http://nos.nl/artikel/682253-russen-zwemmen-in-woonkamer.htmlquote:Russen zwemmen in woonkamer
Het westelijk deel van Rusland kamp met een hittegolf en veel Russen zijn de zomerse temperaturen van ruim 30 graden niet gewend.
Een paar tieners uit Orjol, zo'n 350 kilometer ten zuiden van de hoofdstad, vonden een bijzondere manier om af te koelen.
Met karton, plastic zeil, isolatietape en een in hun ogen waarschijnlijk briljante ingeving toverden ze hun woonkamer om in een zwembad. Een gevaarlijke actie vanwege allerlei elektraleidingen en stopcontacten, maar daar leken de tieners zich niet van bewust.
Op foto's die gedeeld zijn via een Russische Facebook-variant is te zien hoe de jongens vrolijk dobberen in hun provisorisch gemaakte 'binnenzwembad'. Helaas zijn er geen foto's van de woonkamer ná het zwembad-experiment.
Sorry hè. Nadat er een novum en een NOSbericht van is, had ik toch ook rekening met jouw eisen moeten houden. Wat weten zij er nou van, als bijdehand zegt dat het geen bericht waard is, is het geen bericht waard.quote:
Als andere users onzinnieuws gaan posten is het snel een slotje eropquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry hè. Nadat er een novum en een NOSbericht van is, had ik toch ook rekening met jouw eisen moeten houden. Wat weten zij er nou van, als bijdehand zegt dat het geen bericht waard is, is het geen bericht waard.
Neuh.quote:
Probeer het uit, deel de foto's met ons.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:36 schreef Hathor het volgende:
Ik woon op twee hoog, ik vraag me af of dat bij mij ook lukt...
Onzin. Niks mis met wat opmerkelijk/bizar nieuws op zijn tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als andere users onzinnieuws gaan posten is het snel een slotje eropbeetje gezond verstand mag wel he
Wel uploaden voor de benedenburen thuis zijn, daarna heb je daar niet zo lang meer voor denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:37 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Probeer het uit, deel de foto's met ons.
Je weet toch dat vanaf vorig jaar al alleen maar negatieve berichten uit Rusland in de media mogen verschijnen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Niks mis met wat opmerkelijk/bizar nieuws op zijn tijd
Nou ja, dat er in Rusland zulke achterlijke mongolen wonen, vind ik toch wel negatiefquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je weet toch dat vanaf vorig jaar al alleen maar negatieve berichten uit Rusland in de media mogen verschijnen?
Je zou het ook vindingrijk en niet angstig kunnen noemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat er in Rusland zulke achterlijke mongolen wonen, vind ik toch wel negatief
Rare jongens dat ze plezier hebben inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat er in Rusland zulke achterlijke mongolen wonen, vind ik toch wel negatief
Probeer jij het anders ook eens, kijken of je naderhand ook denkt, goh, leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:20 schreef Syntos het volgende:
[..]
Rare jongens dat ze plezier hebben inderdaad.
Nee dank je. Daar heb ik mijn zwembad al voor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer jij het anders ook eens, kijken of je naderhand ook denkt, goh, leuk.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, een beetje deze categorie:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik het, ik kende hem nog van There i fixed it!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:29 schreef Syntos het volgende:
[..]_!
Dat is toch niet in Nederland he?
[..]
[ afbeelding ]
Aan het bier te zien in Duitsland of het oosten van Nederland. Of misschien Polen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:29 schreef Syntos het volgende:
[..]_!
Dat is toch niet in Nederland he?
Aan de stenen te zien denk ik Duitslandquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan het bier te zien in Duitsland of het oosten van Nederland. Of misschien Polen.
Smetvrees?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
!
Hoe dom kun je zijn, ten eerste is het direct vuil water door de rommel/chemische stoffen die uit de vloer en spullen komen danwel de schimmel die direct optreed, stilstaand water dus kans op legionella, en ook nog eens electrocutiegevaar indd. (mag hopen dat ze eerst alle stoppen hebben getrokken)
[..]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer trekt dat door plastic dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
!
Hoe dom kun je zijn, ten eerste is het direct vuil water door de rommel/chemische stoffen die uit de vloer en spullen komen danwel de schimmel die direct optreed, stilstaand water dus kans op legionella, en ook nog eens electrocutiegevaar indd. (mag hopen dat ze eerst alle stoppen hebben getrokken)
holy shitquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Één verkeerde beweging, één gat...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt dat door plastic dan?
En dan is heel dat zwembad er niet meer en slaat zijn bericht dus nergens op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één verkeerde beweging, één gat...
Het hoeft geen groot gat te zijn, en door gewicht van die zak kan het ook zomaar zo zijn dat het water nergens naartoe kan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan is heel dat zwembad er niet meer en slaat zijn bericht dus nergens op.
Dan nog blijft het onzinquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het hoeft geen groot gat te zijn, en door gewicht van die zak kan het ook zomaar zo zijn dat het water nergens naartoe kan.
Die stekker zit er niet in johquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben een gaatje in de deur die op het portiek uitkomt gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef mig72 het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze het water gingen afvoeren na het feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |