oh enne TS, je bent nog jong. Verspil je tijd niet aan het wegzuipen van je problemen. Volg je dromen, neuk zoveel mogelijk gewillige meisjes van 16 jaar en jonger en leef. Ik ken een ex-collega en die zoop tot aan zijn pensioen aan een stuk door. Kwam altijd met een bonk van een paarse neus op het werk aanstrompelen en iedere keer tijdens een borrel verbaasd om zich heen kijken wanneer hij teveel bier zat te zuipen omdat hij dondersgoed wist dat hij afkeurend werd aangekeken door al zijn collega's.
Sneue gast was dat zeg. Zal me niks verbazen als hij eenzaam en alleen zonder vrienden en familie sterft met een kapotte lever.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aansprekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
enrer?
Tfoe wat doe jij man! Beetje m'n reacties quoten
en jij moet je bek houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leer jij je eerst maar eens te gedragen, Daarna mag jij mij ooit aanspreken
ja, en jij zon klaploper in de trein?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah kijk aan, jij bent zo een stoere boy van fok?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, en jij zon klaploper in de trein?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:07 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ach ik let helemaal niet op calorieën, kom dan ook niet boven de 68 kilo, hoe zeer ik mn best ook doe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |