Zit je in wedstrijdvoorbereiding?quote:
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.quote:
Al 20 kg eraf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
Met risico op kut opmerkingen....
V 27 135kg ( was 155)
Veeeeeeeeeeeeel te dik, weet ik, ben er aan bezig.
Doe momenteel Keto en sporten
En hier doen alsof ze het lichaam van Epke Zonderland hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.
Goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
V 27 135kg ( was 155) 1m76
Van wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben op weg naar de 50 kilo. Hopelijk lukt dat met sporten en anders met een beetje hulp...
Van welk gewicht? Wat is je lengte en leeftijd? En wat voor hulp bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben op weg naar de 50 kilo. Hopelijk lukt dat met sporten en anders met een beetje hulp...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
V 27 135kg ( was 155) 1m76
Bij mij is het andersom. Apart.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aantrekken. Er zijn zat mensen die een zwaar gewicht hebben, maar absoluut niet dik zijn.
GOMAD+sportschool.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef Basxt het volgende:
1,86 en maar 60 kg.. laatste tijd hard aan het bulken in een week al halve kilo erbij.
niet gezond zo ligt
Staat in het begin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Van welk gewicht? Wat is je lengte en leeftijd? En wat voor hulp bedoel je?
Doe ik man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
GOMAD+sportschool.
Je kan wel aan willen komen maar dikke kans dat het grootste deel van t vet opgeslagen wordt rond je buik. Heb je straks een bolle pens en ben je voor de rest nog steeds een schrale ecto. Dat ziet er ook niet uit.
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je trainingquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hier krijg je hulp voor neem ik aan?
Moet alleen nog ff een lekkere zien te vinden.. chocolate and cookies is wel relaxt met chocomelk maar sommige zijn echt niet te drinkenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je training
Dit inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef Drakire het volgende:
Vrouwen te zwaar; mannen te licht, what else is new.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |