Amai, welkomquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom ik die subsidies niet kende
nee gatferquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, welkomga je toch die fransman bezoeken
?
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee gatfer
ik ga naar antwerpen, kinopolis
Daar is ook alles beter he..quote:
Je draagt geen das ?quote:
ik heb nog steeds geen keus gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef complicate het volgende:
[..]
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.Heb je je sexy jurkje klaar?
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar benedenquote:
Neuh, afschaffen die dingen..quote:
Waarom?quote:
Nee om 12.45 pas...quote:
Smakelijkquote:
Koffiepauze danquote:
Ja daar erger ik me ook altijd aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
AMEN!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja daar erger ik me ook altijd aan.
http://www.allencarr.nl/n(...)ussie%20in%20de%20VS
Oplossing: extra pauze voor niet-rokers!
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Bron: zie bovenstaande link.quote:De prijs van roken is niet alleen hoog voor de nicotineverslaafde zelf, maar ook voor diens werkgever. Rokers kosten hun werkgever jaarlijks 4.431 euro.
Niks van aan trekken.quote:
Efficiėntie in bedrijven is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Preciesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaat
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef complicate het volgende:
Dit dus:
[..]
Bron: zie bovenstaande link.
#post 41
Flirten op het werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |