Marcelo en Hulk denk ik dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef gosschalks het volgende:
Er vallen vast nog wel wat rode kaarten voor Brazilie deze wedstrijd
Krijg ik deze advertentiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef ReplaR het volgende:
Breaking News: Blatter heeft zojuist zelfmoord gepleegd
ze verdedigen nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doen
Ned-Dui 1-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Louis kennende zal hij wel met een goed plan komen.
Als het 2-0 bleef ja, ze zullen er nu wel berust in zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik voorspel een stuk of 5 rode kaarten voor Brazilie
Eerst nog langs Argentinië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Tito_Otis het volgende:
Louis weet precies hoe dit Duitsland te bestrijden.
Oranje of Argentinie zouden nooit zo naïef voetballenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef F.M.D. het volgende:
als duitsland dit niveau maar een beetje vasthoudt, worden ze wereldkampioen. dat kan niet anders.
Alsof ze jouw fiets hebben gejatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf 't jammer vinden, blijf Duitsland onsympathiek vinden.
Ze staan gewoon stil, het is echt verbijsterendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen laten we eerlijk zijn, Brazilië verdedigt echt kut. Slechter kan Nederland het niet doen
Brazilië poept straks met een stomaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |