Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste paar woorden begreep ik wel, daarna niet meer.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
adır nawo veşeno
zerrê mı tewdano
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
kıle riyê xo tadê
ez lewê torani
Snappen jullie dit?
Wat een baasje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een Koerdisch lied wat mijn vader al 20 jaar in zijn hoofd heeft en ik dankzij hem onderhand uit mijn hoofd ken.
Hij liegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh noes check mij mezelf in de voeten schieten dan
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Duh, die begreep ik ook en ik ben niet eens Koerd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haal ik er uit.
Zoals? Voor wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
Heb zulke lekkere dingen gehaald, zou bijna Ramadan breken
quote:
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
Moet eten voorbereiden. Wsshh denk je ben tata die kant en klare diepvriesmaaltijd haalt ofzo. Wats met jou??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Wrm neem je niet op als ik je bel? Wat is met jou?
[..]Wat staat er?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet begrijp maar imoest lachen om jouw plaatje.
Liefdequote:
Maar 'hey gidi hey' is ook iets wat wij in het Turks gebruiken. En 'shirin' is van Iraanse oorsprong en betekent zoiets als schattig of lief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha. Koerdisch met Latijnse letters is moeilijk te snappen. Helemaal met de Koerdische uitspraken enzo.
Tuurlijk denk ik dat. Hoezo maak je nu all eten klaar? IFtaar is over 325259 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet eten voorbereiden. Wsshh denk je ben tata die kant en klare diepvriesmaaltijd haalt ofzo. Wats met jou??
Hahahaha. Omg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik een vriend had.
Die mij zulke dingen zong.
En die lief was.
En mijn labiliteit wegnam.
Dat stond er KB.
Ik maak zelf saus alles. Jij weet niet, eten zit veel tijd in.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik dat. Hoezo maak je nu all eten klaar? IFtaar is over 325259 minuten.
[..]
Hahahaha. Omg.![]()
Het zou toch niks worden tussen ons. Ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maak zelf saus alles. Jij weet niet, eten zit veel tijd in.
Sorry, dit wordt niks. Ik zoek een vrouw die kan koken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles oke tussen jou en meneer piraat?
Deze is beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik een vriend had.
Die mij zulke dingen zong.
En die lief was.
En mijn labiliteit wegnam.
Dat stond er KB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |