Heb je een stalker?quote:
quote:
quote:
Ben jij een onbewuste kloon van mij?quote:
lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ben jij een onbewuste kloon van mij?
olaquote:
Ben jij een onbewuste kloon van mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen zijn gewoon agressiever dan mannen.quote:
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?quote:
Naam, adres, woonplaats. Tijd voor een onderzoek.quote:
Nee hoorquote:
ik weet het allemaal wel, maar ga het hier niet neerzettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naam, adres, woonplaats. Tijd voor een onderzoek.
+1quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef aeque het volgende:
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?
Zeker en vastquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
even een ander vraagje lieve knokploeg van me; is er een van jullie wel eens in maastricht geweest ?
Heeeeeel lang geleden...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
even een ander vraagje lieve knokploeg van me; is er een van jullie wel eens in maastricht geweest ?
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
ik zoek een goedkoop en goed hotel. suggesties? google gheeft wel hits maar ik weet niet of het goed isquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon agressiever dan mannen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef aeque het volgende:
Moeten we een SC Relaties knokploeg opzetten?
Nee ben er nooit in een hotel geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zoek een goedkoop en goed hotel. suggesties? google gheeft wel hits maar ik weet niet of het goed is
Yup. Lang geleden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
Ja vond het niet leuk daar. pfffquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef zeefje het volgende:
ja maar weet je wat da kostquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben er nooit in een hotel geweest.
Gewoon dikke suite pakken, met hartvormig bubbelbad etc etc
Comp is gelukkig voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |