wtf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef RetepV het volgende:
1.80m, 61.5kg.
Ik ben 46. Volgens de sportschool is mijn biologische leeftijd 31.
En ik lieg hier geen letter. Maar je mag geloven wat je wil.
quote:
Ben je net zo dun als een Somaliėr ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef RetepV het volgende:
1.80m, 61.5kg.
Ik heb lichte botten ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ben je net zo dun als een Somaliėr ofzo?
Naja... Ik ben ook best mager, maar ik eet erg veel en kom gewoon niet aan (2300kcal per dag). Ik ga miet overeten om tegen mijn lichaamsbouw in te gaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:59 schreef dopfles1 het volgende:
vrouwen die denken dat mager/super slank knap is
Het was een grap.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja leuk, maar max 63 bij 1.80 is dan ook weer niet gezond hoor, dat heeft niks te maken met 'stop' zeggenEn lichte botten? De zware botten smoes kende ik wel, maar hij is er dus ook 'andersom'?
Gewoon thuis zelf maken man veel lekkerderquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
186 en 91kg hier. Over een week vast 93 want de McDonalds heeft weer double en triple cheeseburgers.
Lekker belangrijk Sap gaat liever met z'n Golfje en petje achterstevoren door de McDrive.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon thuis zelf maken man veel lekkerder
Vind ik niet lekkerder en het kost teveel moeite. Even in de auto stappen wat Fathank zegt is veel makkelijker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon thuis zelf maken man veel lekkerder
Biologische leeftijd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef RetepV het volgende:
1.80m, 61.5kg.
Dat is weinig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef poesjes het volgende:
1,64, en schommel al een aantal jaar tussen 49/51 kg, afhankelijk van mijn sport en eetpatroon.
Hier 15 cm langer en even zwaar, met maat 36quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is weinig!
Hier korter (1,60 m) en zwaarder (gisteren 58 kg). En ik heb maat 36/38...
Ik ben slank, maar niet dun. Eet genoeg en sport wel, al zou het wel vaker moeten..quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is weinig!
Hier korter (1,60 m) en zwaarder (gisteren 58 kg). En ik heb maat 36/38...
Ik sport helemaal niet. Maar wel alle boodschappen op de fiets halen en liften vermijden enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef poesjes het volgende:
[..]
Ik ben slank, maar niet dun. Eet genoeg en sport wel, al zou het wel vaker moeten..
En 1,60mooie lengte.
Ja, zo stond het op die printout. Weet ik veel.quote:
Vrouw of man?quote:
Zit je in wedstrijdvoorbereiding?quote:
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.quote:
Al 20 kg eraf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
Met risico op kut opmerkingen....
V 27 135kg ( was 155)
Veeeeeeeeeeeeel te dik, weet ik, ben er aan bezig.
Doe momenteel Keto en sporten
En hier doen alsof ze het lichaam van Epke Zonderland hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.
Goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
V 27 135kg ( was 155) 1m76
Van wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben op weg naar de 50 kilo. Hopelijk lukt dat met sporten en anders met een beetje hulp...
Van welk gewicht? Wat is je lengte en leeftijd? En wat voor hulp bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben op weg naar de 50 kilo. Hopelijk lukt dat met sporten en anders met een beetje hulp...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
V 27 135kg ( was 155) 1m76
Bij mij is het andersom. Apart.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.
GOMAD+sportschool.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef Basxt het volgende:
1,86 en maar 60 kg.. laatste tijd hard aan het bulken in een week al halve kilo erbij.
niet gezond zo ligt
Staat in het begin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Van welk gewicht? Wat is je lengte en leeftijd? En wat voor hulp bedoel je?
Doe ik man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
GOMAD+sportschool.
Je kan wel aan willen komen maar dikke kans dat het grootste deel van t vet opgeslagen wordt rond je buik. Heb je straks een bolle pens en ben je voor de rest nog steeds een schrale ecto. Dat ziet er ook niet uit.
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je trainingquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hier krijg je hulp voor neem ik aan?
Moet alleen nog ff een lekkere zien te vinden.. chocolate and cookies is wel relaxt met chocomelk maar sommige zijn echt niet te drinkenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je training
Dit inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef Drakire het volgende:
Vrouwen te zwaar; mannen te licht, what else is new.
rietje valt reuze mee. Heb echt een buikje hoor. Zou van me nog wel 5 kilo afmogen. Maar aan andere kant eten is te lekkerquote:
Met rietje bedoel ik geen vetquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
rietje valt reuze mee. Heb echt een buikje hoor. Zou van me nog wel 5 kilo afmogen. Maar aan andere kant eten is te lekker
Jup alleen vakantie helpt niet echt mee. (of wel moet weer laten meten) en deze week geen tijd dus totaal 20 dagen niet dalijk.quote:
Vanille sowieso!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Basxt het volgende:
[..]
Moet alleen nog ff een lekkere zien te vinden.. chocolate and cookies is wel relaxt met chocomelk maar sommige zijn echt niet te drinken
75kg en er wat vanaf willen? Voor die lengte? Ik ben 1 cm groter en 30 kilo zwaarderquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef t4rt4rus het volgende:
Man, 22j, 1.84m, 75kg.
Mag wel wat vanaf...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef t4rt4rus het volgende:
Man, 22j, 1.84m, 75kg.
Mag wel wat vanaf...
Ja het is niet zo strak...quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:49 schreef Questular het volgende:
[..]
75kg en er wat vanaf willen? Voor die lengte? Ik ben 1 cm groter en 30 kilo zwaarder
Niet dat ik mij er mee bezig hou.quote:
quote:
Bedank je ouders maar hoe hebben die je zo vet kunnen laten wordenquote:
Is geen vet, ik ga 6x per week naar de sportschool - 6 x 3 uur sessiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Bedank je ouders maar hoe hebben die je zo vet kunnen laten worden
Wat een brevet van onvermogen, dit is regelrechte kindermishandeling.
LOLquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is geen vet, ik ga 6x per week naar de sportschool - 6 x 3 uur sessies
vetpercentage = 12%
rest is allemaal spier
en ik gebruik middeltjes
Oké troll met je 15 jaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vetpercentage = 12%
rest is allemaal spier
en ik gebruik middeltjes
Niet zo slim als je zo jong bent en nog moet groeien..quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vetpercentage = 12%
rest is allemaal spier
en ik gebruik middeltjes
Dit had ik ook precies toen ik 16 was.quote:
1,90 mquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit had ik ook precies toen ik 16 was.
Er zijn daarna nog 2 cm bijgekomen, dat wel, maar dat is niet in balans met de kg's.
Uitstekend toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef zeefje het volgende:
19 jaar,175 cm,schommelt tussen 63-66(afhankelijk van voeding, sportfrequentie en weegmoment)
Vandaar dat je niet zo groot geworden bent. Die middeltjes zijn killing voor je groeispurt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is geen vet, ik ga 6x per week naar de sportschool - 6 x 3 uur sessiesvetpercentage = 12%rest is allemaal spier en ik gebruik middeltjes
Ah kleintjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:52 schreef AMangold het volgende:
1.62 m & schommelt tussen de 57 en 58 kg (vrouw 22 jaar)
Klinkt inderdaad alsof er niet veel gekookt wordt in Huize Hondashadow. Zelf weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef hondashadow het volgende:
1.75 bij 58 kilo, man, 38 jaar. Mijn vrouw 10 cm korter en 10 kilo lichter. En die dame van het consultatiebureau maar zeuren, 8 jaar geleden. "uw kind is wel erg licht hoor". Ja, gek hč?
1,85 en 94 hier.. Was 102 kilo vorige maandquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Gewas het volgende:
1,85m en 95 kilo
Dat was een half jaar geleden een stuk lager. Ben nu bezig met afvallen en gestopt met de biertjes. Het is de bedoeling dat ik weer 85 kilo ga wegen.
Dit vraagt om een lijstje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef bloempjuh het volgende:
Vrouw, 1m78, 60kg
Niet blij mee: ik wil meer 'vet' op mijn lijf, heb het nu altijd koud. En ja, ik eet wel regelmatig enzo
Vet wil je niet, beetje spieren erbij. en dan nog vrouwen hebben het altijd koud dus boeiend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef bloempjuh het volgende:
Vrouw, 1m78, 60kg
Niet blij mee: ik wil meer 'vet' op mijn lijf, heb het nu altijd koud. En ja, ik eet wel regelmatig enzo
Kom meeposten in het dieet topic.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom meeposten in het dieet topic.Niet lullig bedoeld overigens, maar misschien heb je er wat aan.
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.quote:
Vroeg ik dan om advies ?.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.
Dit topic is toch niet een afslank topic. Mensen die hier posten doen dat niet om te horen wat ze zouden moeten doen. Anders vroegen ze het welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.
quote:
Sorry was inderdaad niet doordacht van me. Ik trek mij terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dit topic is toch niet een afslank topic. Mensen die hier posten doen dat niet om te horen wat ze zouden moeten doen. Anders vroegen ze het wel
Haha nee hoor zo ligt ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet omver geblazen wordt
maar je hielp mij wist niet dat er een dieet topic was mis keertje lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Sorry was inderdaad niet doordacht van me. Ik trek mij terug.
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vet wil je niet, beetje spieren erbij. en dan nog vrouwen hebben het altijd koud dus boeiend.
Een vet laag, gaat je daar niet van behoeden. Of dacht je dat die vet laag denkt, hey ze voelt zich koud we gaan wat doen??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.
Een half jaar geleden woog ik 52 kg, bij 1,60 m. Altijd koud, inderdaad. Nu 57 kg en veel minder koud. Ook minder neiging tot flauwvallen en minder vaak duizelig.Vijf kilo vet erbij is gewoon prettig!
Vet isoleert. Net alsof je een extra laagje kleren aan hebt. Waarom denk je dat dikke mensen het zo vlug warm hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vet laag, gaat je daar niet van behoeden. Of dacht je dat die vet laag denkt, hey ze voelt zich koud we gaan wat doen??
Nee vet is lui die doen niks beetje Patrick van Spongebob.
Naja, lekker zelf weten toch! Ga maar lekker aanvreten. Ipv gewoon klein beetje je spieren aanwakkeren ,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vet isoleert. Net alsof je een extra laagje kleren aan hebt. Waarom denk je dat dikke mensen het zo vlug warm hebben?
58 kilo is niksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef AMangold het volgende:
Haha nee hoor zo ligt ben ik ook weer niet
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een half jaar geleden woog ik 52 kg, bij 1,60 m. Altijd koud, inderdaad. Nu 57 kg en veel minder koud. Ook minder neiging tot flauwvallen en minder vaak duizelig.Vijf kilo vet erbij is gewoon prettig!
Nice man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Reki het volgende:
[..]
1,85 en 94 hier.. Was 102 kilo vorige maandmijn doel is ook ~85 kg
Dat flauwvallen is niet goed natuurlijk, maar 52 kilo bij 1.60 is toch niet zo raar? Dat is een BMI van 20.3, gewoon gezond gewicht dus. Dan eet je echt wel meer dan 500 kcal/dagquote:Op maandag 21 juli 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets niet
Leefde je op een 500 kcal/day auschwitz dieet?
snel koud hebben, regelmatig de neiging om flauw te vallen en regelmatig duizelig zijn klinkt behoorlijk als ondervoeding. Gezond gewicht of niet. 500 kcal is misschien erg overdreven, maar meer dan 1000 zijn het er echt niet geweest gok ik voor een langere periode. Hallo downregulatie van de schildklier.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat flauwvallen is niet goed natuurlijk, maar 52 kilo bij 1.60 is toch niet zo raar? Dat is een BMI van 20.3, gewoon gezond gewicht dus. Dan eet je echt wel meer dan 500 kcal/dag.
Nee hoor. Ergens 1800 kcal per dag. Kantoorbaan en klein, dus dat was altijd genoeg....maar ergens is iets veranderd, dus ik eet nu wat meer om een prettiger gewicht te houden.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets niet
Leefde je op een 500 kcal/day auschwitz dieet?
Wel eens naar de dokter geweest om je klachten te laten onderzoeken toendertijd?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee hoor. Ergens 1800 kcal per dag. Kantoorbaan en klein, dus dat was altijg genoeg....maar ergens is iets veranderd, dus ik eet nu wat meer om een prettiger gewicht te houden.
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks. Of wil jij beweren dat bovengenoemde klachten normaal zijn?quote:
Ik zou mij er niet druk om maken. OS het jouw lichaam?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks. Of wil jij beweren dat bovengenoemde klachten normaal zijn?
Ik maak me er niet druk om, ik vraag er alleen naar of ze wel eens naar de dokter is geweest met die klachten. Wat mij alleszins redelijk lijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou mij er niet druk om maken. OS het jouw lichaam?
Je hoeft echt niet alleen maar magere kwark rijst brocoli en kip te eten als je een paar kilo'tjes kwijt wil hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:27 schreef kaaspeer het volgende:
Ben 187cm 90kg bij 16% lichaamsvet. Probeer wat vet kwijt te raken. Na de vakantie.
Heb wel een tijdje meer cardio in mn fitness routine gedaan en meer op mijn eten gelet, maar ik werd op een gegeven moment wel moe van magere kwark, zilvervliesrijst en kip. Hoewel zoete aardappel uit de oven wel echt onwijs lekker is.
De zomervakantie is ook niet echt een chille tijd goede voornemens. Helemaal als je vrienden opbelt om te chillen en bier drinken hoe dan ook een integraal onderdeel van je dag uit gaat maken.
Hahaha ik at vaak met vrienden die echt alleen meer eten voor de voedingswaarden voordat we de gym in gingen. Smaak interesseerde ze nauwelijks meer. Dan kom je al gauw op zo'n dieet.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alleen maar magere kwark rijst brocoli en kip te eten als je een paar kilo'tjes kwijt wil hoor.
Meten is weten. IIFYM ftwquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Hahaha ik at vaak met vrienden die echt alleen meer eten voor de voedingswaarden voordat we de gym in gingen. Smaak interesseerde ze nauwelijks meer. Dan kom je al gauw op zo'n dieet.
Mijn grootste valkuil is denk ik nog steeds bier, niet het eten. Zodra ik daar mee kap vermoed ik dat t vrij hard zal gaan. Ben bijna afgestudeerd, dus we zullen zien.
Ja easy, in principe ben ik alle suikerhoudende dranken (energy/ cola/ koffie) gaan drinken zonder suiker. Qua eten gewoon kleinere porties en met honger naar bed gaan. Het is een kwestie van iets vinden wat voor jezelf werkt, mijn ouders gebruiken zo'n calorien teller app, niks voor mij aangezien ze altijd tijdens het natafelen maar alles moeten wegen en invullen om het effectief te doen. Ik las toen ik net begon ooit ergens als je honger hebt val je af, dus als je honger hebt voor het slapen val je de hele nacht door af. Beetje easy verklaard misschien maar gewoon logisch en simpel en dat sprak me gewoon aan. Ik at voorheen vaker 's nachts nog een boterham of zakje chips of mcdonalds, nu pak ik bv lichte kwark met wat muesli of honing.quote:@ Chilltuup. Heb je snel gedaan zoveel kilo's kwijt raken :-|. Merk je dat je workout regime een beetje vol te houden is? .
Vind rijstwafels vies ^^ maar een cracker of zoiets in die richting kan idd wel altijd als lichte snack. En ja audioboeken kan k me ook voorstellen dat dat goed werkt, afleiding in ieder geval en wat je zegt daardoor gaat de tijd lekker snel, wat ik heb met muziek dan. Moet wel zeggen dat ik ook zo meer beweeg, rondjes wandelen, vaker de trap, eigenlijk gewoon altijd beetje bewuste keuzes maken als het kan. Hoevaak ik eerst uit luiheid de trap pakte, terwijl juist dat korte easy inspanning is.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:03 schreef kaaspeer het volgende:
Goed bezig. Ik merk dat audioboeken erg chill voor mij werken. Oortjes in en gewoon een stuk gaan lopen. Tijd vliegt voorbij.
Met honger naar bed gaan is wel moeilijk naar. Een maat van me vertelde me laatst over rijstewafels van Euroshopper. Die dingen kosten 21ct per pak, ongeveer 25 calorieen per wafel en bestaan uit puur zivervliesrijst met een beetje zout. Mocht je jezelf wat meer calorieen gunnen dan kan je er altijd iets van slankie smeerkaas op smeren of iets dergelijks. Prima snack.
Vergelijkbaar hier. 1,90m en in een half jaar van 96 naar 84.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef matthijst het volgende:
1,87 en 87kg. Was twee maand terug nog 96, doel is 80.
Haha herkenbaar. Zelf merk je het niet echt, maar op foto's wel ook in het gezicht veranderingen etc strakkere lijnen, en vooral andere mensen die je na een tijd weer zien/ziet die het opmerken.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vergelijkbaar hier. 1,90m en in een half jaar van 96 naar 84.
Ik zag mezelf niet echt als dik, maar als ik nu foto's terugzie dan schrik ik toch wel.
Ja, die vond niks. Hard genoeg gezocht trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel eens naar de dokter geweest om je klachten te laten onderzoeken toendertijd?
De meesten trainen ermee, ik leef ermee.quote:
BMI 16,2!quote:
Zelfs mijn vriendin is zwaarder en dat is echt een vedergewichtquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De meesten trainen ermee, ik leef ermee.
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben ienimini.![]()
21 jaar, 1.45m, 39kg.
1.60.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kent geen meiden die 110 kilo zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy fuck 1.45..kleine familie of is er ergens iets mis gegaan? (Niet lullig bedoeld ofzo, maar geen idee hoe ik het anders moet vragenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben ienimini.![]()
21 jaar, 1.45m, 39kg.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kent geen meiden die 110 kilo zijn.Heb geduld meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.![]()
Ik ben gezond dus er is niets mis mee. Snelle spijsvertering. Of stofwisseling. Of hoe dat ook heet, vakantie brain drainquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
BMI 16,2!
Ik hoop dat die 43 een typfoutje is, want voor een 18-jarige is dat eigenlijk te laag.
Haha, die reactie heb ik ook als ik kleinere meisjes zie dan mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.![]()
Mijn Indiase afkomst heeft er alles mee te maken. Ze hebben vroeger ook onderzoeken gedaan en er was niets abnormaals te vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Holy fuck 1.45..kleine familie of is er ergens iets mis gegaan? (Niet lullig bedoeld ofzo, maar geen idee hoe ik het anders moet vragen)
Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Had ik ooit ook. Erg grappig om daar een 'berg' in te zien (zwangerschap). Ben er uiteindelijk mee gestopt toen mijn gewicht weer stabiel was.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheidquote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Niet nodig, die is al decennialang constantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheid
Nice.quote:
niet iedereen kan een sixpackquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:29 schreef titel het volgende:
Man 45 jaar
1.89
89 kg
Nog 2 kg afvallen en dan hoop ik een 6-pack te hebben i.p.v. een 4 pack
Ik heb al eens een sixpack gehad, de vraag is alleen of 2kg genoeg is.quote:
Dat soort trainingen bestaan helaas niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef PeterRusso het volgende:
Ik merk trouwens dat ik rondom mijn onderbuik wat teveel vet heb zitten. De rest van m'n lichaam is eigenlijk prima. Zijn er manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat het vet op je buik kan verdwijnen door middel van speciale training ofzo?
Ik wil niet afvallen, want ik weeg maar 74 kilo, maar juist dat stoort me.
Ik zit precies tussen 1,80 en 1,85 m in en toen ik 78 kg woog liep mijn moeder te zeiken dat ik moest afslankenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Geralt het volgende:
Ergens rond de 1,80 of 1,85 ofzo.
37 jaar.
Zal iets van 70 of 75 kg max zijn denk ik.
Altijd al een magere schremmel geweest.
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
1 meter 79 en 85 kilo spiermassa door mountainbiken
voor 1 jaar terug woog ik nog 73 kilo
Met mountainbiken train je ook andere spieren erbij...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijn
Onmogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
1 meter 79 en 85 kilo spiermassa door mountainbiken
voor 1 jaar terug woog ik nog 73 kilo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Grappig om te lezen van sommige fokkers
17 jaar, 50 kg en 1.58
Ben er blij mee, is mijn ideale gewicht voor mezelf
Wielrennen is niet hetzelfde als mountainbiken. Mountainbiken is veel meer intervaltraining.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijn
De gemiddelde tour de france renner ziet eruit alsof ie te weinig te eten krijgt....quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en je buikspieren zeker met flink veel pils?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Met mountainbiken train je ook andere spieren erbij...
tuurlijk train je ook je heupspieren en knie en kuitspieren...
maar ook je schouders armen en zelfs borstspieren...
De BMI is oorspronkelijk bedoeld om statistieken over grote groepen mensen te berekenen, niet om te bepalen of een individu te zwaar of te licht is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef TheMechanic het volgende:
Ik vind dat we allemaal minder moeten kijken naar BMI.
Het is een goede maatstaf, maar niet bij iedereen van juiste toepassing.
Vetpercentage zegt veel meer
Maar toch ken ik veel, maar dan ook echt veel mensen die BMI zien als een ideale maatstaf. Wanneer hun BMI niet klopt nemen ze meteen aan dat ze te dik zijn, terwijl er meerdere factoren meespelen. Voornamelijk vrouwen die erg kijken naar BMI overigens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef gewoonmeppen het volgende:
De BMI is oorspronkelijk bedoeld om statistieken over grote groepen mensen te berekenen, niet om te bepalen of een individu te zwaar of te licht is.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:13 schreef Niene het volgende:
Vrouw
1m75
begin 60 kg (weet het niet precies)
21 jaar
Veel afgevallen in 1 jaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en je buikspieren zeker met flink veel pils?
25 jaar
1.86
78/79 kg.
Jaar terug was ik zeker 15 kg zwaarder. Komt door het wielrennen
Valt ook niet tegen te eten zoveel beweging. Bovendien is extra massa alleen maar nadelig bergop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De gemiddelde tour de france renner ziet eruit alsof ie te weinig te eten krijgt....
Ben er ook door geobserdeerd...quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wielrennen is niet hetzelfde als mountainbiken. Mountainbiken is veel meer intervaltraining.
Maar 10 kg spieren erbij in een jaar door mtben kan ik me niet voorstellen.
Vind het zelf ook wel prima, niet zo veel vetjesquote:
Snap ik. Dan doe je waarschijnlijk niet aan fitness maar aan teamsport ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Niene het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel prima, niet zo veel vetjes
Doe ook wel veel aan sport, maar niet voor m'n figuur, juist omdat ik het leuk vind.
Ik zit dit jaar op 322 uur trainen. Dat is bijna anderhalf uur per dag. En dat is veel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:03 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ben er ook door geobserdeerd...
als ik vrij ben drink ik niet eerst wat, Dan stap ik meteen op de bike
Zit denk ik op de 3 uur per dag 5 dagen in de week
Stoer man, alleen 12 kilo spiermassa door mtb-en is de grootste bullshit die ik heb gehoord hier. Dat lukt de meeste niet eens in de sportschool, terwijl je daar intensiever ELKE spiergroep pakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:03 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen paard, dus rij een aantal dagen in de week en op dit moment doe ik er nog hardlopen bij, maar dat wil ik binnenkort vervangen door samen te gaan mountainbiken met mijn vriend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:58 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Snap ik. Dan doe je waarschijnlijk niet aan fitness maar aan teamsport ofzo?
15 kg spier in een jaar kan gewoonweg niet, tenzij je hormonen/anabolen gebruikt. Ik ben zelf ook behoorlijk fanatiek mountainbiker en ik doe erbij aan krachttraining. Vooral door krachttraining ben ik veel sterker geworden, en van mtben krijg ik meer uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:03 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Lang valt wel mee, en dun ookquote:
Ook primaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Lang valt wel mee, en dun ookgewoon normaal. Ik probeer het zo te houden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
Man, 42 jaar, 1.66m, 123kg, vet% 36
klein neuksletje...topquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Grappig om te lezen van sommige fokkers
17 jaar, 50 kg en 1.58
Ben er blij mee, is mijn ideale gewicht voor mezelf
Wel echt lichtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef givemenovacaine het volgende:
18 jaar, 1m59 en 51kgiets zwaarder dan ik zou willen, maar op zich best normaal
Ze is ook nogal klein, he?quote:
Klein ook inderdaad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:55 schreef Eleiko het volgende:
Ze is ook nogal klein, he?
Maar idd: licht.
Leuk! Ik heb 2 jaar eerstejaars licht gecoachtquote:Op woensdag 17 september 2014 14:56 schreef Squalus het volgende:
Man, 19 jaar
183 cm en 74.5 kilo
Er moeten nog 2 kilootjes af, want ik wil gaan wedstrijdroeien (mannen licht)
Waarom moet je daarvoor kilo's kwijtraken?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk! Ik heb 2 jaar eerstejaars licht gecoacht Maak je over die kgs nu nog maar niet te druk, je coach zal je wel gaan vertellen wanneer je moet gaan afvallen en hoeveel.
Er zijn 2 categorie, de open categorie en licht. Voor licht moet het ploeggemiddelde 70kg zijn en individueel mag je maximaal 72,5kg wegen. Voor elke wedstrijd moet je inwegen, net als bij bijvoorbeeld boksen of judo.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor kilo's kwijtraken?
Sorry, heb weinig verstand van deze tak van sport!
Maar als je boven de 1.80 bent kun je toch beter gewoon aankomen en gaan voor de open categorie, of heeft de lichte meer voordelen?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zijn 2 categorie, de open categorie en licht. Voor licht moet het ploeggemiddelde 70kg zijn en individueel mag je maximaal 72,5kg wegen. Voor elke wedstrijd moet je inwegen, net als bij bijvoorbeeld boksen of judo.
De gemiddelde lichte roeier is zo'n 185-190, de gemiddelde open/zware roeier zo'n 195/200cm.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Maar als je boven de 1.80 bent kun je toch beter gewoon aankomen en gaan voor de open categorie, of heeft de lichte meer voordelen?
Dus stel, ik wil gaan roeien. Ik ben 1.86 en zal nooit van mijn leven onder de 75 kilo kunnen wegen. Wat danquote:Op woensdag 17 september 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
De gemiddelde lichte roeier is zo'n 185-190, de gemiddelde open/zware roeier zo'n 195/200cm.Je wilt zo lang mogelijke roeiers hebben want die maken langere halen en daar gaat de boot snel van Dus de roeiers zijn erg afgetraind.
Dit gaat over wedstrijdroeien, de intensieve tak van de sport. Je hebt ook competitieroeien, daar worden geen eisen gesteld, maar dit is over het algemeen minder intensief.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dus stel, ik wil gaan roeien. Ik ben 1.86 en zal nooit van mijn leven onder de 75 kilo kunnen wegen. Wat dan
Je gaat gewoon roeien, ofwel puur voor de lol, dan maakt gewicht en lengte uberhaupt niet uit. Pas als je wilt gaan wedstrijdroeien (in het eerste jaar 6-7 keer per week trainen), wordt er naar je lengte, gewicht en vetpercentage gekeken en wordt er samen met jou en de coaches gekeken bij welke groep je het beste past. Maar om ingeselecteerd te worden moet je eerst laten zien dat je er vol voor gaat en dat je sterk bent, daarna is gewicht pas een item. Sowieso zijn er altijd uitzonderingen; als jij als gast van 1.86 al die langere gasten eruit roeit, kun je best zwaar roeien.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dus stel, ik wil gaan roeien. Ik ben 1.86 en zal nooit van mijn leven onder de 75 kilo kunnen wegen. Wat dan
2 maandjes verder, nu 82kgquote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef matthijst het volgende:
1,87 en 87kg. Was twee maand terug nog 96, doel is 80.
Klinkt goed! Welke club?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb 2 jaar eerstejaars licht gecoachtMaak je over die kgs nu nog maar niet te druk, je coach zal je wel gaan vertellen wanneer je moet gaan afvallen en hoeveel.
Wel minder eten natuurlijk (3 boterhammen, appel, wortels en snoeptomaten als ontbijt/lunch). Denk 1300-1500 calorien op een dag ofzo, maar wel goed te doen. Verder wat meer bewegen (wandelen tussen de middag en savonds 3x per week). Wil richting de 78-80 en dan weer wat normaler etenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat doe je snel. 14 kg in 4 maanden.
Vraag het een dokter/diėtist. Gezonder eten zou sowieso niet heel verkeerd zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef Basxt het volgende:
1,78 en 57 kg..
Ik wordt moe hiervan.. elke maand gaat er weer wat vanaf.
Waarom? Geen fucking idee. Ik kan gewoon NIET aankomen. Tis onmogelijk.
Ik eet dan ook niet zo heel best, verder zit ik op mn luie reedt niks te doen, eet bijna elke dag chips, redbull etc.
Zaterdag werken en af en toe langs stage.
Waarom ik?
geen zin in die ellendigheid.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Vraag het een dokter/diėtist. Gezonder eten zou sowieso niet heel verkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |