Ook al drink je 1 wijn of bier per dag bij een maaltijd. Maar je kunt dat 1 dag niet missen ben je al alcoholistquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Als ik mezelf niet tegenhoud drink ik ook (bijna) elke dag. Maar dan wel maar 2-3 biertjes en in het weekend 4-5. Af en toe een keer 10 ofzo.
Drink nooit sterke drank.
Valt dan, in verhouding met de grote jongens, wel mee.
Toch begin ik me hier al niet 'lekker' meer mee te voelen. Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken. Gewoon kijken hoe het is en voelt. Is namelijk al heel, heel lang geleden.
Say Whaaaaaaat!?!?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:53 schreef hearmeout het volgende:
Heb toevallig vandaag besloten een maandje niet te drinken.
Haha, ik moet nog aan de eerste pint beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Hallojo het volgende:
Zo, eerste kratje is bijna op vandaag. Zo ff nieuw kratje bestellen.
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bullshit, of heb je een nachtje doorgehaald?
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was al om 6:30 uur wakker vanmorgen. Dat is dus drie biertjes per uur. Niet overdreven veel lijkt me.
6:30 uur he. Niet overdrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrr zo vroeg aan de pils?? Gadver, als ik van het werk kom wil het wel vaak 07.00 worden.
Maar om 07.00 wakker worden en dan aan de pils?
Kotsmisselijk ??quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.quote:
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn isquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ja. Of het bevalt je, en dan drink je minder.
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die shit blijft toch paar weken in je bloed?? Niet dat alcohol zo fijn is
Volgens mij kunnen ze alcohol gebruik ook wel terug vinden ook al drink je 3 maanden niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is na een aantal weken nog terug te zien dat je cannabis gebruikt hebt. Het effect duurt gemiddeld een uurtje of 3, kan per persoon verschillen. Als je echt wil kan je trouwens bij iedereen tot een hele tijd terug kijken, gewoon een (lange) haar pakken.
Elke dag stronkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan elke alcoholist, zeker diegene die niet roken, een jointje aanraden. Het gevolg laat zich raden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |