Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.quote:
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...quote:
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn goed voor de economie, maar de opportuniteitskost daarvan is veel te hoog.
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit datquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Yess, opportunity costs. Maar levert roken op internationale schaal geen schaalvoordelen en comparatieve handelsvoordelen op?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
Die complicate toch pfffffffquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet doorwerken van comp anders ben ik niet productief genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
En geen Amsterdam zonder prostitutie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen idee,maar dat zal wel ,anders was roken verboden. Net als geen oorlog zonder wapens dit dat
of paddosquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
En geen België zonder Bart De Wever.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
En geen Amsterdam zonder prostitutie.
en nederland zonder kim hollandquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
En geen België zonder Bart De Wever.
Met of zonder olie?quote:
quote:
Wat voor werk ga je doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef zeefje het volgende:
trouwens i ben wel een beetje blij hoor. ik zit de hele morgen te zeiken dat werk zo moeilijk te vinden is. maaer vanaf maandag mag ik wel 32 uur per week(bij 0 uren contract) werken
. wel 5 uur opstaan, maar ach ik heb het er wel voor over
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Die complicate toch pfffffff
Ja echt een stomme user...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sterk voorbeeld!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je doen?
[..]
Ja echt een stomme user...
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is handig?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes
ben je oook een belg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef keste010 het volgende:
[..]
Sterk voorbeeld!![]()
En geen WK voetbal zonder onze heerlijke reporter Inez Sainz!
http://assets.nydailynews(...)ines-sainz-4-jpg.jpg
http://bin.snmmd.nl/m/yl3wy32praxo_sqr512.jpg
Ik ga het WK missen...
Neuh, ik hou gewoon van voetbal..quote:
Altijd leuk...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de zorg, bij de oudjes. billetjes wassen
oooh. ik heb jouw niet vaak hier gezien. ben je nieuw?quote:
quote:
Ik ga de rode duivels ook missenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef keste010 het volgende:
http://assets.nydailynews(...)ines-sainz-4-jpg.jpg
http://bin.snmmd.nl/m/yl3wy32praxo_sqr512.jpg
Ik ga het WK missen...
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over hebquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
oooh. ik heb jouw niet vaak hier gezien. ben je nieuw?
hij was eg dikquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Gewoon blijven fokken op het werk , join the clubquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef zeefje het volgende:
[..]een mede ik-verveel-me-op-mijn-stage-dus-ik-ga-fokken-fokker
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.quote:
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar oudjes zijn wel lief, ik heb echt een hard voor die mensen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
Echt? heeft ie dat gezegd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
wat doe je voor stage?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtMaar ik vind mijn stage wel leuk hoor..
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
oquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...
Ik heb al de hele dag het gevoel alsof het vrijdag is...
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiairquote:
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?quote:
laatstequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?
logistiekquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiair![]()
Ben jij er al uit wat je nu wil gaan doen?
Ja dat stond overal in de krantquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?
En vergeet de maandelijkse contributie niet.
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat stond overal in de krant![]()
Ach hij zou ALLES doen om in de belanstelling te komen.
#politiek
Nou jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te worden
ZEGGEN ZE dat in belgie niet danquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollandsquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
Nee we zeggen "nu" en "amai"quote:
waar kom jij eigenlijk vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef keste010 het volgende:
[..]
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollands
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als uquote:
da kan niequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als u
Eenmansdorp?quote:
Ik heb niet eens zin in het weekend...quote:
waarom nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin in het weekend...
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...quote:
terasje>quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...
Ja gezellig in mijn eentje.quote:
Gaan wandelen in een park ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb weer eens totaal geen idee wat ik met mijn vrije tijd aan moet. En heb niet zoveel zin om weer binnen te gaan zitten...
Zelfde pittoreske stadje danquote:
i weun in eun deurpquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef keste010 het volgende:
Met dit weer niet weten wat te doen??
[..]
Zelfde pittoreske stadje dan
Ah, ja dat hoor ik wel eens vaker..quote:
Ga je dan naar Londen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, ja dat hoor ik wel eens vaker..
niet met deze prijzen niet met deze verschillenquote:
maar waarom is terug dan goedkoper? huhquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef keste010 het volgende:
Rond deze tijd is naar Londen altijd duurder dan terug. Populaire bestemming he..
Ik ben in April geweest en heb in het totaal 400 euro betaald heen en weer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
niet met deze prijzen niet met deze verschillen
das best veelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben in April geweest en heb in het totaal 400 euro betaald heen en weer.
Waarom wil je per se aparte tickets voor heen en weer? Neem 1 ticket.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar waarom is terug dan goedkoper? huh
kannniet. ik ga met de treinquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom wil je per se aparte tickets voor heen en weer? Neem 1 ticket.
Neen dat was exc. Hotel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
das best veel
maar is dat incl hotel en alles?
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
das best veel
maar is dat incl hotel en alles?
Ik ben ook toen met de trein geweest hoor.quote:
met het vliegtuig is het idd maar 45 euro enkelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.
Het scheelt alleen dat ik dat ticket al in mei heb geboekt. Nogmaals, rond deze tijd een populaire bestemming..
Precies, ik had toen de dag zelf geboektquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.
Het scheelt alleen dat ik dat ticket al in mei heb geboekt. Nogmaals, rond deze tijd een populaire bestemming..
vanaf brussel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben ook toen met de trein geweest hoor.
spontane actie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, ik had toen de dag zelf geboekt
Ja omdat ik dus de dag zelf had geboekt, als je een maand of twee op voorhand boekt maakt het een heeeeel groot verschil!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
vanaf brussel?
400das wel veel, ik kom op 250 uit
Ja we waren in een Yolo momentquote:
Dan is het in Holland alweer andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brusselquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is het in Holland alweer andersIk kon vanuit Brussel 1 ticket heen en weer regelen.
Maar probeer dan op een dag te vertrekken waarop het goedkoop is en zo ook voor de terugreis.
Neequote:
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.quote:
Kan aan de dag/tijdstip liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
sorry hoor maar daar doe ik het nie voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!
ik wil van maandag-vrijdag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
[..]
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.
[..]
Kan aan de dag/tijdstip liggen.
Ga je in een hotel? Als je voor 2/3 dagen gaat is airbnb misschien wel wat?
auquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brussel
Pff, moderne vrouwen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
sorry hoor maar daar doe ik het nie voor
niet erg, maar de reis moet ik wel goed voorbereidenquote:
Doe dan iets wat je erg leuk vindt en niet genoeg van kunt krijgen. Opgelostquote:
Zekers. Jij wilt tenslotte al de trein bestelen..quote:
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik wil van maandag-vrijdag.
de reis doe ik het voor, ik ben een auti wb treinen dus dat vind ik helemaal leuk.
hotel enz zoek ik daar wel uit, ik plan graag zo min mogelik
Mannenquote:
wat is dat dan? airbnb?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).
Ja maar daarom airbnb, is niet veel plan werk en kan heel relaxt zijn.
Allemaal hetzelfde..quote:
Mannen en vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |