ja. groot bedrijf hier 1000+ mensenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]werken die in hetzelfde departement?
Dat inderdaad groot!quote:
Veel koffie is slecht voor je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
au 8 bakken koffie in de morgen vind mijn maag niet leuk
ik ben dan ook heel slechtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat inderdaad groot!
[..]
Veel koffie is slecht voor je.
Neem wat munttheequote:
Lekker hoorquote:
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaanquote:
fixedquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mag geen gifjes meer plaatsen anders wordt je ontslaan ontslagen
Je werkt zonder contractquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
fixed
ik heb geen contract dus kan niet worden ontslagen
Dan nog heb je een contract hoor.quote:
neehoor. ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog heb je een contract hoor.
Ik ben wel productief...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.quote:
wel knap dat je al geminderd benquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben wel productief...
[..]
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
Ik ben mijn belastingaangifte aan het doen/invullen
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!
Feli!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregen
Dank jequote:
Goed voor de economie, geld moet rollen.quote:
En jij was net nog tegen rokers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed voor de economie, geld moet rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |