Ok bel mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet eens een taal.
[..]
Jij klinkt als een beter gerecht.
[..]
Ja is goed, over drie weken.
Je bent zelf een nepkoerdturkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bash is goed. Maar bij ons is Rundi weer goed.
Nep koerden die sorani sprekers.
Geef je nr danquote:
Neppe Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet eens een taal.
[..]
Jij klinkt als een beter gerecht.
[..]
Ja is goed, over drie weken.
Zie dm. Niet appen gier, gwn bellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een nepkoerdturk
[..]
Geef je nr dan
Waayquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hay gidi hay gidii shirine shemamoke le lim mi zeynoke
Echt zeer terecht, ik zou de onzin die ik hier plaats ook niet willen lezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neppe Koerd.
Als ik een pro account had zou ik je nu blokken.
Ja geef hij maakt mij iut voor 'gier' en geeft zelf niksquote:
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.quote:
Het is een Koerdisch lied wat mijn vader al 20 jaar in zijn hoofd heeft en ik dankzij hem onderhand uit mijn hoofd ken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.
oh noes check mij mezelf in de voeten schieten danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staat: koerden zijn de beste
Had ik niet van jou verwacht
Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
adır nawo veşeno
zerrê mı tewdano
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
Snappen jullie dit?
Wat een baasje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een Koerdisch lied wat mijn vader al 20 jaar in zijn hoofd heeft en ik dankzij hem onderhand uit mijn hoofd ken.
Hij liegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh noes check mij mezelf in de voeten schieten dan
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haal ik er uit.
Zoals? Voor wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
quote:
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
Moet eten voorbereiden. Wsshh denk je ben tata die kant en klare diepvriesmaaltijd haalt ofzo. Wats met jou??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.
Liefdequote:
Maar 'hey gidi hey' is ook iets wat wij in het Turks gebruiken. En 'shirin' is van Iraanse oorsprong en betekent zoiets als schattig of lief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |