quote:
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hangt wat dat betreft heel erg van de functie af denk ik. WO diploma's worden in ieder geval steeds minder belangrijk volgens mij. Een master-diploma hebben en dan toch overal geweigerd worden vanwege gebrek aan ervaring/netwerk komt heel vaak voor.
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hangt wat dat betreft heel erg van de functie af denk ik. WO diploma's worden in ieder geval steeds minder belangrijk volgens mij. Een master-diploma hebben en dan toch overal geweigerd worden vanwege gebrek aan ervaring/netwerk komt heel vaak voor.
Ik heb het over advocaat, niet (assistent-)jurist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb ooit gewerkt als assistent jurist bha, toch maar blij met mijn huidige baan
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaaiquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.
[..]
Ik heb het over advocaat, niet (assistent-)jurist.
Tja...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaai
quote:
advocaten zijn wel in pak en dasquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaai
quote:
mijn lichaamquote:
Je moet snel zijnquote:
Oh ja dat welquote:
In NL volgens mij niet hoor...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaan
Bedankt hequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook hier word je ondergewaardeerd. Sorry.
je moest eens weten hoe snel complicate komtquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaan
Dit zal grotendeels de verklaring wel zijn. Die subsidies zullen allemaal heel mooi zijn, toch heeft jongeren werkloosheid vooral te maken met dat werkgevers diploma's alleen niet meer vertrouwen. Een interessante stage, buitenlandervaring of vrijwilligerswerk zijn bijna een must.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.
liedverdje je woont in een ander landquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden bedrijven daar niet financieel gemotiveerd om afgestudeerden zonder ervaring aan te werken. Oh Godquote:
Correct.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden bedrijven daar niet financieel gemotiveerd om afgestudeerden zonder ervaring aan te werken. Oh God
Oh ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
liedverdje je woont in een ander land
Ah, ik vroeg me al af waarom ik die subsidies niet kendequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
liedverdje je woont in een ander land
quote:
Amai, welkomquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom ik die subsidies niet kende
nee gatferquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, welkomga je toch die fransman bezoeken
?
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee gatfer
ik ga naar antwerpen, kinopolis
Daar is ook alles beter he..quote:
Je draagt geen das ?quote:
ik heb nog steeds geen keus gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef complicate het volgende:
[..]
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.Heb je je sexy jurkje klaar?
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar benedenquote:
Neuh, afschaffen die dingen..quote:
Waarom?quote:
Nee om 12.45 pas...quote:
Smakelijkquote:
Koffiepauze danquote:
Ja daar erger ik me ook altijd aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
AMEN!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja daar erger ik me ook altijd aan.
http://www.allencarr.nl/n(...)ussie%20in%20de%20VS
Oplossing: extra pauze voor niet-rokers!
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Bron: zie bovenstaande link.quote:De prijs van roken is niet alleen hoog voor de nicotineverslaafde zelf, maar ook voor diens werkgever. Rokers kosten hun werkgever jaarlijks 4.431 euro.
Niks van aan trekken.quote:
Efficiëntie in bedrijven is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Preciesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaat
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef complicate het volgende:
Dit dus:
[..]
Bron: zie bovenstaande link.
#post 41
Flirten op het werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
whut?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinken
Dat stinkt niet zo ergquote:
hihihihquote:
flirtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
gatfer roook jequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
geluktquote:
ik heb hetnet opquote:
ja maar die mag niet vies wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar beneden
quote:
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"quote:
ik heb net opquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"
"ja hoor"quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb net op
wil je anders wat koffie?
ik heb niks gepland en jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja hoor"
*staan aan de koffieautomaat*
"wat doe je vanavond"?
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb niks gepland en jij
zullen we op het banje gaan ziteen
waaro is flirten tha interwebz zomakkelijk en in het echt niet
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
[..]
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.
Hoe weet je of ze leuk zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij niet
uiterlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
wanne lelijk wijf trouwensquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?quote:
Ok ander even ander gifje zoekenquote:
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemdquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?
Zo:quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ander even ander gifje zoeken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemd
die billenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
ja. groot bedrijf hier 1000+ mensenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]werken die in hetzelfde departement?
Dat inderdaad groot!quote:
Veel koffie is slecht voor je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
au 8 bakken koffie in de morgen vind mijn maag niet leuk
ik ben dan ook heel slechtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat inderdaad groot!
[..]
Veel koffie is slecht voor je.
Neem wat munttheequote:
Lekker hoorquote:
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaanquote:
fixedquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaan ontslagen
Je werkt zonder contractquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
fixed
ik heb geen contract dus kan niet worden ontslagen
Dan nog heb je een contract hoor.quote:
neehoor. ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog heb je een contract hoor.
Ik ben wel productief...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.quote:
wel knap dat je al geminderd benquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben wel productief...
[..]
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
Ik ben mijn belastingaangifte aan het doen/invullen
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!
Feli!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregen
Dank jequote:
Goed voor de economie, geld moet rollen.quote:
En jij was net nog tegen rokers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed voor de economie, geld moet rollen.
Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.quote:
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...quote:
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit datquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
Die complicate toch pfffffffquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
En geen Amsterdam zonder prostitutie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit dat
of paddosquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
En geen België zonder Bart De Wever.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
en nederland zonder kim hollandquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
En geen België zonder Bart De Wever.
Met of zonder olie?quote:
quote:
Wat voor werk ga je doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef zeefje het volgende:
trouwens i ben wel een beetje blij hoor. ik zit de hele morgen te zeiken dat werk zo moeilijk te vinden is. maaer vanaf maandag mag ik wel 32 uur per week(bij 0 uren contract) werken
. wel 5 uur opstaan, maar ach ik heb het er wel voor over
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Die complicate toch pfffffff
Ja echt een stomme user...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sterk voorbeeld!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je doen?
[..]
Ja echt een stomme user...
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is handig?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes
ben je oook een belg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef keste010 het volgende:
[..]
Sterk voorbeeld!![]()
En geen WK voetbal zonder onze heerlijke reporter Inez Sainz!
http://assets.nydailynews(...)ines-sainz-4-jpg.jpg
http://bin.snmmd.nl/m/yl3wy32praxo_sqr512.jpg
Ik ga het WK missen...
Neuh, ik hou gewoon van voetbal..quote:
Altijd leuk...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassen
oooh. ik heb jouw niet vaak hier gezien. ben je nieuw?quote:
quote:
Ik ga de rode duivels ook missenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef keste010 het volgende:
http://assets.nydailynews(...)ines-sainz-4-jpg.jpg
http://bin.snmmd.nl/m/yl3wy32praxo_sqr512.jpg
Ik ga het WK missen...
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over hebquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
oooh. ik heb jouw niet vaak hier gezien. ben je nieuw?
hij was eg dikquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Gewoon blijven fokken op het werk , join the clubquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef zeefje het volgende:
[..]een mede ik-verveel-me-op-mijn-stage-dus-ik-ga-fokken-fokker
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.quote:
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar oudjes zijn wel lief, ik heb echt een hard voor die mensen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
Echt? heeft ie dat gezegd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
wat doe je voor stage?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtMaar ik vind mijn stage wel leuk hoor..
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
oquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...
Ik heb al de hele dag het gevoel alsof het vrijdag is...
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiairquote:
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?quote:
laatstequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?
logistiekquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiair![]()
Ben jij er al uit wat je nu wil gaan doen?
Ja dat stond overal in de krantquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?
En vergeet de maandelijkse contributie niet.
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat stond overal in de krant![]()
Ach hij zou ALLES doen om in de belanstelling te komen.
#politiek
Nou jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te worden
ZEGGEN ZE dat in belgie niet danquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollandsquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
Nee we zeggen "nu" en "amai"quote:
waar kom jij eigenlijk vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef keste010 het volgende:
[..]
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollands
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als uquote:
da kan niequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als u
Eenmansdorp?quote:
Ik heb niet eens zin in het weekend...quote:
waarom nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin in het weekend...
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...quote:
terasje>quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...
Ja gezellig in mijn eentje.quote:
Gaan wandelen in een park ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...
Zelfde pittoreske stadje danquote:
i weun in eun deurpquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef keste010 het volgende:
Met dit weer niet weten wat te doen??
[..]
Zelfde pittoreske stadje dan
Ah, ja dat hoor ik wel eens vaker..quote:
Ga je dan naar Londen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, ja dat hoor ik wel eens vaker..
niet met deze prijzen niet met deze verschillenquote:
maar waarom is terug dan goedkoper? huhquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef keste010 het volgende:
Rond deze tijd is naar Londen altijd duurder dan terug. Populaire bestemming he..
Ik ben in April geweest en heb in het totaal 400 euro betaald heen en weer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
niet met deze prijzen niet met deze verschillen
das best veelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben in April geweest en heb in het totaal 400 euro betaald heen en weer.
Waarom wil je per se aparte tickets voor heen en weer? Neem 1 ticket.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar waarom is terug dan goedkoper? huh
kannniet. ik ga met de treinquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom wil je per se aparte tickets voor heen en weer? Neem 1 ticket.
Neen dat was exc. Hotel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
das best veel
maar is dat incl hotel en alles?
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
das best veel
maar is dat incl hotel en alles?
Ik ben ook toen met de trein geweest hoor.quote:
met het vliegtuig is het idd maar 45 euro enkelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.
Het scheelt alleen dat ik dat ticket al in mei heb geboekt. Nogmaals, rond deze tijd een populaire bestemming..
Precies, ik had toen de dag zelf geboektquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.
Het scheelt alleen dat ik dat ticket al in mei heb geboekt. Nogmaals, rond deze tijd een populaire bestemming..
vanaf brussel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben ook toen met de trein geweest hoor.
spontane actie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, ik had toen de dag zelf geboekt
Ja omdat ik dus de dag zelf had geboekt, als je een maand of twee op voorhand boekt maakt het een heeeeel groot verschil!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
vanaf brussel?
400das wel veel, ik kom op 250 uit
Ja we waren in een Yolo momentquote:
Dan is het in Holland alweer andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brusselquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is het in Holland alweer andersIk kon vanuit Brussel 1 ticket heen en weer regelen.
Maar probeer dan op een dag te vertrekken waarop het goedkoop is en zo ook voor de terugreis.
Neequote:
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.quote:
Kan aan de dag/tijdstip liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
sorry hoor maar daar doe ik het nie voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!
ik wil van maandag-vrijdag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
[..]
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.
[..]
Kan aan de dag/tijdstip liggen.
Ga je in een hotel? Als je voor 2/3 dagen gaat is airbnb misschien wel wat?
auquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brussel
Pff, moderne vrouwen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
sorry hoor maar daar doe ik het nie voor
niet erg, maar de reis moet ik wel goed voorbereidenquote:
Doe dan iets wat je erg leuk vindt en niet genoeg van kunt krijgen. Opgelostquote:
Zekers. Jij wilt tenslotte al de trein bestelen..quote:
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik wil van maandag-vrijdag.
de reis doe ik het voor, ik ben een auti wb treinen dus dat vind ik helemaal leuk.
hotel enz zoek ik daar wel uit, ik plan graag zo min mogelik
Mannenquote:
wat is dat dan? airbnb?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).
Ja maar daarom airbnb, is niet veel plan werk en kan heel relaxt zijn.
Allemaal hetzelfde..quote:
Mannen en vrouwenquote:
quote:
Het is een soort marktplaats voor privé accommodaties. Dus geen hotel of hostel, maar mensen die een kamer verhuren bijvoorbeeld.quote:
Ik ben toen in het weekend vertrokken en de dag zelf besteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
hahah van brussel naar london is maar 2x92 .
complicate je hebt echt veul te vuel betaald
Can't live with them, can't live without themquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
allemaal een pik en lichaamsbeharing
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben toen in het weekend vertrokken en de dag zelf besteld.![]()
En heb Eurostar genomen plus in Londen Pancras een ander trein moeten nemen, omdat ik ietsje verder van londen moest. Het heeft veel gekost maar was een uistekende reis
ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is een soort marktplaats voor privé accommodaties. Dus geen hotel of hostel, maar mensen die een kamer verhuren bijvoorbeeld.
kan jij niet zonder pik leven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Can't live with them, can't live without them
quote:
quote:
Ga je alleen? En je kan op de site zoeken, vaak staan er ook reviews.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef keste010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Probeer ik eens in jullie huid te kruipen...
Edit: ik denk overigens dat ik niet zonder kan leven nee
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef keste010 het volgende:
[..]![]()
![]()
ja alleenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je alleen? En je kan op de site zoeken, vaak staan er ook reviews.
Dan durf je dat ook wel?quote:
hotel vertrouw ik meer dan hostel of bij iemand thuisquote:
Feli je bent gezond!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef keste010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Edit: ik denk overigens dat ik niet zonder kan leven nee
quote:
Pfieuwww...quote:
Niet als je zonder vrouwen kan.quote:
Yepquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef keste010 het volgende:
[..]
Pfieuwww...
Zaliggg (zoals de Belgen zouden zeggen toch?)
Als je met vrouwen kan, dan ben je pas ongezond...quote:
quote:ik vind het ook leuk om met je te dm'en.. Je lijkt me heerlijk gestoord
In positieve zin... En verder ben je natuurlijk ook gewoon een lekker ding.. Dat ook nog eens
Ja ok, dat is waar...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
hotel vertrouw ik meer dan hostel of bij iemand thuis
quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als je met vrouwen kan, dan ben je pas ongezond...
Vond hetquote:
Wasn't me.quote:
Wat is goed hequote:
Ik stond al met mijn hoofd te dansen.quote:
Foto's!quote:
Huh?quote:
Hahaha, nevermind.quote:
Krijg je snel genoegquote:
quote:
Met jouw kan ik praten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik stond al met mijn hoofd te dansen.
neequote:
ZWEMBADquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef keste010 het volgende:
Wat moeten we met een foto van een hotel in Mestreech?
Doe mij deze maar: http://static0.hln.be/sta(...)edia_xll_4845214.jpgquote:
jij bent wel een belg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef keste010 het volgende:
[..]
Doe mij deze maar: http://static0.hln.be/sta(...)edia_xll_4845214.jpg
Want?quote:
Hahaha, niet eens gezien. Scherp!quote:
Dan zou 99% amerikaans zijnquote:
quote:
mesquote:
quote:
Au.quote:
Heb je een stalker?quote:
Heb je een stalker?quote:
quote:
quote:
Ben jij een onbewuste kloon van mij?quote:
lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ben jij een onbewuste kloon van mij?
olaquote:
Ben jij een onbewuste kloon van mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen zijn gewoon agressiever dan mannen.quote:
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?quote:
Naam, adres, woonplaats. Tijd voor een onderzoek.quote:
Nee hoorquote:
ik weet het allemaal wel, maar ga het hier niet neerzettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naam, adres, woonplaats. Tijd voor een onderzoek.
+1quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef aeque het volgende:
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?
Zeker en vastquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
even een ander vraagje lieve knokploeg van me; is er een van jullie wel eens in maastricht geweest ?
Heeeeeel lang geleden...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
even een ander vraagje lieve knokploeg van me; is er een van jullie wel eens in maastricht geweest ?
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
ik zoek een goedkoop en goed hotel. suggesties? google gheeft wel hits maar ik weet niet of het goed isquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon agressiever dan mannen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef aeque het volgende:
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?
Nee ben er nooit in een hotel geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zoek een goedkoop en goed hotel. suggesties? google gheeft wel hits maar ik weet niet of het goed is
Yup. Lang geleden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
Ja vond het niet leuk daar. pfffquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
ja maar weet je wat da kostquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben er nooit in een hotel geweest.
Gewoon dikke suite pakken, met hartvormig bubbelbad etc etc
Comp is gelukkig voor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |