Staat op npo.nl hiernaquote:
Dat eerste sowieso.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is, is duitsland zo goed of Brazilië zo slecht?
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik word toch wel bang voor de moffen nu
Nou Duitsland speelt beter dan voorheen, maar Brazilië speelt wel erg slecht hoor. Veel te veel angst na die vroege goal van Duitsland. Bovendien, die 1-0 was echt dramatisch slecht verdedigd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is, is duitsland zo goed of Brazilië zo slecht?
Zonde, Plan B is nochtans handig na een verkrachtingquote:
FIFA zal dat in de rust invoerenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
Als ze nou zorgen dat de thuisdoelpunten vierdubbel tellen dan heb je weer een wedstrijd.
Het geschop komt nog wel hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had eigenlijk geen zin om te kijken omdat ik uitging van een slap 1-0'tje met heel veel geschop
hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zonde, Plan B is nochtans handig na een verkrachting
[ afbeelding ]
Dit. Echt puur rellen met ME en politie en het Brazliaans elftal dat moet onderduikenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef gosschalks het volgende:
Duitsers met teveel zelfvertrouwen… klinkt niet heel veilig voor de rest van Europa
Haha mijn vader komt net ook binnen zag het bij zijn broer 0-1 staaan. hij: nog steeds 1-0? ik: neen 5-0 hij: doe normaal. ik kijk dan! hij: ohquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
M'n ma komt binnen van een bezoekje aan een vriendin waar ze de 0-1 zag.
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |