Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Had ik ooit ook. Erg grappig om daar een 'berg' in te zien (zwangerschap). Ben er uiteindelijk mee gestopt toen mijn gewicht weer stabiel was.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheidquote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Niet nodig, die is al decennialang constantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheid
Nice.quote:
niet iedereen kan een sixpackquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:29 schreef titel het volgende:
Man 45 jaar
1.89
89 kg
Nog 2 kg afvallen en dan hoop ik een 6-pack te hebben i.p.v. een 4 pack
Ik heb al eens een sixpack gehad, de vraag is alleen of 2kg genoeg is.quote:
Dat soort trainingen bestaan helaas niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef PeterRusso het volgende:
Ik merk trouwens dat ik rondom mijn onderbuik wat teveel vet heb zitten. De rest van m'n lichaam is eigenlijk prima. Zijn er manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat het vet op je buik kan verdwijnen door middel van speciale training ofzo?
Ik wil niet afvallen, want ik weeg maar 74 kilo, maar juist dat stoort me.
Ik zit precies tussen 1,80 en 1,85 m in en toen ik 78 kg woog liep mijn moeder te zeiken dat ik moest afslankenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Geralt het volgende:
Ergens rond de 1,80 of 1,85 ofzo.
37 jaar.
Zal iets van 70 of 75 kg max zijn denk ik.
Altijd al een magere schremmel geweest.
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
1 meter 79 en 85 kilo spiermassa door mountainbiken
voor 1 jaar terug woog ik nog 73 kilo
Met mountainbiken train je ook andere spieren erbij...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijn
Onmogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
1 meter 79 en 85 kilo spiermassa door mountainbiken
voor 1 jaar terug woog ik nog 73 kilo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Grappig om te lezen van sommige fokkers
17 jaar, 50 kg en 1.58
Ben er blij mee, is mijn ideale gewicht voor mezelf
Wielrennen is niet hetzelfde als mountainbiken. Mountainbiken is veel meer intervaltraining.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De gemiddelde tour-de-france-renner weegt minstens 10 kg minder bij die lengte. Maar goed, die zullen dan ook wel niet zo getrained als jij zijn
De gemiddelde tour de france renner ziet eruit alsof ie te weinig te eten krijgt....quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en je buikspieren zeker met flink veel pils?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Met mountainbiken train je ook andere spieren erbij...
tuurlijk train je ook je heupspieren en knie en kuitspieren...
maar ook je schouders armen en zelfs borstspieren...
De BMI is oorspronkelijk bedoeld om statistieken over grote groepen mensen te berekenen, niet om te bepalen of een individu te zwaar of te licht is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef TheMechanic het volgende:
Ik vind dat we allemaal minder moeten kijken naar BMI.
Het is een goede maatstaf, maar niet bij iedereen van juiste toepassing.
Vetpercentage zegt veel meer
Maar toch ken ik veel, maar dan ook echt veel mensen die BMI zien als een ideale maatstaf. Wanneer hun BMI niet klopt nemen ze meteen aan dat ze te dik zijn, terwijl er meerdere factoren meespelen. Voornamelijk vrouwen die erg kijken naar BMI overigens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef gewoonmeppen het volgende:
De BMI is oorspronkelijk bedoeld om statistieken over grote groepen mensen te berekenen, niet om te bepalen of een individu te zwaar of te licht is.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:13 schreef Niene het volgende:
Vrouw
1m75
begin 60 kg (weet het niet precies)
21 jaar
Veel afgevallen in 1 jaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en je buikspieren zeker met flink veel pils?
25 jaar
1.86
78/79 kg.
Jaar terug was ik zeker 15 kg zwaarder. Komt door het wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |