Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
koeienmelk kan best agressief zijn voor menselijk lichaam.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
mjah eieren worden ook gebroed om er kuikentjes in te laten groeien, maar toch eten we ze.
Voor sommige mensen wel ja. Maar het overgrote deel van de bevolking kan er gerust tegen. Zelfs al kunnen ze het niet altijd goed verteren en zijn ze lactose intolerant (zoals ik bv).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
koeienmelk kan best agressief zijn voor menselijk lichaam.
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel ja. Maar het overgrote deel van de bevolking kan er gerust tegen. Zelfs al kunnen ze het niet altijd goed verteren en zijn ze lactose intolerant (zoals ik bv).
tja ik kan zo weer een bron vinden wat het tegendeel beweerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Ja ik kan er ook niet tegen.
Maar het is toch prima te vervangen door 'gezondere' varianten zoals amandelmelk/kokosmelk/rijstemelk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tja ik kan zo weer een bron vinden wat het tegendeel beweerd.
Maar ik weet het niet man, mensen gebruiken te lang melk om opeens te kunnen beweren dat het slecht voor ons is.
Nou ik zou jou wel eens cheesecake willen zien maken met die producten.. Of zelfs chocolademelk. Die dingen zijn te waterig daarvoor. Maar anyway, melk op zich is best wel prima te vervangen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik absoluut niet zonder zuivelproducten kunnen. No more cheesecake, no more tiramisu, no more ALLES.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar het is toch prima te vervangen door 'gezondere' varianten zoals amandelmelk/kokosmelk/rijstemelk.
chocolademelk heb ik geprobeerd. HEEL lekker. Van de rest weet ik het niet, ik ben niet echt van de cheesecake en tiramisu.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ik zou jou wel eens cheesecake willen zien maken met die producten.. Of zelfs chocolademelk. Die dingen zijn te waterig daarvoor. Maar anyway, melk op zich is best wel prima te vervangen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik absoluut niet zonder zuivelproducten kunnen. No more cheesecake, no more tiramisu, no more ALLES.
Echt niet.
Same here...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:09 schreef ntm het volgende:
Ik zit zooo snel vol met iftar. En net heb ik kommetje muesli en glaasje jus d'orange op. Ging net tanden poetsen en moest ineens kotsen omdat ik blijkbaar zo vol zat pfff
This diarrhea... is happening againquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, mag ik je wat gênants vragen over havermout
Ehmmm oke?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, mag ik je wat gênants vragen over havermout
Vaag man. Ik dacht is juist goed, vezels enzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik en vele anderen wel.... Hinderlijk. Kan er de klok op gelijk zetten ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vaag man. Ik dacht is juist goed, vezels enzo?Iste vezels werken heel goed.. heb ook spastische darm trouwens. Minder troep eten en veel water helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoeken ze nog mensen bij jullie? Iemand die de brieven rondbrengt, papier versnipperd? IETS?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was gelukkig geen onverwachte brief.
Je vindt wel weer wat.
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen bij jullie? Iemand die de brieven rondbrengt, papier versnipperd? IETS?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
Echt iets voor Nederlanders, zo'n faalreactie.
Goddamnnnn it.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...
Minder, minder, minder!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...
In de gym chill je niet. Ik heb een hekel aan mensen die in de gym 'chillen'. Daarom ga ik er nooit meer heenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Meer tijd over om in de gym te chillen. Dat dan weer wel.
Waar chill je hem nu dan? In die park?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de gym chill je niet. Ik heb een hekel aan mensen die in de gym 'chillen'. Daarom ga ik er nooit meer heen
IK GING ER NIET HEEN OM TE CHILLENquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar chill je hem nu dan? In die park?
Eerste fase: ontkenning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK GING ER NIET HEEN OM TE CHILLEN
[ afbeelding ]
Je bent zelf een ontkenning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste fase: ontkenning.
Het maakt niet uit P, G. Ik oordeel niet.
Alweer??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeilijk om te kijken, zo lomp. Zeker ergens richting Gelderland of Limburgquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
Echt iets voor Nederlanders, zo'n faalreactie.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om te kijken, zo lomp. Zeker ergens richting Gelderland of Limburg
Alles met zo'n G is ergens daar zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor geen Limburgs accent hoor.
Che is vast geen native Dutchie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor geen Limburgs accent hoor.
Daar ongeveer? Ligt Gelderland en Limburg bij elkaar in de buurt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alles met zo'n G is ergens daar zo ongeveer
Ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar ongeveer? Ligt Gelderland en Limburg bij elkaar in de buurt?
Het grenst zelfs aan elkaar, wat zeg jijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Anders ga je even weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Moet je aan Che vragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wie ben jij en vanwaar je agressie?
Waar bepaal ik dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Kafir crew representz.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!
Zeg gewoon houding en probeer niet slim over te komen in een topic waar driekwart honger heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij in dagelijks leven nou ook zo'n attitude eigenlijk?
Ligt eraan. Maar zo over het algemeen niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij in dagelijks leven nou ook zo'n attitude eigenlijk?
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar zo over het algemeen niet.
Je treft me op het slechts. Hou me vast en dan ben ik weer superrrrr lief.
Wat de neuk is een kafir ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!
Sherlock?quote:
Mama helpen in de keuken met kokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Verveel me en heb geen tv. Iemand tips voor iets leuks waarbij ik mijn huis absoluuttttt niet uit hoef?
Dan kook ik liever zelf. Ik hou niet van koken met anderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Je kan toch tijdens koken chillen met e moeder dat is toch leuk
Ik hoop echt op dit;quote:
Zal vast een genot zijn, met je ogen dicht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Tuinbonensoep, Irakees brood, ei er boven op. En daar op kruiden als je wilt. Is echt %#$%#$% lekker. Maar niemand hier kent het.
Het hoeft er niet zo uit te zien. Willekeurig plaatje van google.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal vast een genot zijn, met je ogen dicht.
Ik ken dit. Vaak gegeten vroeger.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Tuinbonensoep, Irakees brood, ei er boven op. En daar op kruiden als je wilt. Is echt %#$%#$% lekker. Maar niemand hier kent het.
Doen jullie toch ook bij vrouwen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het hoeft er niet zo uit te zien. Willekeurig plaatje van google.
Wat is dat met vrouwen die helemaal gaan beoordelen hoe iets er uit ziet
Astaghfirullah zuster!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doen jullie toch ook bij vrouwen!
Eten moet eruit zien als een genot.
Negeer die trollsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het hoeft er niet zo uit te zien. Willekeurig plaatje van google.
Wat is dat met vrouwen die helemaal gaan beoordelen hoe iets er uit ziet
Netflix? Recepten opzoeken online en weekmenu's maken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Verveel me en heb geen tv. Iemand tips voor iets leuks waarbij ik mijn huis absoluuttttt niet uit hoef?
Rare woorden voor iemand constant Turkse shit eet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Negeer die trolls
Zij hebben ook zoiets maar dan met knoflook en yoghurt erbij. Ziet er ook helemaal niet uit.
Jullie eten is echt zo lomp.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Ik ga denk eens pasta maken snelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Netflix? Recepten opzoeken online en weekmenu's maken?
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rare woorden voor iemand constant Turkse shit eet.
Ok man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.
Arabische lahmacun ziet er ook uit als de onderste hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabische lahmacun
[ afbeelding ]
Turkse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet. Ik ken jullie versie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Arabische lahmacun ziet er ook uit als de onderste hoor.
Sarma, dolma...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.
Die Arabische..heb nog nooit zo'n Arabische lahmacun gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabische lahmacun
[ afbeelding ]
Turkse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Limon erop en aci biber.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ekt he. Salade erin en dan oprollen en smulleeeen.
Ze zijn hier sarma aan het draaien.quote:
Hier nog een Arabischequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Arabische..heb nog nooit zo'n Arabische lahmacun gezien
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zijn hier sarma aan het draaien.Damn, op werk vasten was minder zwaar dan nu, met die etensgeuren hier...
Lijkt wel mislukte pizzaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier nog een Arabische
[ afbeelding ]))
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kwam dit net tegen:
'easy turkish lahmacun'
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bovenste zie ik voor het eerst.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ken jullie versie.![]()
Of jullie hebben recentelijk de onze overgenomen, maar boven is de originele van jullie.
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Daarom ook dat Irakees Klinkerbotsing MIJN recept gebruikt.
Wat jij eten vnvquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenzoveel verschilt die shit niet van elkander jhoor
Wallah wat zeg je niemand hier kent het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Ja doeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenzoveel verschilt die shit niet van elkander jhoor
geen ideequote:
amper gehakt eropquote:
Ik eet nu hummus. Hoe Arabisch wil je t hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee
biryani van gisteren probably
[..]
amper gehakt eropik heb recept van borte © aangepast en meer gehakt erin gepleurd
![]()
niks mis met diversiteit hor wow jullie zitten steeds te haten op arab voedsel, wat is met jullie dan wow
Waar gaan we de bruiloft vieren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, kom laten we het doen. Ben helemaal klaar met deze shit.
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:quote:
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.quote:Op 11-07-2010 16:03 schreef Mutant01
[..]
Uiteraard heb ik voorkeuren. Liefst lichtgekleurde ogen, tussen de 22 en 24 jaar oud. Hoogopgeleid (HBO+), liefst werkend, ze moet van reizen houden en maximaal 2 kinderen willen. Lengte, ongeveer 1.70 is ideaal, ze hoeft niet al te dun te zijn en een beetje mollig is ook niet erg.
Krijg ik wel een bon? Zo kan ik het een en ander declareren bij de belastingdienst. Btw he..
Vroeger ook in Marokko. Is nu gelukkig veel minder geworden - bijna niet eigenlijk.quote:
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:
[..]
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.
Max 1.70, dwerg gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.
Wow, had je die opgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:
[..]
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.
Gewoon een lieve mooie dame is voldoende. Zolang ze maar niet ouder is dan 27 en niet korter is dan 1.65mquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.
Vier jaar verder, hoe sta je er nu in? Wat zoek je in een vrouw? Weet je überhaupt of ik een vrouw ben?!
Ik ben 1.80m. Als dat dwerg is, dan heb je wel een erg wazig beeld van de wereld.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, had je die opgeslagen ofzo?
Niks mis mee.quote:
Oh. Okeeee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon een lieve mooie dame is voldoende. Zolang ze maar niet ouder is dan 27 en niet korter is dan 1.65m
Ben je Koerdisch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.
Vier jaar verder, hoe sta je er nu in? Wat zoek je in een vrouw? Weet je überhaupt of ik een vrouw ben?!
Oh dat is ook klein hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben 1.80m. Als dat dwerg is, dan heb je wel een erg wazig beeld van de wereld.
?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet het type Koerd dat bekend is.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet het type Koerd dat bekend is.
1.80 is achterlijk lang?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon achterlijk lang. Dat is wat anders.
Haha. Neen.quote:
Wat wil je eraan doen dan?quote:
Zeg het haar!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij moet ad vrouw. Yallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha. Neen.
[..]
Wat wil je eraan doen dan?
[..]
Zeg het haar!
/care. Koerden hebben geen eigen land.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.
[..]
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
/care. Koerden hebben geen eigen land.Marokkanen met hun inferieure DNA wel.
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.
Over drie weken inshallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.
Maar waar kom je nou oorspronkelijk vandaan? Afghanistan? Nederland? Irak? Somalie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Mooie lengte.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Trouwerij voorbereiden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Halo, we gingen trouwen toch en alles. Wat ga je naar Maghreb zomaar. Wat is dit.
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie lengte.
Ik vind kleine vrouwen sexy.
Iehhhhhh ik heb vaak sjans met kleine mannen. Ik vind dat zo eng he als ze me dan verlekkert aankijken in TR. Ah bah bah bah. Dan wil ik ze plat op hun hoofd slaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Wil alleen Koerdische schoonheden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.
Het staat heel duidelijk in dit topic zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar waar kom je nou oorspronkelijk vandaan? Afghanistan? Nederland? Irak? Somalie?
Haha. Als ze maar in proportie zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie lengte.
Ik vind kleine vrouwen sexy.
Ik wil 8 kamelen en 2 baby-kamelen. En een schatkist vol met goud.quote:
Je moet zelf respect tonen joh. Hoe weet je dat ik niet al uitgehuwelijkt ben, of zelfs getrouwd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.
Echt? Oh.. ja dan hoef ik het ook niet te proberen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Wil alleen Koerdische schoonheden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iehhhhhh ik heb vaak sjans met kleine mannen. Ik vind dat zo eng he als ze me dan verlekkert aankijken in TR. Ah bah bah bah. Dan wil ik ze plat op hun hoofd slaan
Ik ben klein beetje kleiner.quote:
Nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een lastige troela.
Probeer eens maar een Irakese/Arabische dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt? Oh.. ja dan hoef ik het ook niet te proberen.
Die zijn wel leuk. En lang tenminste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent stom.
Je valt alleen op Koerden.
Helemaal niet. WOw, wat waar komt dit vandaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent stom.
Je valt alleen op Koerden.
Dastgosh Gyan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk. En lang tenminste.
Mrstylo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet. WOw, wat waar komt dit vandaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whateverrrrrr. Ik kan niet eens Koerdisch praten.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whateverrrrrr. Ik kan niet eens Koerdisch praten.
Klinkt als een gerecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
Alleen : choni bashi?
Die hard deze chick. Wanneer gaan we samen iftar eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een lastige troela.
Het is niet eens een taal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie mensen. Zoveel tijd om te leren en toch niet doen.
Jij klinkt als een beter gerecht.quote:
Ja is goed, over drie weken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die hard deze chick. Wanneer gaan we samen iftar eten?
Ok bel mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet eens een taal.
[..]
Jij klinkt als een beter gerecht.
[..]
Ja is goed, over drie weken.
Je bent zelf een nepkoerdturkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bash is goed. Maar bij ons is Rundi weer goed.
Nep koerden die sorani sprekers.
Geef je nr danquote:
Neppe Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet eens een taal.
[..]
Jij klinkt als een beter gerecht.
[..]
Ja is goed, over drie weken.
Zie dm. Niet appen gier, gwn bellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een nepkoerdturk
[..]
Geef je nr dan
Waayquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hay gidi hay gidii shirine shemamoke le lim mi zeynoke
Echt zeer terecht, ik zou de onzin die ik hier plaats ook niet willen lezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neppe Koerd.
Als ik een pro account had zou ik je nu blokken.
Ja geef hij maakt mij iut voor 'gier' en geeft zelf niksquote:
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.quote:
Het is een Koerdisch lied wat mijn vader al 20 jaar in zijn hoofd heeft en ik dankzij hem onderhand uit mijn hoofd ken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.
oh noes check mij mezelf in de voeten schieten danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staat: koerden zijn de beste
Had ik niet van jou verwacht
Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
adır nawo veşeno
zerrê mı tewdano
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
Snappen jullie dit?
Wat een baasje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een Koerdisch lied wat mijn vader al 20 jaar in zijn hoofd heeft en ik dankzij hem onderhand uit mijn hoofd ken.
Hij liegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh noes check mij mezelf in de voeten schieten dan
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haal ik er uit.
Zoals? Voor wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
quote:
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
Moet eten voorbereiden. Wsshh denk je ben tata die kant en klare diepvriesmaaltijd haalt ofzo. Wats met jou??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.
Liefdequote:
Maar 'hey gidi hey' is ook iets wat wij in het Turks gebruiken. En 'shirin' is van Iraanse oorsprong en betekent zoiets als schattig of lief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.
Tuurlijk denk ik dat. Hoezo maak je nu all eten klaar? IFtaar is over 325259 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet eten voorbereiden. Wsshh denk je ben tata die kant en klare diepvriesmaaltijd haalt ofzo. Wats met jou??
Hahahaha. Omg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik een vriend had.
Die mij zulke dingen zong.
En die lief was.
En mijn labiliteit wegnam.
Dat stond er KB.
Ik maak zelf saus alles. Jij weet niet, eten zit veel tijd in.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik dat. Hoezo maak je nu all eten klaar? IFtaar is over 325259 minuten.
[..]
Hahahaha. Omg.![]()
Het zou toch niks worden tussen ons. Ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maak zelf saus alles. Jij weet niet, eten zit veel tijd in.
Sorry, dit wordt niks. Ik zoek een vrouw die kan koken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles oke tussen jou en meneer piraat?
Deze is beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
En die lief was.
Dat stond er KB.
Met die PI ziet het er zo ongemeend uit.quote:
Het was een grapjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zou toch niks worden tussen ons. Ik weet niet waar jij het over hebt.
Shirin betekend bij ons ook zoet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar 'hey gidi hey' is ook iets wat wij in het Turks gebruiken. En 'shirin' is van Iraanse oorsprong en betekent zoiets als schattig of lief.
Nee sorry. Ik hou je voor erbij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was een grapjeMaar ok nu ik weet hoe je denkt... verwijder mijn nummer maar
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met die PI ziet het er zo ongemeend uit.Maar het is het beste zo. Maakt niet uit. liefde is wel leuk, stiekem.
Jawelll.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.
Misschien.
Subliminal shots firedquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.
Zelf bedacht trouwens?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
En die lief was.
Dat stond er KB.
Bu ne?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
Zoutliefhebbers, ik raad jullie dit aan:
[ afbeelding ]
Zoutvlokken. Die met chili is echt lekker.quote:
Daarom geen Ramadan he om je chips te kunnen eten. La ha7wla..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoutvlokken. Die met chili is echt lekker.
Ik had vandaag die blauwe chips met die chili zout gegeten. Zoo lekker.
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willen
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarom geen Ramadan he om je chips te kunnen eten. La ha7wla..
je mama chips laten halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willen
Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Maar ekte goede combo dit.
is het chips ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je strooit er zelf zout op? Zit er geen zout op die chips dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Ik doe heel klein beetje over de chips heen strooien. De chips zelf is bijna zoutloos dus bij deze kan het wel. Maar het lijkt me verder ook lekker in salade enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?
Dafuq is dit??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er raar uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe heel klein beetje over de chips heen strooien. De chips zelf is bijna zoutloos dus bij deze kan het wel. Maar het lijkt me verder ook lekker in salade enzo.
Ik snap niet waarom. Is gewoon blauwe aardappelchips met zout-chili vlokken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen ontzettend verward door die shit van jou Borte.![]()
Blauwe chips is heel gewoon ja. Sorry.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Is gewoon blauwe aardappelchips met zout-chili vlokken.
Nee joh die chips zelf is al veeel te zout.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik dacht je bedoelt lays chips met paprika ofzo
Wat niet??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf borte dat us helemaal niet goedddd voor het lichaam!
Waar koop je al die zooi eigenlijk? Gewoon bij ah?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je er veel van gebruikt wel ja.
Internet of speciaalzaken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar koop je al die zooi eigenlijk? Gewoon bij ah?
6 gram zout per dag is de grens, en overalll zit bijna zout inquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je er veel van gebruikt wel ja.
Te veel werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internet of speciaalzaken.
Mensen die winkelen bij lokale supers.
Link een paar sites danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internet of speciaalzaken.
Mensen die winkelen bij lokale supers.
Deze chips is bijna zoutloos, vandaar dat ik er zout overheen deed. En verder doe ik standaard zout op aardappelen enzo. Het enige verschil nu is dat er meer smaak aan zit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6 gram zout per dag is de grens, en overalll zit bijna zout in
Als je dan ook die shit etoverheen doet kom je er al gauw flink overheen
Zou ze ook veel redbull drinken? Met hun stierenzaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
Borte jij bent echte hipster. Ook dat gekut met chia zaad
Koop je ook moerbaaien voor 7 euro de kilo?
zoutloos is niet helemaal zoutloossquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze chips is bijna zoutloos, vandaar dat ik er zout overheen deed. En verder doe ik standaard zout op aardappelen enzo. Het enige verschil nu is dat er meer smaak aan zit.
ja whatever haters gonna hatequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
Borte jij bent echte hipster. Ook dat gekut met chia zaad
Koop je ook moerbaaien voor 7 euro de kilo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |