Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik word toch wel bang voor de moffen nu
bankzitters kregen wat speelminuten cadeauquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Na het vernederen van Portugal ging het ook zo soepeltjes ja. Oh wacht.
Waarom? Kan alleen maar slechter wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik word toch wel bang voor de moffen nu
En Klose die van Ronaldo afpaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi ook dat Muller toch nog ff z'n record pakt
Algerijequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Werelddominatie. Zelfs België zou meer tegenstand bieden.
dat id heb ik ook ja, dat er zeker nog wel een rode kaart komt deze wedstrijdquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Richestorags het volgende:
Tering dit had ik nooit zien aankomen
Marcelo en Hulk denk ik dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef gosschalks het volgende:
Er vallen vast nog wel wat rode kaarten voor Brazilie deze wedstrijd
Krijg ik deze advertentiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
Breaking News: Blatter heeft zojuist zelfmoord gepleegd
ze verdedigen nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doen
Ned-Dui 1-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Louis kennende zal hij wel met een goed plan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |