Het was een grapjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zou toch niks worden tussen ons. Ik weet niet waar jij het over hebt.
Shirin betekend bij ons ook zoet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar 'hey gidi hey' is ook iets wat wij in het Turks gebruiken. En 'shirin' is van Iraanse oorsprong en betekent zoiets als schattig of lief.
Nee sorry. Ik hou je voor erbij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was een grapjeMaar ok nu ik weet hoe je denkt... verwijder mijn nummer maar
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met die PI ziet het er zo ongemeend uit.Maar het is het beste zo. Maakt niet uit. liefde is wel leuk, stiekem.
Jawelll.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.
Misschien.
Subliminal shots firedquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar die was voor die andere post, had ik wel door.
Zelf bedacht trouwens?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik een vriend had.
Die mij zulke dingen zong.
En die lief was.
En mijn labiliteit wegnam.
Dat stond er KB.
Bu ne?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
Zoutliefhebbers, ik raad jullie dit aan:
[ afbeelding ]
Zoutvlokken. Die met chili is echt lekker.quote:
Daarom geen Ramadan he om je chips te kunnen eten. La ha7wla..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoutvlokken. Die met chili is echt lekker.
Ik had vandaag die blauwe chips met die chili zout gegeten. Zoo lekker.
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willen
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarom geen Ramadan he om je chips te kunnen eten. La ha7wla..
je mama chips laten halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak al dagen naar chips. Mama wilde niet halen. Ze zei je bent al te dik wat ga je chips willen
Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Maar ekte goede combo dit.
is het chips ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je strooit er zelf zout op? Zit er geen zout op die chips dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, period bijna, dacht dat het vandaag zou gebeuren maar toch niet. en toen kon ik er niet meer tegen.
[ afbeelding ]
Maar ekte goede combo dit.
Ik doe heel klein beetje over de chips heen strooien. De chips zelf is bijna zoutloos dus bij deze kan het wel. Maar het lijkt me verder ook lekker in salade enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Moet het ergens opdoen of kan je het gewoon gelijk eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |