Vraag het even in BUG? Ik heb de ballen verstand van computers dus ik kan je ook neit helpenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb een vreemd probleem. Het CPU en geheugen gebruikt op mijn computer lopen hard op, zodat verder werken al snel niet meer mogelijk is. Dit gebeurt alleen op FOK! in het Oekraine topic in NWS. Ik vraag me af hoe dat kan.
Het opmerkelijke is dat alleen het melden van het probleem als voldoende is om het te laten verdwijnen. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het even in BUG? Ik heb de ballen verstand van computers dus ik kan je ook neit helpen
Dat kunnen ze helemaal niet eisen. Zij publiceren een url, die mag je gewoon kopieren en verspreiden. Inhoud, ok, die niet.quote:
Prima dat FOK! er geen problemen mee krijgt, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar laat ik het maar even aannemen. Waarom zou FOK! door middel van links toe te staan voor extra views voor trouw zorgen, als zij zich zo naar ons opstellen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kunnen ze helemaal niet eisen. Zij publiceren een url, die mag je gewoon kopieren en verspreiden. Inhoud, ok, die niet.
Wat is eigenlijk de reden dat Trouw (en alleen zij) zo moeilijk doet? En is dat alleen bij FOK!?
ok, dat is een andere benadering en begrijpelijk. Ik vroeg het me gewoon af, had nog nooit zoiets gehoord op andere fora oid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima dat FOK! er geen problemen mee krijgt, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar laat ik het maar even aannemen. Waarom zou FOK! door middel van links toe te staan voor extra views voor trouw zorgen, als zij zich zo naar ons opstellen?
Ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Kabinet geeft extra geld voor Rode Kruis in Gaza
Mag de TT aangepast worden naar iets wat enigszins op waarheid berust?
Het lijkt me een kleine moeite het statisme te scheiden van wat 313 miljoen mensen zouden doen, maar als jij het warm hebt, dan snap ik dat het teveel werk is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
Jij wilt op deze warme zaterdagavond mieren in hun reet gaan neuken?
Is het nu goed?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me een kleine moeite het statisme te scheiden van wat 313 miljoen mensen zouden doen, maar als jij het warm hebt, dan snap ik dat het teveel werk is.
Je bent geweldig.quote:
Dat klopt natuurlijk van geen kanten. Ik denk dat geen enkele V.S. minister of onderminister gemarteld heeft. Hooguit hebben ze anderen laten martelen. Wel bij de les blijven!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:
TT klopt niet.
"Regering VS martelde na 9/11"
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoho Mata, wel precies blijven he!
[..]
Dat klopt natuurlijk van geen kanten. Ik denk dat geen enkele V.S. minister of onderminister gemarteld heeft. Hooguit hebben ze anderen laten martelen. Wel bij de les blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |