Doe ik man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
GOMAD+sportschool.
Je kan wel aan willen komen maar dikke kans dat het grootste deel van t vet opgeslagen wordt rond je buik. Heb je straks een bolle pens en ben je voor de rest nog steeds een schrale ecto. Dat ziet er ook niet uit.
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je trainingquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hier krijg je hulp voor neem ik aan?
Moet alleen nog ff een lekkere zien te vinden.. chocolate and cookies is wel relaxt met chocomelk maar sommige zijn echt niet te drinkenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je training
Dit inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef Drakire het volgende:
Vrouwen te zwaar; mannen te licht, what else is new.
rietje valt reuze mee. Heb echt een buikje hoor. Zou van me nog wel 5 kilo afmogen. Maar aan andere kant eten is te lekkerquote:
Met rietje bedoel ik geen vetquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
rietje valt reuze mee. Heb echt een buikje hoor. Zou van me nog wel 5 kilo afmogen. Maar aan andere kant eten is te lekker
Jup alleen vakantie helpt niet echt mee. (of wel moet weer laten meten) en deze week geen tijd dus totaal 20 dagen niet dalijk.quote:
Vanille sowieso!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Basxt het volgende:
[..]
Moet alleen nog ff een lekkere zien te vinden.. chocolate and cookies is wel relaxt met chocomelk maar sommige zijn echt niet te drinken
75kg en er wat vanaf willen? Voor die lengte? Ik ben 1 cm groter en 30 kilo zwaarderquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef t4rt4rus het volgende:
Man, 22j, 1.84m, 75kg.
Mag wel wat vanaf...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef t4rt4rus het volgende:
Man, 22j, 1.84m, 75kg.
Mag wel wat vanaf...
Ja het is niet zo strak...quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:49 schreef Questular het volgende:
[..]
75kg en er wat vanaf willen? Voor die lengte? Ik ben 1 cm groter en 30 kilo zwaarder
Niet dat ik mij er mee bezig hou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |