SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
Brazilië over 1-0 goal Duitsland:![]()
HUP DUITSLAND
![]()
Na het vernederen van Portugal ging het ook zo soepeltjes ja. Oh wacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen van wel. Duitsland is echt een maat te groot, ook voor NL. Ze hebben vleugels, zeker nu ze het thuisland naar huis hebben gestuurd.
Vrees het ook iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen van wel. Duitsland is echt een maat te groot, ook voor NL. Ze hebben vleugels, zeker nu ze het thuisland naar huis hebben gestuurd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Ff fappen, dit kan ik niet meer onderdrukken
Lijkt net Ajaxquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef akira02 het volgende:
lol gevechten in de tribunes en mensen gaan naar huis, echte supporters die kanaries
Inderdaad. Niet netjes van Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
Je zal in je eigen land zo verkracht worden als ploeg.
Brazilië was gewoon niks dit WK, konden niet winnen van Kroatië en Mexico, doping tegen Colombia en de scheids mee.quote:
Vergeet ook niet hoe vreselijk slecht de Braziliaanse defensie is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die werden niet écht vernederd. Maar soit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Na het vernederen van Portugal ging het ook zo soepeltjes ja. Oh wacht.
Hier wint Nederland ook niet vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Motherfucking 5-0 binnen een half uur in de halve finale
Is wel een beetje wat ik zou verwachten bij Bayern - PEC jaquote:
Bayern Munchen - Texel A1quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
jezus man waar zit ik naar te kijken
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
Breaking News: Blatter heeft zojuist zelfmoord gepleegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet grappig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
hoogmoed valt hardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Wel kut want die Duitsers krijgen vleugels hierdoor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
BBC:
If you joined us late.... That score board is correct.....!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit doet mij ergens aan denkenXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hopelijk blijven de duitsers gas geven.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit doet mij ergens aan denkenEn dat met 11 man ipv 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik word toch wel bang voor de moffen nu
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Shreyas het volgende:
Hand ging niet naar de bal, dus terecht geen pingel
BLATTER IS MIJN IDOOL IK KAN NIET LEVEN ZONDER HEMquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
Hahahahahtwitter:jochemmyjer twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:30:50IJzersterk Cabaret op Ned1! #BRAGER reageer retweet
Ja dat zeg ik ook net al.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kutsmoes man. Is een teamsport.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Bierpens. het volgende:
KutwedstrijdMaar 0-5 tegen Brazilie die hun 2 beste spelers missen
1940 all over againquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Louis nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh maar dit doen ze geen 2x op rijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef Leafeon672 het volgende:
We gaan toch godverdomme niet wéér een WK verliezen![]()
??
Louis kennende zal hij wel met een goed plan komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
bankzitters kregen wat speelminuten cadeauquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Na het vernederen van Portugal ging het ook zo soepeltjes ja. Oh wacht.
Waarom? Kan alleen maar slechter wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En Klose die van Ronaldo afpaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi ook dat Muller toch nog ff z'n record pakt
Algerijequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Werelddominatie. Zelfs België zou meer tegenstand bieden.
dat id heb ik ook ja, dat er zeker nog wel een rode kaart komt deze wedstrijdquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Richestorags het volgende:
Tering dit had ik nooit zien aankomen
Marcelo en Hulk denk ik dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef gosschalks het volgende:
Er vallen vast nog wel wat rode kaarten voor Brazilie deze wedstrijd
Krijg ik deze advertentiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
ze verdedigen nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doen
Ned-Dui 1-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Louis kennende zal hij wel met een goed plan komen.
Als het 2-0 bleef ja, ze zullen er nu wel berust in zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik voorspel een stuk of 5 rode kaarten voor Brazilie
Eerst nog langs Argentinië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Tito_Otis het volgende:
Louis weet precies hoe dit Duitsland te bestrijden.
Oranje of Argentinie zouden nooit zo naïef voetballenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef F.M.D. het volgende:
als duitsland dit niveau maar een beetje vasthoudt, worden ze wereldkampioen. dat kan niet anders.
Alsof ze jouw fiets hebben gejatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf 't jammer vinden, blijf Duitsland onsympathiek vinden.
Ze staan gewoon stil, het is echt verbijsterendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doen
Brazilië poept straks met een stomaquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mss kunnen die.hier gaan soelen. Niemand die.het verschil merkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sint-truiden uit de Belgische 2de divsie speelt ook int geel-blauw
Gohquote:
Maar wel gehooptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Richestorags het volgende:
Tering dit had ik nooit zien aankomen
Het gemis van Neymar en Thiago Silva is toch een fors stuk groter dan gedacht, vooral in mentaal opzichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Huh. Hoe kan dit?! Tijdens Colombia was Brazilie veel beter en Duitsland vond ik veel slechter dan nu.
DOPING MENSEN DOPING!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Huh. Hoe kan dit?! Tijdens Colombia was Brazilie veel beter en Duitsland vond ik veel slechter dan nu.
Vlak Fernandinho en Ramires niet uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef YazooW het volgende:
Luiz is wel een type speler die zometeen een Duitser door midden trapt. Zou positief voor Nederland kunnen zijn als we de finale halen.
Ik word niet bang van een Hulk (mist elke kans op dit WK), Bernard en Fred, kom op zeg dit elftal is wel heel zwakzinnig zonder Neymar en Thiago Silva. David Luiz en Oscar zijn nog wel leuke voetballers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kutsmoes man. Is een teamsport.
staat genoteerdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Onnoman het volgende:
als brasil dit nog recht trekt.. stop ik mn lul in een spafles
Heb je die Blitzkrieg plaatjes gemist ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
WAAR ZIJN DE 2E WERELDOORLOG GRAPJES????
Geen Thiago Silva.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Ook minder sympathiek dan het Braziliaanse team?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf 't jammer vinden, blijf Duitsland onsympathiek vinden.
Praat alleen NIEMAND overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi ook dat Muller toch nog ff z'n record pakt
Idd jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Be-Smart het volgende:
|Ik weet niet of Nederland er morgen goed aan doet om van Argentinië te winnen.
* Be-Smart Heeft geen zin om met 8-0 in de finale van Duitsland te verliezen.
Daarom komen ze ook zo vreemd het veld op, alleen de eerste kan goed zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Verdediging van Brazilië
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
M'n ma komt binnen van een bezoekje aan een vriendin waar ze de 0-1 zag.
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
Beidequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is, is duitsland zo goed of Brazilië zo slecht?
Denken dat dit meteen standaard 10 - 0 wordt in de volgende wedstrijden. Zulke wedstrijden komen maar af en toe voor. Dit is er zo'n eentje tegen een matig Braziliëquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Be-Smart het volgende:
Ik vraag mij ook af of NL voorbij dit Duitsland raaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht is het voor Oranje beter om van Argentinië te verliezen, zodat we geen afstraffing in de finale tegen Duitsland te verwerken krijgen.
Ik denk het eerstequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pics van je ma?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
Whehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
Gelijk bangquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Be-Smart het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilie zo slecht. Kopjes hingen na 1-0.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allebei.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eentje gaat er toch voor 40 miljoen geloof ik naar PSG :p.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat staan er eigenlijk voor paardenmongolen in het centrum daar?
brazilie speelt gewoon heel matig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht is het voor Oranje beter om van Argentinië te verliezen, zodat we geen afstraffing in de finale tegen Duitsland te verwerken krijgen.
IK ook wel...quote:
Staat op npo.nl hiernaquote:
Dat eerste sowieso.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nou Duitsland speelt beter dan voorheen, maar Brazilië speelt wel erg slecht hoor. Veel te veel angst na die vroege goal van Duitsland. Bovendien, die 1-0 was echt dramatisch slecht verdedigd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonde, Plan B is nochtans handig na een verkrachtingquote:
FIFA zal dat in de rust invoerenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
Als ze nou zorgen dat de thuisdoelpunten vierdubbel tellen dan heb je weer een wedstrijd.
Het geschop komt nog wel hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had eigenlijk geen zin om te kijken omdat ik uitging van een slap 1-0'tje met heel veel geschop
hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zonde, Plan B is nochtans handig na een verkrachting
[ afbeelding ]
Dit. Echt puur rellen met ME en politie en het Brazliaans elftal dat moet onderduikenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef gosschalks het volgende:
Duitsers met teveel zelfvertrouwen… klinkt niet heel veilig voor de rest van Europa
Haha mijn vader komt net ook binnen zag het bij zijn broer 0-1 staaan. hij: nog steeds 1-0? ik: neen 5-0 hij: doe normaal. ik kijk dan! hij: ohquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
Louis kan zoveel willen maar tegen zoveel kwaliteitsverschil kan niemand op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Tito_Otis het volgende:
Louis weet precies hoe dit Duitsland te bestrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |