Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Maarr.. rokers zijn natuurlijk wel goed voor de economie!
whut?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen. Maar ik heb dan nog liever dat ze drinken
Dat stinkt niet zo ergquote:
hihihihquote:
flirtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet-rokers staan gewoon veel meer te flirten bij de koffie-automaat
gatfer roook jequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik haal mijn tijd vaak netjes in en lever hetzelfde resultaat als mijn niet rokende collega's.
geluktquote:
ik heb hetnet opquote:
ja maar die mag niet vies wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon dat jurkje strak in de taille en naar beneden
quote:
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"quote:
ik heb net opquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
"Oh dank u, zullen we straks samen lunchen"
"ja hoor"quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb net op
wil je anders wat koffie?
ik heb niks gepland en jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja hoor"
*staan aan de koffieautomaat*
"wat doe je vanavond"?
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb niks gepland en jij
zullen we op het banje gaan ziteen
waaro is flirten tha interwebz zomakkelijk en in het echt niet
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
[..]
In het echt is het ook makkelijk hoor, want dan zie je de persoon, oogcontact enzo.
Hoe weet je of ze leuk zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zag net drie leukerds, maar ze zagen mij niet
uiterlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
wanne lelijk wijf trouwensquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze leuk zijn?![]()
[ afbeelding ]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?quote:
Ok ander even ander gifje zoekenquote:
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemdquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Gespierd, das, pak? verzorgde tanden?
Zo:quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ander even ander gifje zoeken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
leuke lach, drie dagen baardje, jong(-25) dus te jong voor mij. alledrie overhemd
die billenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |