Ja we waren in een Yolo momentquote:
Dan is het in Holland alweer andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brusselquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is het in Holland alweer andersIk kon vanuit Brussel 1 ticket heen en weer regelen.
Maar probeer dan op een dag te vertrekken waarop het goedkoop is en zo ook voor de terugreis.
Neequote:
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.quote:
Kan aan de dag/tijdstip liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
sorry hoor maar daar doe ik het nie voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!
ik wil van maandag-vrijdag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
[..]
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.
[..]
Kan aan de dag/tijdstip liggen.
Ga je in een hotel? Als je voor 2/3 dagen gaat is airbnb misschien wel wat?
auquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brussel
Pff, moderne vrouwen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
sorry hoor maar daar doe ik het nie voor
niet erg, maar de reis moet ik wel goed voorbereidenquote:
Doe dan iets wat je erg leuk vindt en niet genoeg van kunt krijgen. Opgelostquote:
Zekers. Jij wilt tenslotte al de trein bestelen..quote:
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik wil van maandag-vrijdag.
de reis doe ik het voor, ik ben een auti wb treinen dus dat vind ik helemaal leuk.
hotel enz zoek ik daar wel uit, ik plan graag zo min mogelik
Mannenquote:
wat is dat dan? airbnb?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).
Ja maar daarom airbnb, is niet veel plan werk en kan heel relaxt zijn.
Allemaal hetzelfde..quote:
Mannen en vrouwenquote:
quote:
Het is een soort marktplaats voor privé accommodaties. Dus geen hotel of hostel, maar mensen die een kamer verhuren bijvoorbeeld.quote:
Ik ben toen in het weekend vertrokken en de dag zelf besteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
hahah van brussel naar london is maar 2x92 .
complicate je hebt echt veul te vuel betaald
Can't live with them, can't live without themquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
allemaal een pik en lichaamsbeharing
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben toen in het weekend vertrokken en de dag zelf besteld.![]()
En heb Eurostar genomen plus in Londen Pancras een ander trein moeten nemen, omdat ik ietsje verder van londen moest. Het heeft veel gekost maar was een uistekende reis
ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is een soort marktplaats voor privé accommodaties. Dus geen hotel of hostel, maar mensen die een kamer verhuren bijvoorbeeld.
kan jij niet zonder pik leven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Can't live with them, can't live without them
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |