Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Had ik ooit ook. Erg grappig om daar een 'berg' in te zien (zwangerschap). Ben er uiteindelijk mee gestopt toen mijn gewicht weer stabiel was.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zeg, als je daar zelfs een grafiek van bijhoudt!
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheidquote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De scherpe dalingen in de grafiek zijn het gevolg van lange reizen met veel lichaamsbeweging
Niet nodig, die is al decennialang constantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Post ook even een grafiek van je lengte voor de duidelijkheid
Nice.quote:
niet iedereen kan een sixpackquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:29 schreef titel het volgende:
Man 45 jaar
1.89
89 kg
Nog 2 kg afvallen en dan hoop ik een 6-pack te hebben i.p.v. een 4 pack
Ik heb al eens een sixpack gehad, de vraag is alleen of 2kg genoeg is.quote:
Dat soort trainingen bestaan helaas niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef PeterRusso het volgende:
Ik merk trouwens dat ik rondom mijn onderbuik wat teveel vet heb zitten. De rest van m'n lichaam is eigenlijk prima. Zijn er manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat het vet op je buik kan verdwijnen door middel van speciale training ofzo?
Ik wil niet afvallen, want ik weeg maar 74 kilo, maar juist dat stoort me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |