quote:
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hangt wat dat betreft heel erg van de functie af denk ik. WO diploma's worden in ieder geval steeds minder belangrijk volgens mij. Een master-diploma hebben en dan toch overal geweigerd worden vanwege gebrek aan ervaring/netwerk komt heel vaak voor.
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hangt wat dat betreft heel erg van de functie af denk ik. WO diploma's worden in ieder geval steeds minder belangrijk volgens mij. Een master-diploma hebben en dan toch overal geweigerd worden vanwege gebrek aan ervaring/netwerk komt heel vaak voor.
Ik heb het over advocaat, niet (assistent-)jurist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb ooit gewerkt als assistent jurist bha, toch maar blij met mijn huidige baan
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaaiquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.
[..]
Ik heb het over advocaat, niet (assistent-)jurist.
Tja...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaai
quote:
advocaten zijn wel in pak en dasquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb er toen veel gezien hoor ,zelfs één van mijn bijna vriendjes was advocaat , slimme kerel maar oersaai
quote:
mijn lichaamquote:
Je moet snel zijnquote:
Oh ja dat welquote:
In NL volgens mij niet hoor...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaan
Bedankt hequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook hier word je ondergewaardeerd. Sorry.
je moest eens weten hoe snel complicate komtquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh daar heb ik nog nooit van gehoord, sterker nog, bedrijven krijgen tegenwoordig subsidies bij het aanwerven van afgestudeerden onder de 25! Dus waar haal je dat vandaan
Dit zal grotendeels de verklaring wel zijn. Die subsidies zullen allemaal heel mooi zijn, toch heeft jongeren werkloosheid vooral te maken met dat werkgevers diploma's alleen niet meer vertrouwen. Een interessante stage, buitenlandervaring of vrijwilligerswerk zijn bijna een must.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment veel gekwalificeerde mensen mét ervaring op de markt. Met alleen een diploma kan je een leuke functie wel op je buik schrijven.
liedverdje je woont in een ander landquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden bedrijven daar niet financieel gemotiveerd om afgestudeerden zonder ervaring aan te werken. Oh Godquote:
Correct.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden bedrijven daar niet financieel gemotiveerd om afgestudeerden zonder ervaring aan te werken. Oh God
Oh ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
liedverdje je woont in een ander land
Ah, ik vroeg me al af waarom ik die subsidies niet kendequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
liedverdje je woont in een ander land
quote:
Amai, welkomquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom ik die subsidies niet kende
nee gatferquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, welkomga je toch die fransman bezoeken
?
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee gatfer
ik ga naar antwerpen, kinopolis
Daar is ook alles beter he..quote:
Je draagt geen das ?quote:
ik heb nog steeds geen keus gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef complicate het volgende:
[..]
AH ja je ging naar de cinema, wist niet dat het in Antwerpen was.Heb je je sexy jurkje klaar?
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar benedenquote:
Neuh, afschaffen die dingen..quote:
Waarom?quote:
Nee om 12.45 pas...quote:
Smakelijkquote:
Koffiepauze danquote:
Ja daar erger ik me ook altijd aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
AMEN!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja daar erger ik me ook altijd aan.
http://www.allencarr.nl/n(...)ussie%20in%20de%20VS
Oplossing: extra pauze voor niet-rokers!
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
Weten jullie wat ik grappig vind?
Dus mensen die roken mogen om de half uur naar buiten voor een "rookpauze", maar als je in de keuken met iemand gewoon staat te praten, dan is dat "raar".
Klacht: mensen die roken hebben meer pauze voordeel
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Bron: zie bovenstaande link.quote:De prijs van roken is niet alleen hoog voor de nicotineverslaafde zelf, maar ook voor diens werkgever. Rokers kosten hun werkgever jaarlijks 4.431 euro.
Niks van aan trekken.quote:
Efficiëntie in bedrijven is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
Preciesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaat
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef complicate het volgende:
Dit dus:
[..]
Bron: zie bovenstaande link.
#post 41
Flirten op het werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
whut?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinken
Dat stinkt niet zo ergquote:
hihihihquote:
flirtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
gatfer roook jequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
geluktquote:
ik heb hetnet opquote:
ja maar die mag niet vies wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar beneden
quote:
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"quote:
ik heb net opquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"
"ja hoor"quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb net op
wil je anders wat koffie?
ik heb niks gepland en jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja hoor"
*staan aan de koffieautomaat*
"wat doe je vanavond"?
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb niks gepland en jij
zullen we op het banje gaan ziteen
waaro is flirten tha interwebz zomakkelijk en in het echt niet
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
[..]
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.
Hoe weet je of ze leuk zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij niet
uiterlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
wanne lelijk wijf trouwensquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?quote:
Ok ander even ander gifje zoekenquote:
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemdquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?
Zo:quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ander even ander gifje zoeken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemd
die billenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
ja. groot bedrijf hier 1000+ mensenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]werken die in hetzelfde departement?
Dat inderdaad groot!quote:
Veel koffie is slecht voor je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
au 8 bakken koffie in de morgen vind mijn maag niet leuk
ik ben dan ook heel slechtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat inderdaad groot!
[..]
Veel koffie is slecht voor je.
Neem wat munttheequote:
Lekker hoorquote:
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaanquote:
fixedquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaan ontslagen
Je werkt zonder contractquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
fixed
ik heb geen contract dus kan niet worden ontslagen
Dan nog heb je een contract hoor.quote:
neehoor. ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog heb je een contract hoor.
Ik ben wel productief...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.quote:
wel knap dat je al geminderd benquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben wel productief...
[..]
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
Ik ben mijn belastingaangifte aan het doen/invullen
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!
Feli!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregen
Dank jequote:
Goed voor de economie, geld moet rollen.quote:
En jij was net nog tegen rokers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed voor de economie, geld moet rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |