Precies, ik had toen de dag zelf geboektquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ben er vorige week geweest, was voor 90 euro heen en terug.
Het scheelt alleen dat ik dat ticket al in mei heb geboekt. Nogmaals, rond deze tijd een populaire bestemming..
vanaf brussel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben ook toen met de trein geweest hoor.
spontane actie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, ik had toen de dag zelf geboekt
Ja omdat ik dus de dag zelf had geboekt, als je een maand of twee op voorhand boekt maakt het een heeeeel groot verschil!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
vanaf brussel?
400das wel veel, ik kom op 250 uit
Ja we waren in een Yolo momentquote:
Dan is het in Holland alweer andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
trein kan je wel retour bestelen, maar is gewoon beide andere prijs
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brusselquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is het in Holland alweer andersIk kon vanuit Brussel 1 ticket heen en weer regelen.
Maar probeer dan op een dag te vertrekken waarop het goedkoop is en zo ook voor de terugreis.
Neequote:
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.quote:
Kan aan de dag/tijdstip liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
Hoe kan het nou weer dat naar london heen 162 kost en terug 92
sorry hoor maar daar doe ik het nie voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als jij zowel op de heen- als de terugreis de trein besteelt krijg je van mij een ijsje!
ik wil van maandag-vrijdag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
[..]
Kan, maar dat wordt je ook snel zat.
[..]
Kan aan de dag/tijdstip liggen.
Ga je in een hotel? Als je voor 2/3 dagen gaat is airbnb misschien wel wat?
auquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik moet eerst 3 2uur naar brussel
Pff, moderne vrouwen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
sorry hoor maar daar doe ik het nie voor
niet erg, maar de reis moet ik wel goed voorbereidenquote:
Doe dan iets wat je erg leuk vindt en niet genoeg van kunt krijgen. Opgelostquote:
Zekers. Jij wilt tenslotte al de trein bestelen..quote:
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik wil van maandag-vrijdag.
de reis doe ik het voor, ik ben een auti wb treinen dus dat vind ik helemaal leuk.
hotel enz zoek ik daar wel uit, ik plan graag zo min mogelik
Mannenquote:
wat is dat dan? airbnb?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Treinen kan ook heel leuk zijn, is veel relaxter dan met het vliegtuig. Ik kan nog elke keer genieten als ik weer naar mijn ouders ga (2 uur treinen).
Ja maar daarom airbnb, is niet veel plan werk en kan heel relaxt zijn.
Allemaal hetzelfde..quote:
Mannen en vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |