Nu pas?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik word toch wel bang voor de moffen nu
Mss kunnen die.hier gaan soelen. Niemand die.het verschil merkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sint-truiden uit de Belgische 2de divsie speelt ook int geel-blauw
Gohquote:
Maar wel gehooptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Richestorags het volgende:
Tering dit had ik nooit zien aankomen
Het gemis van Neymar en Thiago Silva is toch een fors stuk groter dan gedacht, vooral in mentaal opzichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Huh. Hoe kan dit?! Tijdens Colombia was Brazilie veel beter en Duitsland vond ik veel slechter dan nu.
DOPING MENSEN DOPING!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Huh. Hoe kan dit?! Tijdens Colombia was Brazilie veel beter en Duitsland vond ik veel slechter dan nu.
Vlak Fernandinho en Ramires niet uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef YazooW het volgende:
Luiz is wel een type speler die zometeen een Duitser door midden trapt. Zou positief voor Nederland kunnen zijn als we de finale halen.
Ik word niet bang van een Hulk (mist elke kans op dit WK), Bernard en Fred, kom op zeg dit elftal is wel heel zwakzinnig zonder Neymar en Thiago Silva. David Luiz en Oscar zijn nog wel leuke voetballers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kutsmoes man. Is een teamsport.
staat genoteerdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Onnoman het volgende:
als brasil dit nog recht trekt.. stop ik mn lul in een spafles
Heb je die Blitzkrieg plaatjes gemist ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
WAAR ZIJN DE 2E WERELDOORLOG GRAPJES????
Geen Thiago Silva.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef rachieee het volgende:
Ook minder sympathiek dan het Braziliaanse team?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf 't jammer vinden, blijf Duitsland onsympathiek vinden.
Praat alleen NIEMAND overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi ook dat Muller toch nog ff z'n record pakt
Idd jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Be-Smart het volgende:
|Ik weet niet of Nederland er morgen goed aan doet om van Argentinië te winnen.
* Be-Smart Heeft geen zin om met 8-0 in de finale van Duitsland te verliezen.
Daarom komen ze ook zo vreemd het veld op, alleen de eerste kan goed zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Verdediging van Brazilië
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
M'n ma komt binnen van een bezoekje aan een vriendin waar ze de 0-1 zag.
"Is het al 0-2?"
Neu, 0-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |