neehoor. ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog heb je een contract hoor.
Ik ben wel productief...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ondanks het feit dat ze niet productief zijn.
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.quote:
wel knap dat je al geminderd benquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben wel productief...
[..]
Helaas nog wel, door omstandigheden en stress heb ik mezelf er alleen nog toe kunnen zetten om bizar veel te minderen.
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
Ik ben mijn belastingaangifte aan het doen/invullen
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Fijn zo terug komen van de lunch. Dank u!
Feli!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
ik heb dat allaang gedaan. en geld teruggekregen
Dank jequote:
Goed voor de economie, geld moet rollen.quote:
En jij was net nog tegen rokers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed voor de economie, geld moet rollen.
Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.quote:
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...quote:
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit datquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
Die complicate toch pfffffffquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
En geen Amsterdam zonder prostitutie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit dat
of paddosquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
En geen België zonder Bart De Wever.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
en nederland zonder kim hollandquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
En geen België zonder Bart De Wever.
Met of zonder olie?quote:
quote:
Wat voor werk ga je doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef zeefje het volgende:
trouwens i ben wel een beetje blij hoor. ik zit de hele morgen te zeiken dat werk zo moeilijk te vinden is. maaer vanaf maandag mag ik wel 32 uur per week(bij 0 uren contract) werken
. wel 5 uur opstaan, maar ach ik heb het er wel voor over
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Die complicate toch pfffffff
Ja echt een stomme user...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sterk voorbeeld!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
En geen België zonder Bart De Wever.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je doen?
[..]
Ja echt een stomme user...
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is handig?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes
ben je oook een belg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef keste010 het volgende:
[..]
Sterk voorbeeld!![]()
En geen WK voetbal zonder onze heerlijke reporter Inez Sainz!
http://assets.nydailynews(...)ines-sainz-4-jpg.jpg
http://bin.snmmd.nl/m/yl3wy32praxo_sqr512.jpg
Ik ga het WK missen...
Neuh, ik hou gewoon van voetbal..quote:
Altijd leuk...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |