quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Gewoon blijven fokken op het werk , join the clubquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet nieuw. Wel een rustige stage-dag waardoor ik iets teveel tijd over heb
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef zeefje het volgende:
[..]een mede ik-verveel-me-op-mijn-stage-dus-ik-ga-fokken-fokker
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.quote:
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar oudjes zijn wel lief, ik heb echt een hard voor die mensen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
Echt? heeft ie dat gezegd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
wat doe je voor stage?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Mwah, vervelen niet echt. Een beetje een gebrek aan toezicht eerder doordat mijn begeleider een snipperdag neemtMaar ik vind mijn stage wel leuk hoor..
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blijven fokken op het werk , join the club
oquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en hij is afgevallen door chirurgie en dan liggen dat het een "speciaal dieet " was.
ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
True, alleen lijk dat wassen en dergelijke mij dan weer helemaal niks...
Ik heb al de hele dag het gevoel alsof het vrijdag is...
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiairquote:
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?quote:
laatstequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wassen of het gevoel van vrijdag?
logistiekquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben redacteur voor een online tijdschrift. Erg leuk, veel vrijheid om zelf te schrijven als stagiair![]()
Ben jij er al uit wat je nu wil gaan doen?
Ja dat stond overal in de krantquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet hij dan niet eerst het fokken-onder-werktijd-formulier invullen?
En vergeet de maandelijkse contributie niet.
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat stond overal in de krant![]()
Ach hij zou ALLES doen om in de belanstelling te komen.
#politiek
Nou jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah, nou nu begint jouw uitspraak over Belgie nog sterker te worden
ZEGGEN ZE dat in belgie niet danquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollandsquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou jahihi altijd grappig om "nou" te zeggen, voel me dan als een echte Hollander tussen jullie
Nee we zeggen "nu" en "amai"quote:
waar kom jij eigenlijk vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef keste010 het volgende:
[..]
En dat heb ik altijd als iemand het over 'Hollanders' heeft. Dan voel ik me zo... ehh... Hollands
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als uquote:
da kan niequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik vermoed uit hetzelfde pittoreske dorpje als u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |