Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Maar ekte goede combo dit.
is het chips ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoutvlokken. Die met chili is echt lekker.
Ik had vandaag die blauwe chips met die chili zout gegeten. Zoo lekker.
Je strooit er zelf zout op? Zit er geen zout op die chips dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Ik doe heel klein beetje over de chips heen strooien. De chips zelf is bijna zoutloos dus bij deze kan het wel. Maar het lijkt me verder ook lekker in salade enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?
Dafuq is dit??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er raar uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe heel klein beetje over de chips heen strooien. De chips zelf is bijna zoutloos dus bij deze kan het wel. Maar het lijkt me verder ook lekker in salade enzo.
Ik snap niet waarom. Is gewoon blauwe aardappelchips met zout-chili vlokken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen ontzettend verward door die shit van jou Borte.![]()
Blauwe chips is heel gewoon ja. Sorry.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Is gewoon blauwe aardappelchips met zout-chili vlokken.
Nee joh die chips zelf is al veeel te zout.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik dacht je bedoelt lays chips met paprika ofzo
Wat niet??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf borte dat us helemaal niet goedddd voor het lichaam!
Waar koop je al die zooi eigenlijk? Gewoon bij ah?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je er veel van gebruikt wel ja.
Internet of speciaalzaken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar koop je al die zooi eigenlijk? Gewoon bij ah?
6 gram zout per dag is de grens, en overalll zit bijna zout inquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je er veel van gebruikt wel ja.
Te veel werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internet of speciaalzaken.
Mensen die winkelen bij lokale supers.
Link een paar sites danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internet of speciaalzaken.
Mensen die winkelen bij lokale supers.
Deze chips is bijna zoutloos, vandaar dat ik er zout overheen deed. En verder doe ik standaard zout op aardappelen enzo. Het enige verschil nu is dat er meer smaak aan zit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6 gram zout per dag is de grens, en overalll zit bijna zout in
Als je dan ook die shit etoverheen doet kom je er al gauw flink overheen
Zou ze ook veel redbull drinken? Met hun stierenzaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
Borte jij bent echte hipster. Ook dat gekut met chia zaad
Koop je ook moerbaaien voor 7 euro de kilo?
zoutloos is niet helemaal zoutloossquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze chips is bijna zoutloos, vandaar dat ik er zout overheen deed. En verder doe ik standaard zout op aardappelen enzo. Het enige verschil nu is dat er meer smaak aan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |