Ik moest ook lachen om 'een paar dingen'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:07 schreef theunderdog het volgende:
"Wij hebben een paar dingen gedaan die in strijd zijn met onze waarden"
![]()
Ik kom niet meer bij.
Welke waarden heeft die het over? de bemoeienis in Irak? huilende Vietnamese kindjes? het steunen van het zionisme? De verdrijving en afslachting van de Indianen? De 1 op 4 onschuldige in de dodencellen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om 'een paar dingen'
Hippie gespot.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke waarden heeft die het over? de bemoeienis in Irak? huilende Vietnamese kindjes? het steunen van het zionisme? De verdrijving en afslachting van de Indianen? De 1 op 4 onschuldige in de dodencellen?
Volkskrantlezer gespotquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:49 schreef waht het volgende:
Nederland martelde voor 9/11. Ook na 9/11 vermoedelijk.
Ah nu is het duidelijk, jij bent de haatbaard. Of een hele naïeve linkse huillie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke waarden heeft die het over? de bemoeienis in Irak? huilende Vietnamese kindjes? het steunen van het zionisme? De verdrijving en afslachting van de Indianen? De 1 op 4 onschuldige in de dodencellen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ah nu is het duidelijk, jij bent de haatbaard. Of een hele naïeve linkse huillie.
Het is nieuws dat een Amerikaanse president dit openlijk uitspreekt, en daarmee een voorganger hard onderuit haalt.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:45 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het is nieuws dat een Amerikaanse president dit openlijk uitspreekt, en daarmee een voorganger hard onderuit haalt.
Welke krant lees jij eigenlijk ? Ik begin altijd met de Volkskrant. Neem snel het NRC door, waar nooit nieuws instaat en eindig bij het AD.quote:
Het zal je anders verbazen hoeveel van die 313 miljoen mensen instemmen met dat martelen....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:
TT klopt niet.
"Regering VS martelde na 9/11"
Amerika is in spreektaal de VS, maar 313 miljoen mensen martelden niet, maar regeringseenheden deden dat.
Dat je dat maar weet Tong.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:
TT klopt niet.
"Regering VS martelde na 9/11"
Amerika is in spreektaal de VS, maar 313 miljoen mensen martelden niet, maar regeringseenheden deden dat.
Dat is een kwestie van genoeg propaganda en het kweken van een vijand. Dan stemt de gemiddelde burger bijna overal mee in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het zal je anders verbazen hoeveel van die 313 miljoen mensen instemmen met dat martelen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |