Dat klopt natuurlijk van geen kanten. Ik denk dat geen enkele V.S. minister of onderminister gemarteld heeft. Hooguit hebben ze anderen laten martelen. Wel bij de les blijven!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:
TT klopt niet.
"Regering VS martelde na 9/11"
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoho Mata, wel precies blijven he!
[..]
Dat klopt natuurlijk van geen kanten. Ik denk dat geen enkele V.S. minister of onderminister gemarteld heeft. Hooguit hebben ze anderen laten martelen. Wel bij de les blijven!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als andere users onzinnieuws gaan posten is het snel een slotje eropbeetje gezond verstand mag wel he
Laten we het er hier verder over hebben. Ik ben namelijk oprecht benieuwd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Niks mis met wat opmerkelijk/bizar nieuws op zijn tijd.
Sterker nog, ik heb de gesloten topics even langsgelopen en daar staat geen gesloten topic bij omdat het 'onzinnieuws' is. Dus laat me eens wat voorbeelden zien van de afgelopen tijd? De enige reden die ik kan bedenken om 'onzinnieuws' te sluiten, is omdat er teveel ander onzinnieuws is. Mocht je gelijk hebben, en er ongemerkt toch ludieke nieuwsitems gesloten worden, zou ik dat graag zien zodat dat veranderd kan worden
Ik zie jou daar ook heel veel posts maken over Turken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef PizzaMizza het volgende:
NWS / [Centraal] Irak na de oorlog #70 Spannende tijden voor Irak
Ik dacht dat dat het Iraktopic was, de Turken hebben het helaas gekaapt.
Klopt!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie jou daar ook heel veel posts maken over Turken.
Je klacht is wel terecht, maar dan moet je er niet zelf aan gaan meedoen.
Alsjeblieftquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen de heren en dames mods misschien een W toevoegen aan de TT van het Lisanne en Kris topic?
Danku!
Prima, niets meer aan doen.quote:
Nee, zat op iPad, dat werkte niet zo lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een capslockfixatie in TT's de laatste dagen he
Nou ik dus lekker welquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zat op iPad, dat werkte niet zo lekker.
2 TT's noem ik ook geen "fixatie".
Jij blij!quote:
Nee niet dus. Wie wordt er nou blij van capslock gebruik. Met je NIEUWS. En je VREDE. En je hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |